Обява

Свий
Няма добавени обяви.

терано 2.7 ТДИ проблем с ниските обороти

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: терано 2.7 ТДИ проблем с ниските обороти

    Първоначално публикуван от milchev74 Преглед на мнение
    Между 3,6 и 4,8
    Между 3.6 и 4.8 какво? И ако е mm3 и не те послуша, обясни като как моето работи перфектно с 8.8?
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #32
      От: терано 2.7 ТДИ проблем с ниските обороти

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      Между 3.6 и 4.8 какво ....
      Едно число е, както казах, абстрактно и няма нищо общо с действителното впръсквано гориво. Даже логиката му е обратно пропорционална, тоест при увеличаване на това число, количеството намалява и обратно!?
      Приема се за базова настройка на електромагнитния механизъм за управление на нагнетяването. От там компа се грижи на база картите във всички режими.
      Важно е да се отбележи, че тая настройка се прави при работна температура на ДВГ (и гориво включително), и изключени всички консуматори!
      Стъпките (преместването) са много малки (десета от мм.), защото може при голяма стъпка да се вдигнат оборотите неконтролируемо до максимума!

      Коментар


      • #33
        От: терано 2.7 ТДИ проблем с ниските обороти

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Диагностиката ги връща като кубични милиметри.
        Казвам с какви стойности работят тези мотори с тези помпи в повече от 90 % от случаите. Не знам как точно се отразява по голямата циклона порция на "перфектната "работа на мотора.

        Коментар


        • #34
          От: терано 2.7 ТДИ проблем с ниските обороти

          Първоначално публикуван от milchev74 Преглед на мнение
          Казвам с какви стойности работят тези мотори с тези помпи в повече от 90 % от случаите. Не знам как точно се отразява по голямата циклона порция на "перфектната "работа на мотора.
          Под тези мотори точно конкретния ли имаш предвид? И пак, каква е мерната единица на "Между 3,6 и 4,8"?

          Защото ако в кубични милиметри, според простата сметка 4.8*2*725*60=417.6 милимитра за час работа на мотора на празен ход, което e твърде оптимистично даже и за модерен малолитражен дизел. Из интернет не е като да няма данни, пък и от собствен опит с друг дизелов мотор 2.4, разхода е нещо като литър на час, +/- 200 милилитра.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #35
            От: терано 2.7 ТДИ проблем с ниските обороти

            За разхода си абсолютно прав-и моето добавка за директна употреба от 500 грама я гълта за 25-30 минути.Не знам Спарки дали точно отговаря показанията на графиката на диагностиката с реални стойности.

            Коментар


            • #36
              От: терано 2.7 ТДИ проблем с ниските обороти

              Аз съм по скоро за формулата0,036х725х60=1 566 Да не се изложа нещо......

              Коментар


              • #37
                От: терано 2.7 ТДИ проблем с ниските обороти

                Първоначално публикуван от milchev74 Преглед на мнение
                Да не се изложа нещо......
                Като кифладжия:
                - Във всеки цилиндър на четиритактов двигател се впръсква по веднъж на 2 оборота, тоест за 4 цилиндров 4 тактов двигател за един оборот имаме 2 впръсквания.
                - 3.6 кубични милиметра са 0.0000036 литра или 0.0036 милилитра.
                - 725 (обороти в минута) * 2 (впръсквания за оборот) * 60 (минути) * 0.0036 милилитра = 313.2 милилитра в час. Категорично твърде далеч от истината, поне 2 пъти, а вероятно дори към 3.

                Целта на тоя "реглаж" е компютъра да работи поне с приблизително близки до реалността стойности. Това което връща компютъра не е измерено, а изчислено спрямо зададената от компютъра позиция на контролната муфа на впръскването. Като местиш капака оборотите на празен ход и реалната порция не се променят - променяш положението на управляващия механизъм и датчика спрямо положението на муфата така щото да може компютъра като поиска да впръска примерно 10 кубични милиметра, те да са наистина 10 кубични милиметра или близко до това, а не примено 6 или 15. Това веднъж осигурява правилна работа на софтуера спрямо зададените му таблици в паметта, и втори път осигурява винаги работа в норма на въпросния управляващ механизъм в целия му диапазон по спецификация. Ако стойността е много далеч от реалната, компютъра може в двата края на диапазона да отчете че нещо с механизма не е в ред, макар и нищо да му няма.

                Тоя реглаж има отношение и към вездесъщото "клатене" на мотора при отпускане на педала на газта, което правят някои (всъщност почти всички, просто едни го правят при почти всяко отпускане на педала, а други по 2 пъти в годината), макар и не винаги да е изначалната причина за него. Както сме дискутирали в бая теми вече, клатенето е по-скоро в следствие на натрупване на мръсотии и стружки на определени места, които пречат на механизма и датчика да работят както трябва на определени места от диапазона си.
                Последно редактирано от sparkybg; 12-03-16, 13:37.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #38
                  От: терано 2.7 ТДИ проблем с ниските обороти

                  Тая трябва да е направо перпетуммобиле

                  Коментар


                  • #39
                    От: терано 2.7 ТДИ проблем с ниските обороти

                    Тази ще "харчи" при движение поне 10% повече от друга с показания на празен ход примерно 8 и не става за перпетум .. . Съответно ще е и по-вървяща и пушеща . Съответно и ще претриса при отнемане на газта . Безплатен масов "тунинг" (заедно със затапване на ЕГР) при ВАГ-овете. Вървежа идва от лъжене на ЕКУ , че е пуснало по-малко гориво при натискане на газта.

                    Коментар


                    • #40
                      От: терано 2.7 ТДИ проблем с ниските обороти

                      Без да навлизам в теория - с ниските стойности върви повече, но пуши повече и разхода е малко нагоре. Пали по-лесно. С високите стойности е обратното - затова има някакъв интервал от до за конкретен мотор. Като той не е съвсем тесен - примерно при 1,9(90 коня) на VAG, стойностите са от 3 до 9(доколкото помня де). Аз гледам да карам по-близо до долната граница.
                      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                      Коментар


                      • #41
                        От: терано 2.7 ТДИ проблем с ниските обороти

                        Най-интересното в случая е че по сервизите като е закачиха на компа и веднага казаха електрониката ти е заминала ремонта ти е поне 200лв а за настройката ще е намаля на кам 5. 6. И ще видя как се държи в движение някой има ли линк от къде да си изтегля кракната версия на nisandatascan

                        Коментар


                        • #42
                          От: терано 2.7 ТДИ проблем с ниските обороти

                          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                          Аз гледам да карам по-близо до долната граница.
                          И аз така знам,без да се замислям за сложни сметки

                          Коментар


                          • #43
                            От: терано 2.7 ТДИ проблем с ниските обороти

                            А аз пък гледам да карам максимално близо до средата. Сам дето не знаем границите.

                            Като мръднете количеството, мърда и предвереинето. Демек, компира си мисли че пуска по-малко, и понеже си мисли че пуска по-малко го пуска по-късно. Двигателя започва да работи по-тихо, ама започва да пуши повече. В преходните режими е малко по-пъргав, ама в стационарните е малко по-неефективен.

                            Вместо да се бърника тая настройка ми се чини че е по-лесно да се излъже че влиза повече въздух, още повече че може и да се направи с копче с режими в кабината. Читав пауърбокс, демек. С малко повече от 2 резистора вътре.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #44
                              От: терано 2.7 ТДИ проблем с ниските обороти

                              Предварението е 1 градус ,но май не може да се мести от ,,блока,,

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X