Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

    Здравейте,
    Някой сблъсквал ли се е с проблемно палене при надморска височина повече от 300м?
    Без значение от температурата, когато съм в планината пали след 1 мин. въртене на стартера. Когато сляза на 0м пали от раз дори при -25 градуса....
    Разпитвах по разни сервизи и всеки вдига рамене, минах през дебитомери, смяна на маркучи и какво ли не.
    Разбрах, че има някакъв датчик, който отчитал атмосферното налягане и ако той не е в ред прави проблеми с паленето.

    Благодаря предварително!

  • #2
    От: Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

    На 3000 метра може и да направи разлика ама на 300 ?

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

      И за колко ти предложиха да ти сменят тоз чувствителен датчик?
      Колкото повече книги четат децата ви, толкова по-малко ще слушат чалга!

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

        Коя година е този GR?
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

          0 и 300м. са ,,,разваляне/оправяне" на времето. Може да прави така, ако е произведена за +2500-3000м. н.в. .и не понася морето и околностите. Стари Тойоти има такива.
          А тези простотии се правят от името на всички ни.
          Даника
          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

            Патрула е 1998 и наистина прави разлика от 300 метра Аз съм от Бургас и на тази ширина не ми прави никакви проблеми, но като тръгна за Копривщица например, след Сопот започва да се задъхва-няма мощност. Това е пресен пример от последната неделя. На другия ден запали след едноминутно въртене на стартера примисено с кълбета черен дим...
            Не са ми предлагали да ми сменят датчика... само предположения

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

              Явно има проблем не толкова от надморската височина колкото нещо друго

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Явно има проблем не толкова от надморската височина колкото нещо друго
                Y61 има датчик за атмосферното налягане, та кой знае. Най-добре да се закачи на компютър и да се прочетат грешките.
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

                  Е тука сега стана интересно!
                  0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

                    Интересно е, щото информацията е неточна и подвеждаща.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

                      А можеш ли да ми дадеш повече информация относно датчика. Това ми се струва най-резонно, защото от всички останали интервенции няма никаква полза.
                      В понеделник мисля да сваля ГНП и да я пратя на диагностика в София Дизел Център... но едва ли ще имам подобрение относно паленето.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

                        Тоя датчик не може ли да се изключи за тест?
                        В смисъл, не съм се сблъсквал точно с такъв проблем и не знам, питам от любопитство.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

                          Първоначално публикуван от Fuegoterra Преглед на мнение
                          А можеш ли да ми дадеш повече информация относно датчика. Това ми се струва най-резонно, защото от всички останали интервенции няма никаква полза.
                          В понеделник мисля да сваля ГНП и да я пратя на диагностика в София Дизел Център... но едва ли ще имам подобрение относно паленето.
                          Ако въпросът е към мен, отговорът е, че нямам представа. По информация от австралийския патрулски форум съм виждал, че Y61 има такъв датчик и се коментира грешка:

                          0802 Barometric Pressure Sensor (built into the ECM)
                          Internal circuit malfunction, ECM failure
                          Освен това, там този датчик се коментира за патрули с 3-литровия мотор, щото в Австралия малки европейски мотори няма. Доколкото при доста производители в преходни години в по-стари модели могат да се намерят технически решения, предвидени за следващия модел, допуснах, че е възможно такова нещо да има и при 2.8.

                          Така или иначе най-добре е да намериш къде да закачиш колата на компютър за диагностика. Щото така със смяна на това, онова, 3-то, 5-то сметката обикновено става много дебела ...
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

                            Еба тоя датчик дето 300 метра го бъркат. Ми то като завали дъжд няма да пали.
                            Да не говорим че той не е за палене, а за компенсиране на сместа.
                            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с паленето на висока надморска височина PATROL 2.8 GR

                              Залагам на смотано гориво заредено по пътя и/или друга повреда, независима от датчика за атмосферно налягане.

                              Търтей, каква смес на дизел бре?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X