Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

    Първоначално публикуван от Antol Преглед на мнение
    Туку що предложих на собственика да закараме джипката в нисан пловдив за диагностика, за моя сметка,но ми каза че не му се занимава.
    Свали цената от 10500 на 9200, като каза че така ще е нула на нула ,ако искам да го вземам така, инак не му се занимава повече.
    Помагайте с мнения моля !
    Аз бих се отказал от пазарлъци при такава ситуация. Ако продавам читава кола, на драго сърце бих дал 50 лв. за диагностика в сервиз, за да разсея всякакви съмнения...
    Животът е харизан кон според мен...

    Теди

    Коментар


    • #47
      От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

      Първоначално публикуван от victorio Преглед на мнение
      Защо си мисля, че тази "странна" мощност може да е предизвикана от подходяща добавка в маслото? Малко преди да изхвърля стария мотор 2Л-Т на Тойотата сложих вътре някаква руска разработка - не помня точно как се казваше - стана самолет за 1000 км. После умря.
      Колега от 13 години се занимавам с горива и цистерни. Смея да заявя, че работеща добавка няма, но джамбазкия гений със сигурност е измислил нещо ! Руските ,европейски,американски все тая,поне добавка за гориво читава няма .Пробвали сме какви ли не и резултатът е просто едно субективно мнение.Специално от тези руските,един вносител ни обикля дълго време, да му станем дистрибутор. Даде ми за проба две шишенца, едното бе на цена ,ако не се лъжа,около 70 лв. аз уж сметнах пропорцията, ама съм намлатил двойна доза в ситроена.Никаква разлика нито вървеж нито икономия хахаха.За присадките опитвал съм какво ли не, на леки коли да се вдигне компресия ,но за мен ефект нямаше. През годините единственото работещо бе една присадка за радиатор, против теч на ВОЛВО FH16, на две години добавяхме по 2 флакончета и теча спираше така си го продадох.Пак казвам че джамбазкия гений е безграничен,останалото са си мои лични впечатления и никого не ангажирам с тях .

      Коментар


      • #48
        От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

        Мисля че идеше реч за добавка за масло, не за гориво.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #49
          От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Мисля че идеше реч за добавка за масло, не за гориво.
          Е малко бензин в нафтата прави чудеса

          Иначе всички сме виждали двигатели нов внос без забележки да умират след смяна на масло - та ще да има и работещи добавки.
          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

          Коментар


          • #50
            От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Е малко бензин в нафтата прави чудеса
            ...зимата против замръзване.

            Поне при мен не забелязах 12% бензин в нафтата да свърши нещо друго, освен да размрази нафтата и да увеличи малко тракането, като за второто не съм сигурен че е от бензина.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #51
              От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              ...зимата против замръзване.

