Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Търтей, каква смес на дизел бре?
    Добре де, пуристе
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

      Преди да палиш на 300 метра, опитай да напомпаш помпичката на горивния филтър. Трябва да седи толкова твърда, че практически да не можеш да напомпаш. Ако не, при положение че си сменил всичките горивни маркучи, вземи друга стойка (това, върху което е помпичката) от морга и я смени. Имал съм подобни грижи и на дизел без компютър, турбо, и датчици.

      Има и малка вероятност да е нещо по помпата за ниско налягане в ГНП, ама надали.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

        Благодаря ви засега. Продължавам да дерзая и ще ви държа в течение
        Между другото и аз проверих в нета и открих въпросния barometric sensor, но само за 3-литровите мотори...

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

          Y61 с 2.8 мотора ме съмнява, да не казвам че съм сигурен, че няма такъв датчик. Съмнявам се, че и при четене ще покаже нещо- там нещата са в пъти по-прости от 3.0 литровия. Проблема е другаде!
          0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

            Първоначално публикуван от Владимир Раденков(vladyas) Преглед на мнение
            Y61 с 2.8 мотора ме съмнява, да не казвам че съм сигурен, че няма такъв датчик. Съмнявам се, че и при четене ще покаже нещо- там нещата са в пъти по-прости от 3.0 литровия. Проблема е другаде!
            Абе и аз си мислех че терано 2.7 няма, ама се оказа че има, и не само че има, ами е в самия компир и се сменя целия компир.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Абе и аз си мислех че терано 2.7 няма, ама се оказа че има, и не само че има, ами е в самия компир и се сменя целия компир.
              И да има, не мисля от това да не пали.
              0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

                300м по 9Па/м правят 2700 паскала разлика. Нормалното атмосферно налягане е 101325 Па, т.е. имаме разлика от 2.5%.

                Вервайте ми, не съществува автомобилен датчик с такава точност. Нито пък цикловата порция нафта се контролира с такава точност.

                Няма с какво.

                Отделно че първия циклон от синоптичната карта клати налягането с поне толкова.

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

                  Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                  Еба тоя датчик дето 300 метра го бъркат. Ми то като завали дъжд няма да пали.
                  Да не говорим че той не е за палене, а за компенсиране на сместа.
                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  300м по 9Па/м правят 2700 паскала разлика. Нормалното атмосферно налягане е 101325 Па, т.е. имаме разлика от 2.5%.

                  Вервайте ми, не съществува автомобилен датчик с такава точност. Нито пък цикловата порция нафта се контролира с такава точност.

                  Няма с какво.

                  Отделно че първия циклон от синоптичната карта клати налягането с поне толкова.
                  Е аз кво приказвам

                  И пак да напиша - няма общо паленето с тоя датчик.
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

                    Определено "проблемчето" е някъде между резервоара и дюзите? Ама защо ,заради "бълхата" да разхвърляме "юргана"???
                    -Спарки, ВИ е подхвърлил идея за размисъл и някой действия. Може да погледнете докато въртите на стартер,излизат ли нафтени пари през аспуха и това ще ВИ даде начална насока.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X