Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мисията невъзможна, или как съживихме едно Терано за 15 дни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Мисията невъзможна, или как съживихме едно Терано за 15 дни

    Дойде време за малко ремонти (ест. не сме направили всичко, оставихме си малко и за другия месец )

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12007164_10206179199292475_228746511_n.jpg
Прегледи:1
Размер:135.9 КБ
ID:5681039

    Заменихме изстрадалите ОМЕ-та със Каяби (надяваме се, въпреки ниската си цена да изкарат поне половин година).

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12000018_10204862073693631_453544654_n.jpg
Прегледи:1
Размер:161.6 КБ
ID:5681040
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12033606_10204862071373573_723267705_n.jpg
Прегледи:1
Размер:100.6 КБ
ID:5681041

    Тези тампони със сигурност не са сменяни в оторизиран сервиз с оригинални такива ...

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12033415_10206179199252474_957039827_n.jpg
Прегледи:1
Размер:125.1 КБ
ID:5681042

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12033618_10206179199172472_412385171_n.jpg
Прегледи:1
Размер:117.7 КБ
ID:5681043

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12033604_10206179198892465_795907760_n.jpg
Прегледи:1
Размер:79.6 КБ
ID:5681044

    Но със големия чук всичко си идва на мястото (или излиза от него)

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12023072_10206179198772462_1419417759_n.jpg
Прегледи:1
Размер:141.0 КБ
ID:5681045

    Естествено се е набутала и доста мизерия между импровизираните втулки

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12021796_10206179198732461_17611877_n.jpg
Прегледи:1
Размер:87.3 КБ
ID:5681046

    и накрая постигнахме желания резултат

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12016729_10206179198012443_1252849715_n.jpg
Прегледи:1
Размер:110.5 КБ
ID:5681047

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12000003_10206179198292450_45770329_n.jpg
Прегледи:1
Размер:97.7 КБ
ID:5681048

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12028975_10206179197972442_290254418_n.jpg
Прегледи:1
Размер:124.0 КБ
ID:5681049

    Измежду другото и 2та кормилни накрайника си отидоха на мястото

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12026516_10204862071413574_1396560574_n.jpg
Прегледи:1
Размер:73.9 КБ
ID:5681050

    За смяна беше само единя, но имаше един китайски та и той влезе в употреба... сивия е оригинален, а черния е китайски (видимо по-некачествена изработка),който ще бъде сменен на следващ етап.

    П.П. Управлението е значително по-добро. Комфорта на новите маслени амортисьори не е кой знае какво, но засега ще кара така.

    Коментар


    • #32
      От: Мисията невъзможна, или как съживихме едно Терано за 15 дни

      Ако оригиналните според теб части са тия, снимани върху седалката, ще те разочаровам че не са оригинални. Оригиналните са в пликче със сив етикет или сива кутия, на която пише само NISSAN и номерата на частите. Оригиналния номер на частите обикновено го има и върху самите части конкретно за тампоните и всякакви други гумени неща истории, а понякога и на не-гумените.

      ...ама, дано са читави де. Времето ще покаже.

      Ако ще сменяш нещо по предницата, да знаеш че там всичко се сменя само с наистина оригинално, иначе кара ден до пладне.

      Опитахте ли дали амовете не идват дълги на захватите, които ползвате? Да не откриеш и някой от новите увиснал.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #33
        От: Мисията невъзможна, или как съживихме едно Терано за 15 дни

        ами единия накрайник беше във пликче , със сив етикет и надпис Нисан + номер... ,а другия със сигурност е китайски (като ида др. месец на стенд ще видим дали реално има разлика между двата ). За тампоните знам ли и аз какви са , на етикета пише Yamato, човека каза че са били японски, ама колко са японски времето ще покаже.
        Амовете със сигурност не са кой знае какво, но в момента не мога да си позволя по-качествени, относно дължината им - с 3-4см са по къси от жълтите, и в разпънато и свито състояние, затова оставихме горните захвати. Дано изкарат до следващото лято.