              Поне при мен не забелязах 12% бензин в нафтата да свърши нещо друго, освен да размрази нафтата и да увеличи малко тракането, като за второто не съм сигурен че е от бензина.
              Няма как да не се промени горенето - сега колко точно бенДзин трябва, за да се замаскира умиращ дизел е въпрос на тестове, които не съм правил
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #52
                От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                Да споделя още една случка от онзи ден.На връщане от Карлово, що да видя?!Патрол "кат слънце" 3.0 дизел 2002г.на 170000км по табло. Бяхме двамата с приятел-механик, който ми подържаше камионите до миналата година, но реши че му стигат годините прекарани в канала и се хвана с друга по-лека работа.
                Гледаме джипката,изглежда си екста,обута с хубави гуми, няма ръжди и удари и вътре запазена .На студен мотор си запали екстра, не го чаках да загрява и накарах моя човек да го изфорсира нямаше изпушване ,дори студен изобщо не изпуши.Веднага му отвъртях капачката на маслото, всичко нормално ,много леко духане и капчици масло,през щеката нямаше никакво. Първото разочарование скоростите - автоматик, а второто , пише че е продаден.Аз обаче не се отказвам и отидох да питам колко е продаден,оказа се ,че чакат някой си, да събере парите.Казах им че искам проба и ги попитах, дали ако ми хареса, мога да им я платя веднага и да развалят другата сделка.
                Питаха шефа и рекоха,че донеса ли парите,моя е.Цената бе 10950на табела, но за 10500 го дават.
                Казвам им пак ,че ще пробвам и единия ми вика ,че джипа е "чук" и нямало смисъл.Настоях и му се метнахме.Хубавото на салоните около село Труд е ,че са заобиколени с ниви, изорани есента дълбоко,с големи бразди, иделани за проба на окачването.От салона направо го вкарахме в първата нива с по дълбока оран, карах напряко на браздите с газ на бавни. Окачването се оказа стегнато, няма тропане и хлопане,4х4 сработи вътят си предните колела.Подкарах го по черн път ,някаде с 60-70км/ч - стегнат няма тропане.Изкарах на асфалт да видя как превключва автоматът и нещо не ми хареса ,нямаше удари при смяна на предавките и нагоре и като връщат на по ниска, но някак си мудно ги сменя т.е бая задържа преди смяна, но и аз доста го цедях,може и нормално да е.Пробвах му понижаващите и те работят. Имам в предвид позиции с надпис 1 и 2 на лоста за скоростие, а не бавните на раздатката, тях на черока ги ползвах да ме задържат по хлъзгав наклон.Другото което ми направи лошо впечатление е че някак трудно включва раздатката и голям зор да я изключа от бавните. Да не кажа, че на някокло пъти едвам я изключих .Да речем че и аз не съм се качвал до сега на такъв автомат,може и да не знаех точно как става .На черока с 4литров мотор ,всичкото 4Х4 влкючвах и изключвах на "Р" само бавните в движение влизах но при много ниска скорост.Така би трябвало да е и на Патрола, нали или греша?Защо тогава имаше тия за сечки?Пробвах блокажа, оказа се че не работи ,климатроника също си вееше топло, въпреки че го направих на 18 градуса още като го запалих.На връщане пак го вкарах в нивата и го повъртях на пета вляво и дясно с яко газ и ония от салона дойдоха бързо -бързо, май се бяха притеснили да не им го счупя.Колегата се смееше и вика че тия направо са се изпотили от наще проби и не бе далече от истината, метнаха се в нисана и за нула време го прибраха.
                Казах им какво съм установил, те ми отговориха ,че нищо не съм бил разбирал от нисани. За климатика че бил работел искал само да се напълни... да бе ,а защо ли не се чува да включва компресорът? Попитах, но отговор не получих .
                Питах да идвам ли с парите и при наличните проблеми, дали все още цената е същата .Отговориха ми да съм дошъл в понеделник, другата седмица да говоря с шефа им, но цената ще си е същата, щото джипа си е "чук" всичко му работело аз нищо не съм бил разбирал.
                Колеги заслужава ли си Патрол Автомат? Няма да се ползва по шосето,а в баира.
                Нека знаещите да драснят някой ред и за:
                Как се проверява маслото на тая кутия?
                Каква марка и вискозитет?
                Скъпо ли е обслужването,а ремонтът?
                Как се ползват режимите на трансмисията с автомат?

                Поздрави.

                Коментар


                • #53
                  От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                  Компресора на климатика няма да включи без налягане в системата.
                  Изключването от бавни на парт тайм раздатка става само на N иначе е трудно както си установил!!
                  Мудното превключване е възможно да е от не обслужена кутия щом няма удари при смяна на предавки!
                  И да автомата си е благинка и за офф и за он роуд!!

