Здравейте някой информиран ли е дали въпросния 2.7тди мотор от терано ще стане на патроловите скорости от y60.И ако може малко мнения по въпроса.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди
Свий
X
-
От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди
Преди години някой във форума продаваше патрол с присаден двигател от терано 2.7TDI, ама предвид разликите по корпусите на скорости и раздатка, подробности не знам.
Терано 2.7TDI е с FS5R30A скорости и TX10A раздатка, а патрола може да е както със същите, така и с FS5R50B и TX12A, обаче това явно касае механичната им част, а не корпусите - при тях разликата е очеизвадна.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди
Това дето виждах си беше баш патрол,а не терано,навара или кинг кеб и беше оригинален пикап със заводско поставен 2.7тд. По вин номера показваше,че е произведен в Испания,но беше внос от Франция и имаше доста ръжда,като купе беше нещо като тия военните ML-6,но с мотор на Терано.Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!
Коментар
-
Коментар
-
От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди
В завода всичко могат да направят. Конкретно проблема с предния диф при 160/260 и дериватите им е въпрос на дължина на ръкавите при предния (C200 обикновено). Въпроса е че заводски предния е в средата, пък задния изместен. При Y60 (за който конкретно е темата), задния е в средата, а предния изместен, и са от вида, който не позволява лесно коригиране на ръкавите.
Ако ще се сменя двигател със все скорости и разратка от терано на 160/260 с C200 преден диф, въпроса е що-годе решим (на фона на останалите решения) - нови ръкави + нови полуоски, а ако вече е с изместен преден диф C200 и централен заден H233, евентуално само размяна на ръкавите и полуоските на предния.
+ корекция в дължините на карданите вероятно.
...обаче Y60 и Y61 са с H233B преден и H260 заден диф от вида, които не позволяват (или поне е трудно за реализиране) корекция по ръкавите, защото са от щампована/пресована листова стомана и заварени. При C200 тялото е отливка а ръкавите са дебелостенни тръби, набити (или на резба, не помня) в тая отливка и заварени "точково" на няколко места към нея. Заварките са такива, че прилично лесно могат да се отфрезоват, ръкавите да се извадят, завъртат, да се направят нови и т.н. и в крайна сметка да се получи изместен "по желание на клиента" "технически издържан" (почти неразличим от заводски) външен корпус на диференциала. Всичко това с цената на по-голям зор при регулиране на самата касета (регулира се с подложки вместо с гайки, и вместо само прасето трябва да се свали целия мост, защото при реглажа корпуса се разпъва със скоби, което на място не че е невъзможно, но не виждам кой би се наел с тая хамалогия и неудобство), а и 200мм не е от най-здравите размери - търпи до 33-ки с умерено натоварване.
Изобщо, варианти не е като да няма - в крайна сметка това са железа и изискват съответната експертиза на човека, който ги прави, та проблема в общия случай не е технически, а опира до това да извадиш едни пари и да намериш нужния човек да свърши работата. Ама често сметката трудно излиза.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди
Проблема е не толкова в скъсяването или удължаването на ръкавите колкото до изработката на полуоски с необходимите размери,поне аз до момента не мога да попадна на работилница или цех където да ги направят и гарантират якост на материала като на фабричните (ако някой може да ме насочи към правилното място ще черпя дебело).В случая проблема не са парите.Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
...обаче Y60 и Y61 са с H233B преден и H260 заден диф от вида, които не позволяват (или поне е трудно за реализиране) корекция по ръкавите, защото са от щампована/пресована листова стомана и заварени."Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
Кольо.
Коментар
-
От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди
Като му свалиш хардтопа и става баш пикапПървоначално публикуван от nissan_1978 Преглед на мнение[ATTACH=CONFIG]848499[/ATTACH]Беше като този в предницата,но пикап.Ей да го бях снимал."Не мога да разбера как живеят спокойно хората които изобщо нямат никакъв джип..."
Кольо.
Коментар
-
От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди
Не е ли Кинг кеб (Навара) това?Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеДа не е
[ATTACH=CONFIG]848505[/ATTACH]Старата любов ръжда не хваща, а непоправимо гние!
Коментар
-
От: Смяна двигател на Патрол Y60 с двигател от Терано 2.7тди
Колко дебели трябва да са дингилите(полуоските) и евентуално размери(или поне снимки),за да си раздвижа въображението...Първоначално публикуван от hunter vl Преглед на мнениеПроблема е не толкова в скъсяването или удължаването на ръкавите колкото до изработката на полуоски с необходимите размери,поне аз до момента не мога да попадна на работилница или цех където да ги направят и гарантират якост на материала като на фабричните (ако някой може да ме насочи към правилното място ще черпя дебело).В случая проблема не са парите.Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар