Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със съединител на Терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем със съединител на Терано 2

    Напълно съм съгласен с гн Милчев.
    Внимателни корекци по някога има заради годините.

    Коментар


    • #17
      От: Проблем със съединител на Терано 2

      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
      Аха, и утре като се износи на някой съединителя ще тича при майстора да му регулира съединителя!
      На тоя автомобил включването на съединителя е хидравлично и НЕ се регулира!
      Има регулировка на привода, но тя се прави веднъж в завода и веднъж, ако по някаква причина се разбута регулировката на тоя привод. Такова разбутване може да стане, ако там се прави някаква интервенция - нещо се смяня по тоя възел.
      Чак тогава се пристъпва към регулировка и целта е педала да изпълни пълния ход на главния цилиндър, при условие да има определен празен ход и определено разтояние преди да опре в пода.
      Не знам какво са му регулирали на колегата и колко трайно му е решен проблема, но нещо не е така както се описва!
      Аз за това попитах
      "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

      Коментар


      • #18
        За да не отварям друга тема, а и въпроса ми е продължение на дискусията до тук.
        Вчера смених горната и долната помпа на съединителя.
        Стигнах до момента с пълненето със спирачна течност и последващото обезвъздушаване и ... греда... помпам, помпам и нищо не става. Приемам съвети за начина на обезвъздушаването на системата.
        за информация на незапознатите - има две пробки за обезвъздушаване - едната на долната помпа и едната в края на някаква тръба, която върви назад, до средата на купето (май е само за тази цел, но защо трябва да е дълга метър??? От начало помислих, че е за заключване на скоростите или разпределителната кутия, но след като я проследих, разбрах, че е само за обезвъздушаване).

        Да пробвам ли с надуване на резервоара или с вакуум помпа на гореописаната тръба?

        Коментар


        • td120
          td120 коментира
          Редактиране на коментар
          Къде е горната , кой знае защо наричана"понпа"("главен амбр.цилиндър",както е правилно забележил г-н Любашки777 по-горе) ?
          Зад педалите? Тя има ли си нипел за обезвъздушаване...хоризонтална ли е ,под наклон ли е(отврат)?

          Както и да е, ако имате възможност,цилиндрите(еле пък главният,обезателно) се обезвъздушават преди интервенцията "на менгеме"/"у ръци",с втопени в течност краища на снадените маркучи/тръбички (може и нарочно направени,с цел последующа ,дай Боже!,употреба) преди самия монтаж на талигата.
          Зян отива известно количество от течността(можем ползваме някоя "по-oeftinka",щото при процеса на обезвъдушаване по-голяма част следва и ще изтече у канала,разбира се...+ неизбежанта досада да си режеш/правиш тръбички,но ползата я има,охо,и как я има!

          После обезвъздушаване изотдоле/или изотгоре (според подходящата/предпочитана метода) по вертикалата, до последния възможен изход.

          Може и с налягане...може и с вакуум (и все остава някое малко "джобче",еле ако нещо е монтирано под наклон).
          С "прикачване" от спирачните апарати също може ,ама е досада и можем вкара мърсота някоя(тъкмо хубав момент да си сменим преди туй течността в спир.система)...трябва да следим нивата у казанче-то(-тата)....особено интересно е приложението на метода "критика отдолу нагоре" (маркучле на нипел на спирачен апарат ...през изпълнителен цилиндър на съединителя...маркуч и тръбичка... и нагоре, до главния амбреажен,монтиран в купето или в двиг.отсек. Късмет,ако са "на един резервоар" връзани,че веселбата става по-голяма).

          Трябват поне две "живи душИ" (по наш страндарт,една от тях поне лежерна,немрънкаща,носеща на хумор и реагираща положително на любезни ... вербални и кинетически "съвети")...там мастика и музика,самардала и селски домати като морална подкрепа няма да помогнат особено в техническата част,но никак няма пък да навредят.
          Очила някакви,парцаля и пр.,здрави скобки (за сврзв.прозрачните маркучлета по нипелите,евенуално).



          mitio
          Днес, 00:00
          ("Дванайсетият кобен час/и ще сразим престъпната ви власт!/ Елате вий! Елате, подлеци!")
          .45ейсипи ?

        • td120
          td120 коментира
          Редактиране на коментар
          P.S. демонтстр. принципа на обезвъзд. проблемни/наклонени и пр.
          https://youtu.be/wdf--suwqw0?t=264

      • #19
        Първоначално публикуван от mitio Преглед на мнение
        За да не отварям друга тема, а и въпроса ми е продължение на дискусията до тук.
        Вчера смених горната и долната помпа на съединителя.
        Стигнах до момента с пълненето със спирачна течност и последващото обезвъздушаване и ... греда... помпам, помпам и нищо не става. Приемам съвети за начина на обезвъздушаването на системата.
        за информация на незапознатите - има две пробки за обезвъздушаване - едната на долната помпа и едната в края на някаква тръба, която върви назад, до средата на купето (май е само за тази цел, но защо трябва да е дълга метър??? От начало помислих, че е за заключване на скоростите или разпределителната кутия, но след като я проследих, разбрах, че е само за обезвъздушаване).

        Да пробвам ли с надуване на резервоара или с вакуум помпа на гореописаната тръба?
        Аз, след няколко часови опити с помпене на педала, накрая бързо обезвъздуших с помпа отдолу нагоре през дългата тръбичка. Вкарвах течноста с помпата отдолу и изпомпвах излишното от казанчето

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X