Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Преобразяване на NISSAN PATROL Y61 2005 3.0 DI

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Преобразяване на NISSAN PATROL Y61 2005 3.0 DI

    И тука да не е форум АДАМ И ЕВА за запознанства.
    Този познавам ли онзи познавам ли. Аз когото трябва познавам.
    NISSAN PATROL Y61 3.0 DI В късмета вярват слабите....
    МАРИЯН ГАНЕВ ТЕЛ. 0897995019 Силните вярваме в себе си!!!!

    Коментар


    • #92
      От: Преобразяване на NISSAN PATROL Y61 2005 3.0 DI

      Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
      Ей, кибритлия си.
      Ма прави каквото ти е кеф, това е готиното в живота.
      И вярно, че тук само си пишем докато си почиваме, като влезем в гаража става друго.

      Поздрави, и не се впрягай толкова. Прави си джипа според както намериш за добре, и продължавай да пускаш снимки, работата и резултата от нея кефят.
      Ето това чукане чаках.
      Благодаря да си жив и здрав.
      NISSAN PATROL Y61 3.0 DI В късмета вярват слабите....
      МАРИЯН ГАНЕВ ТЕЛ. 0897995019 Силните вярваме в себе си!!!!

      Коментар


      • #93
        От: Преобразяване на NISSAN PATROL Y61 2005 3.0 DI

        Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
        Ей, кибритлия си.
        Ма прави каквото ти е кеф, това е готиното в живота.
        И вярно, че тук само си пишем докато си почиваме, като влезем в гаража става друго.

        Поздрави, и не се впрягай толкова. Прави си джипа според както намериш за добре, и продължавай да пускаш снимки, работата и резултата от нея кефят.
        ама защо да не се впряга човечеца. Похарчил пари за офроуд чудовище и го украсява за целта. Това, че за пръв път е на някои интересни места от региона ни го кара да се радва като малко дете.
        трябва постоянство и упорство докато се открият непревзетите места. Не че са останали такива.
        Ама незабравяйте за простира. Много е важен.
        ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

        Коментар


        • #94
          От: Преобразяване на NISSAN PATROL Y61 2005 3.0 DI

          Всеки има свое виждане за "хард" разходка,някой пък се хвана за израза "козя пътека" / за Кольо-слабо видим път ,че е трофист 2-3 пъти в годината /.
          Мариански прави си Патрола както на тебе ти харесва.

          п.п.Следващия който напише нещо което не харесва по Патрола,нека да покаже на своя си джип какво е направил,може пък наистина да е по-добре,ама така безмислено заяждане няма смисъл
          NISSAN PATROL Y60 2,8TD DOBINSONS+3" SILVERSTONE X-TREME 33X10,5X15
          ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ 0887/69-50-11 0898/780-418

          Коментар


          • #95
            От: Преобразяване на NISSAN PATROL Y61 2005 3.0 DI

            Първоначално публикуван от mariqnski_77 Преглед на мнение
            Ние не ходим по поясите да караме за скорост а караме там където не може да мине коза,и си проправяме път.
            ...
            Точно на Руси ли намери да обясняваш що е то офроуд?!?

            Иначе по темата. Видно е, че правиш джипката с мерак и резултатът изглежда добре, което (по отношение на бронята) не е никак лесно за този модел на Патрол-а. А дали освен красиво ще е и практично за твоята версия на офроуда то ще си покаже. Гората има навика да взима излишните неща ...

            По принцип, аз не съм фен на броните тип ARB и TJM, т.к. ги намирам за по-подходящи за експедиционен джип на места, където през пътя прескачат стада кенгуру и на бронята трябва да има място за антена на радиостанцията. Основният им кусур, според мен, е в това, че, ако се направят да са здрави, обикновено стават прекалено тежки. Това, в комбинация с теглото на лебедката, означава едни 100-на кила далеч пред предния мост. На мен ефектът от тези кила не ми харесва.

            "Парапетът" отстрани на калника е малко нещо нож с две остриета. Може в някои ситауции да предпази ламарините, но в други може да стане причина за мачкането им. Класика в жанра е баят клон, заврял се се между тръбата и ламарината. Лично на мен ми се е случвало 2 пъти, но със степенка. Резултатът беше смачкани прагове и блокирана врата. Същата работа и с вантите - предпазвали са ми уплътненията на джама от клони, но и са ми сгъвали калник и са ми трошили задно стъкло ...

