От: Мисията невъзможна, или как съживихме едно Терано за 15 дни
Дойде време за малко ремонти (ест. не сме направили всичко, оставихме си малко и за другия месец
)

Заменихме изстрадалите ОМЕ-та със Каяби (надяваме се, въпреки ниската си цена да изкарат поне половин година).


Тези тампони със сигурност не са сменяни в оторизиран сервиз с оригинални такива ...



Но със големия чук всичко си идва на мястото (или излиза от него)

Естествено се е набутала и доста мизерия между импровизираните втулки

и накрая постигнахме желания резултат



Измежду другото и 2та кормилни накрайника си отидоха на мястото

За смяна беше само единя, но имаше един китайски та и той влезе в употреба... сивия е оригинален, а черния е китайски (видимо по-некачествена изработка),който ще бъде сменен на следващ етап.
П.П. Управлението е значително по-добро. Комфорта на новите маслени амортисьори не е кой знае какво, но засега ще кара така.
Дойде време за малко ремонти (ест. не сме направили всичко, оставихме си малко и за другия месец

Заменихме изстрадалите ОМЕ-та със Каяби (надяваме се, въпреки ниската си цена да изкарат поне половин година).
Тези тампони със сигурност не са сменяни в оторизиран сервиз с оригинални такива ...
Но със големия чук всичко си идва на мястото (или излиза от него)
Естествено се е набутала и доста мизерия между импровизираните втулки
и накрая постигнахме желания резултат
Измежду другото и 2та кормилни накрайника си отидоха на мястото
За смяна беше само единя, но имаше един китайски та и той влезе в употреба... сивия е оригинален, а черния е китайски (видимо по-некачествена изработка),който ще бъде сменен на следващ етап.
П.П. Управлението е значително по-добро. Комфорта на новите маслени амортисьори не е кой знае какво, но засега ще кара така.
Коментар