                  Коментар


                  • #54
                    От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                    Освен казаното по горе, блокировката на задния мост мисля, че работи само на 4L.
                    И, мисля, че грешиш като го пробваш Патрула по тоя начин - извън пътя. Той за там е направен, там му е най добре и там всичко му заспива. Тоест, нищо няма да можеш да разбереш.
                    Пробвай го на пътя, на продължително натоварване, където ако има проблем с ДВГ и скорости ще се чуе, или види!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                      Те са два автомата дето се слагат на тая кола, единия е мега зле
                      Но то си е мудно като цяло де - 3 тона туч, мотора не е безумно мощен и те така.
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #56
                        От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Еми да ти кажа, ако наистина откъм ръжди е читаво (демек няма такива и няма мазано и поправяно) и има източник на читав двигател, за мен е по-добрия вариант от това да си взема перфектна откъм двигател машина, на която да и береш страха дали на следващата дупка разпадайки се няма да се превърне в купчина ръжда.
                        Проблемът е ,че това пренебрегване сложността на новите дизелови двигатели води до лъскаво шаси и криви моторни глави. Само като се види как предния капак е подпрян с пръчка да не падне, историята на моторът е ясна.Състоянието на уплътнителните пръстени за захващане на радиаторът към коша също е показател ... и ред други дребни неща. А иначе шаситата са корави, нямат електроника, искат само грижливо измиване от калта и малко козметика.

                        А за най мераклиите най добре е нов джип, срещу пари.
                        В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
                        В. Иванов

                        Коментар


                        • #57
                          От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          Освен казаното по горе, блокировката на задния мост мисля, че работи само на 4L.
                          И, мисля, че грешиш като го пробваш Патрула по тоя начин - извън пътя. Той за там е направен, там му е най добре и там всичко му заспива. Тоест, нищо няма да можеш да разбереш.
                          Пробвай го на пътя, на продължително натоварване, където ако има проблем с ДВГ и скорости ще се чуе, или види!
                          Андро ,джипа го пробвах и по асфалт, но нали се сещаш ,приятелю,те дажмбазите никога нямат транзитни номера и пробата бе из улиците на селото.Блокировката трябва работи и без включено 4х4,поне на другите, които съм гледал бе така.

                          Коментар


                          • #58
                            От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                            Те са два автомата дето се слагат на тая кола, единия е мега зле
                            Но то си е мудно като цяло де - 3 тона туч, мотора не е безумно мощен и те така.
                            Значи, продължавам да си търся с ръчни скорости,автомата не е за мен, ама пусти мерак, кара те да да харесваш и това, което не ти е по сърце.

                            Коментар


                            • #59
                              От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                              Първоначално публикуван от Жоро Байкушев Преглед на мнение
                              Проблемът е ,че това пренебрегване сложността на новите дизелови двигатели води до лъскаво шаси и криви моторни глави. Само като се види как предния капак е подпрян с пръчка да не падне, историята на моторът е ясна.Състоянието на уплътнителните пръстени за захващане на радиаторът към коша също е показател ... и ред други дребни неща. А иначе шаситата са корави, нямат електроника, искат само грижливо измиване от калта и малко козметика.

                              А за най мераклиите най добре е нов джип, срещу пари.
                              Жоро,търсих те няколко пъти ,ама каката казва ,че виваком ,ще ти предаде за обажднията ми

                              Коментар


                              • #60
                                От: Как за малко да стана "горд"собственик на Y61 ,2001, 3.0di.

                                Първоначално публикуван от Antol Преглед на мнение
                                Жоро,търсих те няколко пъти ,ама каката казва ,че виваком ,ще ти предаде за обажднията ми
                                Сега се прибрах и гледам нямам съобщения от каката..., като се замисля, то и жената чете форума та знам ли кво става зад гърбът ми.
                                От скромен опит, без значение колко камиона или леки коли човек е сменил, офроуда е друга религия и бих препоръчал за първа джипка нещо по не ангажиращо. Да се опознаеш без финансови катаклизми. След това решенията са лесни или ...никога не идват. Два са вариантите.

                                За подробности, питай директно, офроуда ми е хоби, не професия.
                                В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
                                В. Иванов

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X