            Отделно, дето този "предпазител" отстрани увеличава габаритите на и без това доста широкия Патрол, което всякак си е проблем, ако тръгнеш да се завираш по наистина кози пътеки ...

            За повдигнат джип степенките са си направо задължителни, обаче в твоето изпълнение леко ме притесняват захватите им към шасито. Тръбите хем ми се виждат тънички, хем изпълнението е от заварени отделни парчета. Гризе ме едно съмнение, че това ще издържи, като издрусаш на степенката тежестта на джипа върху някое паднало дърво или голям камък. Ако не издържи - мачкаш прага, а в твоя случай може и калникът да си го отнесе, щото за степенката е заварен и страничният "парапет".
            Последно редактирано от Чавдар (V93); 13-04-16, 09:52.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #96
              От: Преобразяване на NISSAN PATROL Y61 2005 3.0 DI

              Това което е над червената линия ще остане в гората след първия по-голям клон.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:patrol.jpg
Прегледи:1
Размер:162.2 КБ
ID:5710632

              Аз проблема съм го решил така.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG1364.jpg
Прегледи:1
Размер:85.9 КБ
ID:5710633Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMAG1355.jpg
Прегледи:1
Размер:107.6 КБ
ID:5710634

              Поздравления за мерака и усилията.

              Коментар


              • #97
                От: Преобразяване на NISSAN PATROL Y61 2005 3.0 DI

                Аз не схващам идеята за предпазни тръби съединявани със заварки!
                мисля, да зема а се замисля...

                Коментар


                • #98
                  От: Преобразяване на NISSAN PATROL Y61 2005 3.0 DI

                  Първо искам да изкажа адмирации за проекта, машината изглежда много добре.
                  Поздравления и на теб и на майсторите



                  Първоначално публикуван от mariqnski_77 Преглед на мнение
                  И освен това захващането и разпънките на самата броня отвътре са много добри.
                  Много ми е интересно колегата Кольо какъв автомобил кара, да пусне една снимка да видим
                  Моля следващите редове да не се смятат за заяждане, не това е целта им, чисто информативно - http://www.offroad-bulgaria.com/show...96#post2828996 тук можеш да видиш какво е Франко, освен че някога е бил витара
                  Първоначално публикуван от Валентин Исаев Преглед на мнение
                  Ден трети-SS 2.

                  [ATTACH=CONFIG]827497[/ATTACH]

                  Официално Франко пръв завършва RFC BALKANS 2015.
                  Та хората които намират кусури едва ли от завист искат да оплюят труда ти, просто имат някакъв опит и го споделят.
                  И още веднъж поздрави за Патрола, става добро дзверче

                  С интерес ще чакам и нови снимки
                  I'm not Lost, I'm Discovering !

                  088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

                  Коментар


                  • #99
                    От: Преобразяване на NISSAN PATROL Y61 2005 3.0 DI

                    Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                    Точно на Руси ли намери да обясняваш що е то офроуд?!?

                    Иначе по темата. Видно е, че правиш джипката с мерак и резултатът изглежда добре, което (по отношение на бронята) не е никак лесно за този модел на Патрол-а. А дали освен красиво ще е и практично за твоята версия на офроуда то ще си покаже. Гората има навика да взима излишните неща ...

                    По принцип, аз не съм фен на броните тип ARB и TJM, т.к. ги намирам за по-подходящи за експедиционен джип на места, където през пътя прескачат стада кенгуру и на бронята трябва да има място за антена на радиостанцията. Основният им кусур, според мен, е в това, че, ако се направят да са здрави, обикновено стават прекалено тежки. Това, в комбинация с теглото на лебедката, означава едни 100-на кила далеч пред предния мост. На мен ефектът от тези кила не ми харесва.

                    "Парапетът" отстрани на калника е малко нещо нож с две остриета. Може в някои ситауции да предпази ламарините, но в други може да стане причина за мачкането им. Класика в жанра е баят клон, заврял се се между тръбата и ламарината. Лично на мен ми се е случвало 2 пъти, но със степенка. Резултатът беше смачкани прагове и блокирана врата. Същата работа и с вантите - предпазвали са ми уплътненията на джама от клони, но и са ми сгъвали калник и са ми трошили задно стъкло ...