        Коментар


        • #34
          От: Мисията невъзможна, или как съживихме едно Терано за 15 дни

          Те може да са японски. Просто не са оригинални.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #35
            От: Мисията невъзможна, или как съживихме едно Терано за 15 дни

            Колегата/колежка?/ вече ги е купил,че и сложил. Кусури сигурно има, но респект за желанието да съживи Тераното въпреки финансовите затруднения!

            Коментар


            • #36
              От: Мисията невъзможна, или как съживихме едно Терано за 15 дни

              Не търся кусури. Само разяснявам, че и те да са наясно кое е оригинално и кое не е.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #37
                От: Мисията невъзможна, или как съживихме едно Терано за 15 дни

                Тампоните от този производител си карат доволно.Дори се твърди, че някои японски производители влагат Yamato за първично вграждане, което колкото и да е слух...все ще има някакво зрънце истина...
                Та няма проблем с тях според мен.Амовете на Каяба са също едни от много качествените такива/доста по-качествени от Монрото/ и ако няма нещо грешка с тези захвати и разстоянията са нормални...смятам, че следващата им смяна съвсем няма да е скоро!
                Та така относно вложените части...
                Евалла още веднъж от мен за ентусиазма!
                Поздрави!
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • #38
                  От: Мисията невъзможна, или как съживихме едно Терано за 15 дни

                  Браво! Евала за куража и хъса!
                  Дълго и безпроблемно да ви служи машинката!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Мисията невъзможна, или как съживихме едно Терано за 15 дни

                    Май не съм качвал снимки на камиона в завършен вид През почивните дни ни разходи по Беклемето, а на другия ден се качихме на хижа Тъжа от северната страна (от град Априлци) и се пуснахме през южната и навърщане минахме през Бузлуджа. Представи се много добре машината, още свиквам с маслените амортисьори - много клатят по големите дупки бе ... Ето няколко снимки.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12017534_10204900288848986_3645198332707243375_o.jpg
Прегледи:1
Размер:95.4 КБ
ID:5683170

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12045536_10204900287928963_813352359357130828_o.jpg
Прегледи:1
Размер:125.7 КБ
ID:5683171

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12047361_10206236330280714_1004327699_n.jpg
Прегледи:1
Размер:132.3 КБ
ID:5683172

                    Жената поиска да покара малко ... за момент реших че иска да мине през мен, а той наклона бил голям и почвата се пързаляла

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12025336_10206236331920755_280952051_n.jpg
Прегледи:1
Размер:121.4 КБ
ID:5683173

                    ето и една панорама на северна България от Централен Балкан

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:12031529_10204900307129443_6912578908201424426_o.jpg
Прегледи:1
Размер:58.7 КБ
ID:5683174

                    Коментар


                    • #40
                      От: Мисията невъзможна, или как съживихме едно Терано за 15 дни

                      Привет на всички. искам малко да ви се оплача, пък ако някой може да помогне ще съм му благодарен.
                      Става дума за разхода на гориво, който според мен не нормален. Преди няколко месеца махнах метановата бутилка и сложих газова със турски изпарител. До скоро всичко беше наред среден разход градско около 20/100 –+ 2 литра , извънградско около 15-17. На последните 2 зареждания с по 12 литра газ минах по 39-40км, което прави към 30/100 и тва не ми се стори нормално, имайки в предвид че бутилката няма евросонда и документи, предполагам трябва да сложа Ловато или БРЦ изпарител, за да се вкарам в някакви прилични норми, но като прибавим и нова бутлка със всичките подробности и документи ще ми стъпи на едни пари ... Та реших да си върна метана пак (поне зимата си пали без проблем, няма по-висок разход и като цяло двигателя работи по-добре отколкото на газ, колкото и да е учудващо). Докато се наканя да си върна варела в багажника си бръмча на бензин и хич не ми харесва колко бързо пада стрелката на бензина. Заредил съм към 25 литра бензин и съм минал 100 километра и според показанията след още 20-30 км стрелката ще бъде на същото положение, на което беше. Горе долу й знам показанията, и какво показва на 10 и на 20 литра бензин в резервоара, защото го свалях няколко пъти...
                      Двигателя си работи абсолютно равномерно, няма хлопане,тропане, придърпване и т.н. Сутрин въртя около 1-1,5 секунди, след първото палене даже не завъртам ключа до край - пали без проблем.При студен двигател трябва 20-30 секунди да подавам малко газ, защото плочката на газта е повдигнала дюзите с 5мм и палеца, който е на смукача не успява да зацепи и да отвори горивната клапа. Понякога оборотите играят +-50 на празен ход, не знам дали има някакво отношение. Като цяло това са му болежките на бензин. Забелязах че доста мирише на бензин около колата, усеща се на 5-10 метра докато колата работи на място.
                      Кабели са сменяни миналата година, филтри преди 5-6000 км заедно с маслото.
                      Във вървенето и работата на двигателя според мен няма проблем, ако някой има някакви идей за високия разход ще съм благодарен.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Мисията невъзможна, или как съживихме едно Терано за 15 дни

