Обява

Свий
Няма добавени обяви.

бензиново терано 2,4 1997 г. след смяна на гарнитура на главата, харчи масло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • бензиново терано 2,4 1997 г. след смяна на гарнитура на главата, харчи масло

    Колеги, изпаднах в много тъпа ситуация, през зимата се наложи смяна на гарнитурата на главата и водната помпа. Майсторът твърди, че всичко е изпълнено по учебниците, тоест шлайф на глава 0,2 мм, реглаж на клапани и всичко останало, твърди също така, че погледнал в какво състояние са сегментите на буталата и всичко било ОК. Обаче, обаче след въпросната интервенция тераното започна да пипа маслото, като пипането се усилва– 1 литър на 1000 км. Дайте съвет каква участ ме очаква, ремонт на двигател или да доливам докато ми се завие свят. Предварително се извинявам, но пробвах с търсачката във форума, но не намерих нищо.

  • #2
    От: бензиново терано 2,4 1997 г. след смяна на гарнитура на главата, харчи масло

    Не знам в кой учебник е чел майсторът.Ако е прегряван системно двигателя сегментите не се гледат , а сменяват.
    Такъв разход , ако не тече по земята е за отваряне на мотора и пак да гледа , но този път правилно.
    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

    Коментар


    • #3
      От: бензиново терано 2,4 1997 г. след смяна на гарнитура на главата, харчи масло

      Сменявал е гарнитура,и ей така,между другото е проверил и сегментите!!???Да бе!!
      088пет722пет99
      http://www.hydropompi.com/

      Коментар


      • #4
        От: бензиново терано 2,4 1997 г. след смяна на гарнитура на главата, харчи масло

        На всеки един двигател който е работил дълго време сгементите омекват от топлината, и вече не се натискат с достатъчно сила към цилиндъра, което води до някакви последствия. Затова е добре да се сменят.
        Ако са вадени буталата(защото няма как иначе да се прегледат сегментите)-самите сегменти се разместват от позициите в които са се сработили с буталото и цилиндъра, и поради фактът, че винаги при работил двигател цилиндрите не са точно цилиндри, а "нещо" с подобна на цилиндър форма-разбутаните сегменти вече не лягат така както са лежали преди, и са уплътнявали долу-горе, а вече работят да реем с 1/3 от диаметъра си. Та оттам и загуба на компресия, горене на масло...

        Главата, ако е шлайфана с клапаните-майко мила... Ако са вадени клапаните, и не са пасвани след това-пак майко мила... Ако не са сменени гумичките на клапаните-пак майката...
        Подпитай го уж небрежно този майстор как е набил гумичките на клапаните, как е уплътнил картера да не тече, да не е сложил някакъв скапан силикон, и ако каже, че там не е пипал-работата е ясна-искай си парите обратно, а даже и да плати за следващото отваряне на двигателя, защото не само не е свършил работа, ами е нанесъл и щети.

        Това, ако те е излъгал де.
        Но щом гори масло като ламя-значи има нещо оплескано...
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #5
          Ако ремонта е само смяна на глава бъди сигурен че сегменти не е гледал. Точно на тоя мотор за да свалиш картера е толкова труд че със сигурност ще ти поиска много пари.

          1 на 1000 масло не може да са вложки според мен освен ако въобще не са за тоя модел и въобще не оплътняват.
          Последно редактирано от CarTest™; 13-08-15, 20:10.

          Коментар


          • #6
            От: бензиново терано 2,4 1997 г. след смяна на гарнитура на главата, харчи масло

            Айде пак майстора виновен!
            Разбрахте ли се вярно да ви провери сегментите!? Щото, както се каза трябва да се извадят буталата и не да се проверят сегментите, ами да се сменят! И трябва да се сменят поне биелните лагери! Ами ако са износени цилиндрите и вала какво правим!? Стана ли въпрос, че един такъв ремонт може да прерастне в ремонт на цената на себестойноста на колата!?
            А и май на тоя ДВГ за да се отвори картера иска или целия преден мост долу, или ДВГ със се скоростите долу!? Нещо по тоя въпрос стана ли дума!?

