Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

    Здравейте знаещи! Патрола ми е с двигател 3.3 атмосферка ,но явно вече си заминава ,и вместо да го правя ,се чудя дали да не го сменя с SD33T или с 2.7TDI от Терано 2? Кой от двата двигателя е по добър за тежък офроуд и да върти без проблем гуми 33-ки Сълвърстоун Екстрийм Тк117?Ако е от Терано,трябва ли да сменям и кутията или мога да си използвам оригиналната?Поздрави
    Да опитомиш животното "човек"-е наука на науките и изкуство на изкуствата.
    Уаз 469
    Nissan Patrol Y160

  • #2
    От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

    На тераното дифа е от ляво, предния.
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #3
      От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

      Какво ще вземеш от терано, умрелия по рождение 2,7ТД, и още повече умрел след 20г. експлоатация!? Същото важи и за турбинирания 3.3, който не е чак толкова умрел по рождение, но гаранция, че е умрел след 25-30г.
      Въобще, преди да правиш сметка кое и какво ще стане, си направи сметка, че каквото и да вземеш трябва да се отваря и да се прави.

      Коментар


      • #4
        От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

        Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
        Какво ще вземеш от терано, умрелия по рождение 2,7ТД, и още повече умрел след 20г. експлоатация!? Същото важи и за турбинирания 3.3, който не е чак толкова умрел по рождение, но гаранция, че е умрел след 25-30г.
        Въобще, преди да правиш сметка кое и какво ще стане, си направи сметка, че каквото и да вземеш трябва да се отваря и да се прави.
        Имах предвид този 2.7 дето е 125 коня и с 278 нютона въртящ момент. От предното Терано дето е 100 коня знам ,че е мъртвец. Нямам на идея колко ще ми струва да стегна моя двигател от А до Я.
        Да опитомиш животното "човек"-е наука на науките и изкуство на изкуствата.
        Уаз 469
        Nissan Patrol Y160

        Коментар


        • #5
          От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

          Първоначално публикуван от PIT BULL Преглед на мнение
          Имах предвид този 2.7 дето е 125 коня и с 278 нютона въртящ момент. От предното Терано дето е 100 коня знам ,че е мъртвец. Нямам на идея колко ще ми струва да стегна моя двигател от А до Я.
          Tоя не можеш да го монтираш щото е с ел. помпа, компютър, датчици и няколко стотин метра кабели. Най малкото.
          Да не говориме, че ако сложиш дизелов ДВГ с комп на тоя Нисан, ще обидиш всички фенове на модела, сериозно.
          Гледам, че си от Варна, питай Люцкан кое колко.

          Коментар


          • #6
            От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

            Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
            Същото важи и за турбинирания 3.3, който не е чак толкова умрел по рождение, но гаранция, че е умрел след 25-30г.
            Съвсем си е умрял, повече от терановия. 105 коня, 240 нютона. За уточнение, терановия е 115 коня, а не 100. Демек е доста по-малко умрял от 3.3 литровия, а като динамика е на светлинни години.

            Първоначално публикуван от PIT BULL Преглед на мнение
            Имах предвид този 2.7 дето е 125 коня и с 278 нютона въртящ момент. От предното Терано дето е 100 коня знам ,че е мъртвец. Нямам на идея колко ще ми струва да стегна моя двигател от А до Я.
            Двигателя механично е един и същ до голяма степен. Нищо не ти пречи да купиш двигател от по-ново и помпа от по-старо. Пак можеш да докараш 125-те коня (че и повече). И не, няма да е по-умрял от 2.8 на същите километри. Най-малкото няма да се притесняваш кога ще хвърли глава, дали и кога му работят хидравличните повдигачи, и още нещица от сорта.

            Кой бил умрял и кой не - практически всичките са умрели. Остава само да избираш между динамика, шум, и надеждност. Всеки си има кривиците. Колкото Андро не обича 2.7-цата, аз точно толкова недолюбвам кютука 2.8. Тъй че е въпрос на вкус. И на избор де - читав 2.7 се намира, читав 2.8 трудно, читав 3.3 - забрави.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • #7
              От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

              От 260ка 28td нема ли да стане

              Коментар


              • #8
                От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

                Намери си 3.3ТД и не се занимавай с глупости,все ще се намери читав от някъде. 330 приказки се изприказваха и нищо съществено. С преправянки не се занимавай, по-добре си купи друг джип!
                0886685545-Влади- ОФ-РОУД КЛУБ"НОВИ ИСКЪР 4Х4 ЕКСТРИЙМ"

                Коментар


                • #9
                  От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

                  А този 3.3 Турбо ,колко коня е всъщност ,че един път го срещам като 105 коня с 240 ,после 110 с 255 нютона въртящ момент.
                  Да опитомиш животното "човек"-е наука на науките и изкуство на изкуствата.
                  Уаз 469
                  Nissan Patrol Y160

                  Коментар


                  • #10
                    От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

                    Има го и със 101 и 108. Не че има велика разлика.

                    Ей ти едно сайтче, ако вдяваш английски:
                    http://mq-patrol.com/

                    Има и сервизни ръководства, и прочие благинки.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

                      Няма какво да тъсиш на 30г. ДВГ колко коня е бил като е излезнал от завода!
                      Първо трябва да го намериш, работещ нормално ( и периферията включително), на приемлива цена и после да му гледаш зъбите.
                      Подкрепям за турбинирания 3.3, но за разлика от Влади съм песимист, че може да се намери читав.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

                        Е колко па жици има 2.7?
                        Освен помпата нищо не управлява компира.
                        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                        Коментар


                        • #13
                          От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          Е колко па жици има 2.7?
                          Освен помпата нищо не управлява компира.
                          Как да знам колко е, да не би да си мислиш, че ми е много важно и съм ги мерил?
                          Освен помпата, най малкото управлява и ЕГР-а ...
                          И какво значение има 100 ли е, 200 ли е, 300 и т.н.?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

                            Специално за помпата - къде 20 май. За дебиломера - 5, за датчик колянов вал - още 2. Част от всичките - екранирани.

                            Общо взето истината е да се вземе цялата инсталация, иначе ще е приключение, щото там и имобилайзери и прочие простотии. Даже ако взем след 2000г. и радиото си говори с компира и амармата.

                            Със замяна с механична помпа е къде по-лесно. Жицата е една, датчиците - нула. И вместо тракторен двигател ще има такъв с поне минимална динамика, категорично не по-лош включително и като надеждност от SD33T.

                            Ама от двигателя нататък е приключението, или по-точно куплирането му със скоростите.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Nissan Patrol Y160-смяна на двигател!

                              Егр-се управлява с 2 жици и може и без него
                              Имам предвид че не е зор да се подкара ако има квото трябва.
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X