Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Диагностика терано ZAXEL

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Диагностика терано ZAXEL

    И къде чете? 1500 ми се струват възмножко за такъв сензор. А и освен друго, нищо чудно на мерене да е ОК. Прекъсва от вибрациите, от време на време.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      От: Диагностика терано ZAXEL

      Тук в форума някой беше пуснал от руснаците.Значи замерих го 1.411 ома.Вече точката се мени в зависимост как нагласиш мултицета.

      Коментар


      • #18
        От: Диагностика терано ZAXEL

        И сега кво мислиш да правиш? Пак да натъртя - сигурен съм на 99.99% че причината е тоя датчик. През мен са минали 10-ина такива датчици, от които 6-7 съм засилил към чужбина.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: Диагностика терано ZAXEL

          Утре като отида на работа ще видя на колко пари ще излезе за мен и ще преценя.

          Коментар


          • #20
            От: Диагностика терано ZAXEL

            Колега, що се мъчиш излишно, има съвсем елементарен начин да се хване работи ли, не работи ли, по-сложния начин е с осцилоскоп, кабелите се проверяват и трасират елементарно, иди при някой дето има нужните устройства, да го провери, става за 30 мин.. И ще ти вземат най-много 20 лева, пак зависи
            Ако държите да си го направите сами, има няколко варианта, намирате читав мултицет с барграф и се връзвате успоредно/Предполагам знаете успоредно се мери напрежение /, въртите колата на стартер, и следите барграфа, какви стойности дава, ако има няколко пропуска, или пропуска, който трябва да дава датчика/мястото на шайбата където няма зъб/и, служи за синхронизация/ е по-голямо, датчика ви базика, проследявате проводниците от/до ЕКУ-то, взимате една проста лампа 21Wи повече и тествате кабелите
            На самият датчик, зависи какъв е, дали е индукционен или с ефекта на хол, има и други тънкости за проверка, но не съм се занимавал с Захел и не им знам датчика, от какъв тип точно е..
            Провете на датчика дали има добра маса и напрежение 12В + до него, третият кабел е сигналния, по него трябва да има напрежение в зависимост от типа му, може също да има и ширмовка на един от кабелите.....
            Не знам дали ме разбра
            Последно редактирано от Борис Хаджиценев (bob4oo); 14-04-16, 16:05.
            За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
            Honda Dominator 650
            088ЧЧ93979-->Борис
            0878956Ч38-->Борис

            Коментар


            • #21
              От: Диагностика терано ZAXEL

              Въпроса е че не е постоянно.В момента не свети.Понеже джипа е на дядо ми и е в провинцията сега ми казва че сутрин при палене става.По време на движение него прави.Разбрах те за всичко само не за барграф какво значи.

              Коментар


              • #22
                От: Диагностика терано ZAXEL

                Трудничко ще е с мултицет. Зъбките са много даже и за стартер. А и както вече писах, датчика обикновено не сдава изведнъж окончателно, а започва да прекъсва от време на време. Може да го прави през минута-две например, или през ден-два. Или като загрее, или като изстине... Ако беше окончателно прекъснат щеше да се държи като изключен, а според написаното от собственика, като го изключи "двигателя си работи добре".

                Датчика ти казах колко струва - нещо като 130 кинта. Това при Patrol fen оф форума. Ако звъннеш в Нисан България режат зелки. Заместител не ми е известно да има. Дори да се окаже че не е датчика, вероятността да направи проблем така или иначе е висока, та ако си купувам ZEXEL терано, директно ще го включа в кинтите за първоначално обслужване. Така ще съм сигурен че едни поне 100000км с тоя датчик грижи няма да има. Както ти писах - това е най-честия и характерен проблем при ZEXEL.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: Диагностика терано ZAXEL

                  Е той, при изключване, ще си работи и като е здрав, без да съм гледал и грешката, може да си е и за датчик Спарки с осцилоскоп е най-добре, но ако прекъсва през ден-два, си отива автоматично за датчик, пък хващането е друга бира, да го сменява колегата и те т'ва е Щом казваш, че си го имат тоя проблем Така си чешем клавиатурите
                  За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                  Honda Dominator 650
                  088ЧЧ93979-->Борис
                  0878956Ч38-->Борис

                  Коментар


                  • #24
                    От: Диагностика терано ZAXEL

                    ок

                    Коментар


                    • #25
                      От: Диагностика терано ZAXEL

                      Колеги пиша късно защото ремонтирах джипа от разстояние. Проблема е в клемореда . Сега го видях за това реже гаста. Проблема с датчика си оставя и затова тресе на ниски и много крякат дюзите.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X