                        Да мирише на студен мотор е нормално. Да мирише на топъл обаче не е. Като за начало провери си дюзите и налягането в рейката. При карани на газ автомобили е чест проблем нещо по бензиновата система да се скапало - задръстена или пикаеща дюза, скапан регулатор на налягане, помпа. Може да провериш и ламбда сондата. Ако мотора е от старите (мисля моноинжекция, VG30I), ламбда сондата е широколентова, съответно скъпа. Ако от по-новите(VG30E), сондата е обикновена теснолентова.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Мисията невъзможна, или как съживихме едно Терано за 15 дни

                          На загрял двигател май не мирише много.
                          Мотора предполагам е от старите защото е моно, обаче с 2 дюзи, те могат ли? как/къде се тестват?
                          На нашите майстори честно казано не вярвам и избягвам да ги посещавам, защото работят прекалено много по метода - абе май е ей това, дай да го сменим и може да ссе управи...
                          Сондата е нещо такова (даже мисля, че е с 2 кабела, но не съм сигурен), тя може ли да се провери по някакъв начин ?
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:-font-b-Nissan-b-font-font-b-Pathfinder-b-font-font-b-Oxygen-b-font.jpg
Прегледи:1
Размер:67.3 КБ
ID:5687810

                          мерси.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Мисията невъзможна, или как съживихме едно Терано за 15 дни

                            Всичко може да се провери, но конкратно с такава сонда не съм се боричкал. Дюзите се порверяват тривиално, но и без друго можеш да ги дадеш на ултразвукоео почистване. Няма никаква философия в това. Налягането преди дюзите също се мери с прост манометър.

                            Ако ламбдата е скапана често записва и грешки. Свети ли ти Check Engine лампата? За да работи читаво на бензин трябва да я угасиш, демек да отстраниш всичко, от което на мотора му призлява.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #44
                              От: Мисията невъзможна, или как съживихме едно Терано за 15 дни

                              Ами на таблото май няма ламмпа за чек, или е изгоряла, щото никога не съм я виждал, то май е хамериканска сглобка, след малко ще го снимам да го видиш. Пък сондата в почивните дни дано е по-хубаво времето ще я разгледам пак, да не да сме я направили нещо или да не са й наред кабеляците, все пак колата беше на съставните й части лятото. След като я сглобих не е имало проблем, ама толкова съм я й карал на бензин ... Като цяло винаги ми се се струвало че като налея 10 литра бензин и няколко пъти обиколя града примерно 3-4 карания по 5-10км и стрелката се връща на същата позиция ( аз си я поддържам на 1вата черта към минимума, ако излизам някъде понадалеч тогава слагам още бензин). 15-18/100 градско с големите гуми е нормално според мен ама пък да утива на 25 ... Ще разгледам пак всички букси,кабели и датчици. Май и свещички да сменя,че не ги знам и те на колко са километра, въпреки че не дават признаци да са се наживяли

                              Коментар


                              • #45
                                От: Мисията невъзможна, или как съживихме едно Терано за 15 дни

                                Със сигурност имаш лампа. Вероятъно трябва и да присветва при даване на контакт. Провери да не е изгоряла.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X