Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ТЕРАНО 2 -ДИЗЕЛ ИЛИ БЕНЗИН

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: ТЕРАНО 2 -ДИЗЕЛ ИЛИ БЕНЗИН

    Бензиновия не знам колко е здрав, но тук поне за два (тук във форума) се сещам с изтропали колянови валове. Отделно, Кольо беше казал, че по моргите колявнови валове за 2,4 няма.
    Nissan Terrano 2,7 TDI

    Коментар


    • #17
      От: ТЕРАНО 2 -ДИЗЕЛ ИЛИ БЕНЗИН

      Първоначално публикуван от sveti54 Преглед на мнение
      като е толкова добър дизела ,защо само за него иде реч, за ремонти и поддръжка,/относно двигател/ другото е едно към едно.
      И къде точно във форума намери колега тема за ремонт на двигател на дизелово Терано 2......явно аз не съм изчел сигурно всичко тук...
      Виж за бензинови извън изброените от колегата две, аз поне знам за още няколко около мен...Всичките реват от проблеми с лагери на кол. вал, както и с проблеми в ангренажа/по-скоро проблеми с пластмасовите плъзгачи на веригата, които дори и оригинални не изкарват много, отчупват се парченца и след това следват всички последствия от това.../
      По дизеловите мотори обикновено има дребни болежки по дебитомери/има ги и при бензиновите/, виско съединители/има ги и при бензиновите, но там е по-скъпа процедурата,за да стане както трябва разбира се де / и тук там някой проблем с умна дюза, който се решава лесно с нова/не е много скъпа в оригиналния си Бошов вариант/ или пък с рециклаж на старата.
      От дизелите единствено тези със система Zexel са малко по-сложни/по-скоро по-специфични/ и донякъде имат особености, които при проблем се решават малко по-трудно, но все пак...това отново НЕ СА проблеми по самия мотор, а по някакви периферни устройства/дебитомер, датчици на валовете и т.н./
      Та така...аз за основен ремонт или нещо от сорта не съм прочел нито съм чул оплаквания...
      NISSAN FOREVER
      -----------------------------------------------------------------------------
      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

      Коментар


      • #18
        От: ТЕРАНО 2 -ДИЗЕЛ ИЛИ БЕНЗИН

        Първоначално публикуван от sveti54 Преглед на мнение
        като е толкова добър дизела ,защо само за него иде реч, за ремонти и поддръжка,/относно двигател/ другото е едно към едно.
        Проблемите по дизела, когато въобще ги има, са по-тоците (умна дюза, дебитомер, или някой датчик). Много рядко е нещо друго, а за тотално потрошен с нужда за смяна на бутало, съм чувал за само един, и то преди сигурно 6-7 години. Купиха си цял мотор от морга тогава - по моргите 2.7 мотори колкото щеш, в най-различно състояние.

        Отделно на TDI версията и скоростната кутия е по-здрава.

        Поддръжката на дизела (2.7) се състои в наливане на някакво масло през някакъв интервал и нищо повече. Умната дюза (то и дюзите въобще) е като на Голф, Рено, Пежо от тия години със същата горивна система и помпа, а дебитомера е като на всеки друг автомобил с дебитомер Bosch.

        Трябва да се отбележи че Zexel варианта изначално е по-проблемен и по-скъп за ремонт. Дебитомера му е Hitachi, умната дюза е с пиезо датчик, и имат един датчик за положението на коляновия вал отпред на капаците, който след някакви години/пробег започва да масово да прави въртели - лично съм поръчвал за тоя-оня сигурно 10-ина до сега. Сменяш и продължаваш за следващите 200000, ако до тогава тераното не е изгнило. Bosch-а има грижи предимно с дебитомер. Изкарва между 60 и 120000км и струва между 120 и 250лв.

        Мотора и при двата е механично е същия. Механичната надеждност си е като на дърт дизел без електроника и без ремъци/вериги.

        А иначе има таланти, които всичко могат да потрошат.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: ТЕРАНО 2 -ДИЗЕЛ ИЛИ БЕНЗИН

          И предимно проблеми, произтичащи от бозата, която ни продават за нафта. От време на време докачам австрийска или немска нафта и на мирис и на вървеж разликата е огромна.

          Коментар


          • #20
            От: ТЕРАНО 2 -ДИЗЕЛ ИЛИ БЕНЗИН

            Проблеми от лоша нафта в тежкия случай се състоят в запушване на филтър или нещо такова. В общия случай се разминава с по-малко вървеж и повече пушене, докато се изгори боклука.

            Проблеми със запушвания по помпата пък са предимно заради скапани горивни филтри. След нормален филтър не трябва да минава нищо, дето да е в състояние да скапе помпата, ако е в твърд или желеобразен вид. Вече ако са сложили някаква гадост дето нищо не я лови, от това няма спасение. На друго возило имам счупен плунжер на помпата от добавки, сложени от бензиностанция Shell. Резонно от тогава съм забравил изобщо че съществуват. Помпата беше пълна с парцали от нещо между сопол и пластелин. Плунжера беше блокирал и се беше счупил.

            От няколко години ползвам оригинални филтри или MANN (което е същото, поне за масления). Сипвам предимно на OMV, сипвам и двутактово масло в нафтата почти винаги, и, да чукна на дърво, до сега грижи не съм имал. Сменя моривния на 2 години. Не съм имал значимо количество боклуци при смяната. Единствено при първата смяна след закупуване вътре имаше 2 пръста тиня, ама вероятно тоя филтър никога не беше сменян - все пак италианец го е карал.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X