Здравейте,
Някой сблъсквал ли се е с проблемно палене при надморска височина повече от 300м?
Без значение от температурата, когато съм в планината пали след 1 мин. въртене на стартера. Когато сляза на 0м пали от раз дори при -25 градуса....
Разпитвах по разни сервизи и всеки вдига рамене, минах през дебитомери, смяна на маркучи и какво ли не.
Разбрах, че има някакъв датчик, който отчитал атмосферното налягане и ако той не е в ред прави проблеми с паленето.
Благодаря предварително!
					Някой сблъсквал ли се е с проблемно палене при надморска височина повече от 300м?
Без значение от температурата, когато съм в планината пали след 1 мин. въртене на стартера. Когато сляза на 0м пали от раз дори при -25 градуса....
Разпитвах по разни сервизи и всеки вдига рамене, минах през дебитомери, смяна на маркучи и какво ли не.
Разбрах, че има някакъв датчик, който отчитал атмосферното налягане и ако той не е в ред прави проблеми с паленето.
Благодаря предварително!

 Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR
									
									
									Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR
								


 Аз съм от Бургас и на тази ширина не ми прави никакви проблеми, но като тръгна за Копривщица например, след Сопот започва да се задъхва-няма мощност. Това е пресен пример от последната неделя. На другия ден запали след едноминутно въртене на стартера примисено с кълбета черен дим...
 Аз съм от Бургас и на тази ширина не ми прави никакви проблеми, но като тръгна за Копривщица например, след Сопот започва да се задъхва-няма мощност. Това е пресен пример от последната неделя. На другия ден запали след едноминутно въртене на стартера примисено с кълбета черен дим...

 По информация от австралийския патрулски форум съм виждал, че Y61 има такъв датчик и се коментира грешка:
 По информация от австралийския патрулски форум съм виждал, че Y61 има такъв датчик и се коментира грешка: 

Коментар