                    Отделно, дето този "предпазител" отстрани увеличава габаритите на и без това доста широкия Патрол, което всякак си е проблем, ако тръгнеш да се завираш по наистина кози пътеки ...

                    За повдигнат джип степенките са си направо задължителни, обаче в твоето изпълнение леко ме притесняват захватите им към шасито. Тръбите хем ми се виждат тънички, хем изпълнението е от заварени отделни парчета. Гризе ме едно съмнение, че това ще издържи, като издрусаш на степенката тежестта на джипа върху някое паднало дърво или голям камък. Ако не издържи - мачкаш прага, а в твоя случай може и калникът да си го отнесе, щото за степенката е заварен и страничният "парапет".
                    нищо за ниладе не е заварено всичко е разглобяемо
                    NISSAN PATROL Y61 3.0 DI В късмета вярват слабите....
                    МАРИЯН ГАНЕВ ТЕЛ. 0897995019 Силните вярваме в себе си!!!!

                    Коментар


                    • От: Преобразяване на NISSAN PATROL Y61 2005 3.0 DI

                      Първоначално публикуван от mariqnski_77 Преглед на мнение
                      нищо за ниладе не е заварено всичко е разглобяемо
                      Имах предвид тези заварки.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20160406_164115.jpg
Прегледи:1
Размер:81.9 КБ
ID:5710645
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • От: Преобразяване на NISSAN PATROL Y61 2005 3.0 DI

                        Първоначално публикуван от zzlatanov Преглед на мнение
                        Това което е над червената линия ще остане в гората след първия по-голям клон.[ATTACH=CONFIG]861836[/ATTACH]


                        Поздравления за мерака и усилията.
                        Taзи снимка е от първия Патрол на Мариян,новия багажник няма нищо общо с този.
                        На моя Патрол багажника е абсолютно еднакъв с този от настоящия проект,единствената разлика е че лед-бара му е малко по голям.
                        Четири години и половина откакто е при мен само бой е видял,нищо не е мръднало.

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:10927182_10206201997075434_7940666543338567915_o.jpg
Прегледи:1
Размер:308.4 КБ
ID:5710651
                        NISSAN PATROL Y60 2,8TD DOBINSONS+3" SILVERSTONE X-TREME 33X10,5X15
                        ГЕОРГИ ГЕОРГИЕВ 0887/69-50-11 0898/780-418

                        Коментар


                        • От: Преобразяване на NISSAN PATROL Y61 2005 3.0 DI

                          окей.
                          NISSAN PATROL Y61 3.0 DI В късмета вярват слабите....
                          МАРИЯН ГАНЕВ ТЕЛ. 0897995019 Силните вярваме в себе си!!!!

                          Коментар


                          • От: Преобразяване на NISSAN PATROL Y61 2005 3.0 DI

                            Абе окей ще пазят повече от оригиналните.
                            NISSAN PATROL Y61 3.0 DI В късмета вярват слабите....
                            МАРИЯН ГАНЕВ ТЕЛ. 0897995019 Силните вярваме в себе си!!!!

                            Коментар


                            • От: Преобразяване на NISSAN PATROL Y61 2005 3.0 DI

                              Изядохте го човека ,той за хубаво показва снимки на проекта му ,да има някакво раздвижване в тоя форум ,дето след всеки месец ,заприличва на -"бг мама",а то откровено заяждане,как видиш ли тоз ПАтрол бил хубав ,ама неефективен.Туй му тежко,онова му голямо ,онова му накриво. И ся какво се получава ,в БГ има такива инжинерни офроуд състезатели,видни капацитети ,джипките им направени по всички критерий,ама само да не дойдат чужденците .......,че те наказват лошо и показват що е то -"подготвен джип".
                              Да опитомиш животното "човек"-е наука на науките и изкуство на изкуствата.
                              Уаз 469
                              Nissan Patrol Y160

                              Коментар


                              • От: Преобразяване на NISSAN PATROL Y61 2005 3.0 DI

                                Първоначално публикуван от PIT BULL Преглед на мнение
                                Изядохте го човека. И ся какво се получава ,в БГ има такива инжинерни офроуд състезатели,видни капацитети ,джипките им направени по всички критерий,ама само да не дойдат чужденците .......,че те наказват лошо и показват що е то -"подготвен джип".
                                Браво, колега! Точно в десятката!
                                Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
                                Стефан Арзатов

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X