            Коментар


            • #7
              От: бензиново терано 2,4 1997 г. след смяна на гарнитура на главата, харчи масло

              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
              Айде пак майстора виновен!
              ...
              Нещо по тоя въпрос стана ли дума!?
              Па може и да е зел неко лев да погледне и сегментите...
              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

              Коментар


              • #8
                От: бензиново терано 2,4 1997 г. след смяна на гарнитура на главата, харчи масло

                По тоя двигател си има доста работа за да смениш даже и само гарнитура! Двигатела е с верига и когато го отвориш се изненадваш още колко неща трябва да прегледаш. за гарнитурата добре но да провериш сегментите се изисква много труд. Картера не може да се махне ако не махнеш предния диф. По спомен даже не можеш и да изкараш блока без да разглобяваш отдоло. Въобще гадно си е и със сигурност ще е невероятна сума пари за работа. Бананите на веригата гледахте ли ги, защото на повечето фрикционния материал е в картера и веригата се търка по метала. ментето струва около 20 лева но го смених след 20000 км с оригинален на стойност 100 лева. Да не ти е сложил вложки неподходящи за размера на клапаните и от там да гори масло(но този разход си е отчайващ и според мен може да се получи само от сегменти). Да предположим, че наистина е гледал сегментите и при обратния монтаж е счупил маслен сегмент. Сещам се и за още нещо много важно!!! Провери ли си антифриза дали е чист? На предния капак на веригата има 2 броя шайби уплътнители исключително лесно се забравят и от там ядовете са невероятни!!!
                Terrano 2.4 LPGi тел. 0888536080

                Коментар


                • #9
                  От: бензиново терано 2,4 1997 г. след смяна на гарнитура на главата, харчи масло

                  Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                  Па може и да е зел неко лев да погледне и сегментите...
                  Не знам, знам, че при тия ремонти на коли с незнайна история има голям риск от провал, не се ли изпълни цялата процедура, а тя не се изпълнява щото просто не се рентира и става ... ето това става.

                  Коментар


                  • #10
                    От: бензиново терано 2,4 1997 г. след смяна на гарнитура на главата, харчи масло

                    Само можем да предполагаме каква "интервенция" е извършена. Проверката и диагностиката на буталната група като херметичност не налага разглобяване и "виждане".
                    Допускам,че след прегряването е сменена само гарнитурата и е "бутната" главата,като са "спестени" -диагностика,труд и части небходими за преодоляване на последствията от прегряването, резултат от протекла помпа,

                    Коментар


                    • #11
                      От: бензиново терано 2,4 1997 г. след смяна на гарнитура на главата, харчи масло

                      При духната гарнитура , следствие на прегряване единствената диагностика е - буталата вън.
                      Щото иначе - пак така.
                      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                      Коментар


                      • #12
                        От: бензиново терано 2,4 1997 г. след смяна на гарнитура на главата, харчи масло

                        Не сме се разбирали да проверява сегментите, просто след ремонта го попитах и той отговори, че според него сегментите са добре. Не е сваляна буталнната група. А сега в началото не подадох достатъчно информация – тераното не е прегрявало поне по датчика, установих, че в съдчето за антифриза има масло и това ме накара да отида на майстор за да го правим. Клапаните са пасвани и са сменени гумичките. За отбелязване е че сутрин при студен старт не пуши, по нанагорнище с 3–ма човека и багаж – скорост около 100 км/ч. не пуши, а харчи масло, просто кръстословица с повишена трудност.
                        Последно редактирано от renovod; 17-08-15, 17:56.

                        Коментар


                        • #13
                          От: бензиново терано 2,4 1997 г. след смяна на гарнитура на главата, харчи масло

                          Има ли капки отдоло по двигателя, нямам предвид да капи на земята ,а дали има капки по картера или някаде другаде.

                          Коментар


                          • #14
                            От: бензиново терано 2,4 1997 г. след смяна на гарнитура на главата, харчи масло

                            Първоначално публикуван от renovod Преглед на мнение
                            тераното не е прегрявало поне по датчика, установих, че в съдчето за антифриза има масло и това ме накара да отида на майстор за да го правим. Клапаните са пасвани и са сменени гумичките. За отбелязване е че сутрин при студен старт не пуши, по нанагорнище с 3–ма човека и багаж – скорост около 100 км/ч. не пуши, а харчи масло, просто кръстословица с повишена трудност.
                            -След смяната на гарнитурата и водната помпа ,реши ли се проблема с маслото в антифриза или ,,,,,,
                            Имаше ли кола след Вас при теста, който описвате или разчитате на огледалата???

                            -Кръстословица не виждам,но ако гори от маслото ще има следи и в генерацията.
                            При използване на двигателя в спирачен режим, пропушването също е добър ориентир.
                            (ползването на компетентна диагностика, помага при кръстословиците)

                            Коментар


                            • #15
                              От: бензиново терано 2,4 1997 г. след смяна на гарнитура на главата, харчи масло

                              Отговарям последователно, капки масло няма, няма масло и в съдът за антифриза, теста се проведе по голямото нанагорнище след Костинброд, зад мен караше мой приятел на 20–тина метра и няма дим, също така и в спирачен режим на двигателя. Все още не съм премерил компресията на цилиндрите за да проверя дали сегментите – поне компресионните са в ред. Колкото до диагностиката питам се къде в София може да се има доверие на майстор по диагностиката.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X