Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    И вместо тракторен двигател
    Не е тракторен, много моля - за агрегат за ток или лодка е. Затова и няма никаква динамика.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #17
      От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Егр-се управлява с 2 жици и може и без него
      Имам предвид че не е зор да се подкара ако има квото трябва.
      Къв ЕГР те подгони пък сега?

      ПП: Уф, пропуснАл съм поста на Андро. Ама пак - първо има терано без EGR, и второ - запушва се, та EGR-а е последното, дето трябва да се мисли. Или по-точно трябва да е луд да остави EGR-а отпушен.
      Последно редактирано от sparkybg; 15-07-15, 15:42.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #18
        От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

        Е нали и аз тва казах - егр-а се маха. Дори компира да си го търси има начин.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #19
          От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Е нали и аз тва казах - егр-а се маха. Дори компира да си го търси има начин.
          Мисля че компира е достатъчно кьорав и не го търси. Евентуално да чете някаква позиция на клапата, ама ме съмнява тая работа - по-скоро е с няколко клапанчета евентуално. Не съм го гледал в подробности точно в тая му част.

          Както и да е де - не EGR-а е проблема в подкарването. За най-малко премеждия трябва да вземе цялата електрика. То на тия патроли и без друго някой я е мислил с гъза си, та може да има само ползи от това, ама приключението си е факт. С механична помпа няма да пипа нищичко по тоците, освен да речем датчик за температура такъв, че да му пасне на часовника на таблото.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #20
            От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

            На патрулите електриката е правена от видния инженер Тоци Бегали. Праилното решение е с голямата ножица всичко в кофата и наново.
            Ако има инсталация от тераното подкарването е елементарно.
            ЕГР-а ако следи нещо ще е дали има клапан закачен.
            И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

            Коментар


            • #21
              От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
              Е нали и аз тва казах - егр-а се маха. Дори компира да си го търси има начин.
              При такива не-стандартни работи, практиката е показала, че излизат маса не-предвидени неща, за които винаги се намира начин.
              Въпроса не е "има ли начин", а заслужава ли си да се търси "начин", при положение, че има стандартни решения на проблема. Аз лично предпочитам стандартните решения. Не
              ми се влиза в такива приключения, вече .

              Коментар


              • #22
                От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Съвсем си е умрял, повече от терановия. 105 коня, 240 нютона. За уточнение, терановия е 115 коня, а не 100. Демек е доста по-малко умрял от 3.3 литровия, а като динамика е на светлинни години.



                Двигателя механично е един и същ до голяма степен. Нищо не ти пречи да купиш двигател от по-ново и помпа от по-старо. Пак можеш да докараш 125-те коня (че и повече). И не, няма да е по-умрял от 2.8 на същите километри. Най-малкото няма да се притесняваш кога ще хвърли глава, дали и кога му работят хидравличните повдигачи, и още нещица от сорта.

                Кой бил умрял и кой не - практически всичките са умрели. Остава само да избираш между динамика, шум, и надеждност. Всеки си има кривиците. Колкото Андро не обича 2.7-цата, аз точно толкова недолюбвам кютука 2.8. Тъй че е въпрос на вкус. И на избор де - читав 2.7 се намира, читав 2.8 трудно, читав 3.3 - забрави.
                Спарки, ти 3,3 ТД Патрол карал ли си !? и не сте прави, че няма читави от този вид, моя не е пипан никога и е в перфектно състояние, върви повече и от тероно и 2,8 патрол! Защо сравнявате само цифри, не мога да разбера - уж сте големи момчета!
                мисля, да зема а се замисля...

                Коментар


                • #23
                  От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

                  Като се пипне там където трябва, всеки един от изброените мотори може да върви доста прилично, само че тука не става въпрос за това. Теории може да се развиват много- кой вървял повече, кой бил по-надежден, кой бил за кораби и лодки и кой за летящи чиний!
                  0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                  Коментар


                  • #24
                    От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

                    Първоначално публикуван от evos Преглед на мнение
                    Спарки, ти 3,3 ТД Патрол карал ли си !?
                    Ахъм, даже бая преди да си купя тераното. И не знам какво терано си карал, но 2.7ТДИ категорично върви МНОГО повече от въпросния патрол. Какви скорости и раздатка слагат на единия и другия също говори едни неща.

                    Дори и само на хартия и мощността и въртящия момент са му по-малки. За динамиката вече писах по-нагоре. Ако си си играл с бурмите на помпата е друг въпрос - с това не съм си играл.

                    Не казвам че няма читави. Ама я намери читав донор за двигател, или поне читав екземпляр по автокъщите. Ще ти е нужна доволно голяма доза късмет.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

                      Че аз бях гледал ,че 3.3 турбото бил 110 коня и 255 нютона ,докато RD28T е 116 коня и 235 нютона ,и затова се спрях на 3.3 а не да търся 2.8 ,като ще го сменям поне да е маааалко по добре ,ама като гледам ,ако е 2.7 ще видя зор с ел. инсталацията ,ако е SD33T ще ми трябва доста късмет за читав мотор,то да е на джип да го покараш и да правиш сметка ,ама като се на земята свален иди го разбери.
                      Да опитомиш животното "човек"-е наука на науките и изкуство на изкуствата.
                      Уаз 469
                      Nissan Patrol Y160

                      Коментар


                      • #26
                        От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

                        Първоначално публикуван от PIT BULL Преглед на мнение
                        ако е 2.7
                        Пак - механична помпа от стария и си решаваш проблема срещу примерно 200-300лв отгоре, даже може и по-малко. От трите 2.7 е най-достъпен за намиране - 3.3 просто е много дърт, а на 2.8 има вероятност да имаш грижи с главата. И понеже новия ще си е и с интеркулера, с леко пипване на помпата ще си му докараш заводските 125 кончета, та и отгоре. Просто търсиш ново и ударено терано 2. Обикновено на същото място се търкалят още няколко. Понеже няма да взимаш компютър, може да спазариш вместо него помпа.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

                          Видях няколко 3,3 турбо за около 400-500 лева, а колко вървят тези 2.7?
                          Да опитомиш животното "човек"-е наука на науките и изкуство на изкуствата.
                          Уаз 469
                          Nissan Patrol Y160

                          Коментар


                          • #28
                            От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

                            2,5 бензин или 3,0 дизел от БМВ. Стига вече с тия дърти астматични печки . Аз поне това бих сложил, първото е лесно и сравнително евтино, второто е скъпо, но казват, че си струва.
                            Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
                            Телефон - в профила!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

                              Освен този 3.0 на БМВ дизел, кой друг мотор би бил подходящ за джип с габаритите и теглото на Патрол-а.Би било полезна информация за всеки един сегашен или бъдещ собственик на Патрол, какви алтернативи има. Понеже до 2-3 години доста Патроли ще се вкарат в България, но предвид славата им на корави машини , което предполага по екстремно шофиране , но склонен към прегряване мотор, да се знае кое как става и от кое , по лесно , по трудно и има ли смисъл или няма.Така че темата нека да е обща.
                              Да опитомиш животното "човек"-е наука на науките и изкуство на изкуствата.
                              Уаз 469
                              Nissan Patrol Y160

                              Коментар


                              • #30
                                От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

                                Патрола прегрява, когато преди тебе някой хубаво го е смазал от каране и никаква поддръжа не е имал- нещо често срещано явление!
                                0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X