Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pathfinder 4.0 V6

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Pathfinder 4.0 V6

    Казал съм го по горе някъде.
    Като се газифицира ще харчи 16 газ на мнооого спокойно извънградско каране, 18 на по нормално и 20-22 с газ до ламарините.
    Поздрави.
    Land Rover Discovery II, V8 4.0
    VW Golf VI variant
    Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

    Коментар


    • #32
      От: Pathfinder 4.0 V6

      Първоначално публикуван от Dydo Преглед на мнение
      Честито колега Райфъл, много яка машина. Само положителни емоции с нея желая
      И да си смениш аватара, че вече не е актуален
      Мерси колега,за аватара не ми се сменя.Витарата я имах от 8г. и никога не съм брал ядове с нея/единственно миналата година на морето рязко ми умря акумулатора/ и си ми е някак ценна,още повече,че я виждам редовно
      за разхода извън-градско по принцип повече от 120-130 не напъвам,спокоен шофер съм.Другият месец ще отскоча до Созопол и тогава ще споделя впечатления от разхода.
      Pathfinder 4.0L

      Коментар


      • #33
        От: Pathfinder 4.0 V6

        Първоначално публикуван от evos Преглед на мнение
        Дано само те радва,страхотна машина!Несравнимо по добър избор от всеки нафтов трошляк!Ако имаше и Навара с тоя мотор,щяхме да сме двама!
        има лек и на твоята болка и тя се казва фронтиер.купето е абсолютно същото с наварата само че бензинка от 2.4 до 4,0 в зависимост от годините даже по обявите ги има.с тая разлика че за американците има и версия само със задно

        Коментар


        • #34
          От: Pathfinder 4.0 V6

          Първоначално публикуван от shotgun600 Преглед на мнение
          "Нафтов трошляк" - тук малко ме обиди. Мотивирай този отговор, моля.

          Еми 2.5-цата, поне върху навара - опваш я натоварена лятото в жегите по магистралата редовно със 140-150 от край до край, и не е много сигурно колко пъти ще те закара и върне. Нищо че въпросните скорости ги достига с лекота. Общо взето проблемите като на ZD30, натикани в още по-малък мотор.

          В по-новите не знам дали са оправили нещо.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #35
            От: Pathfinder 4.0 V6

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Еми 2.5-цата, поне върху навара - опваш я натоварена лятото в жегите по магистралата редовно със 140-150 от край до край, и не е много сигурно колко пъти ще те закара и върне. Нищо че въпросните скорости ги достига с лекота. Общо взето проблемите като на ZD30, натикани в още по-малък мотор.

            В по-новите не знам дали са оправили нещо.
            Посмали малко.

            Австралийците не са толкова категорични...
            В наши дни Вазов щеше да напише " Под Егото", а Алеко само "До Чикаго".
            В. Иванов

            Коментар


            • #36
              От: Pathfinder 4.0 V6

              Първоначално публикуван от rosen_offroad Преглед на мнение
              Казал съм го по горе някъде.
              Като се газифицира ще харчи 16 газ на мнооого спокойно извънградско каране, 18 на по нормално и 20-22 с газ до ламарините.
              Поздрави.
              тука може да си стиснем ръцете
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #37
                От: Pathfinder 4.0 V6

                Може ли малко инфо с какво и колко масло ще ми трябва за скорости,раздатка,диф?За двигателя мисля да му сипя-MOTUL 8100 X-CLEAN 5W40
                Pathfinder 4.0L

                Коментар


                • #38
                  От: Pathfinder 4.0 V6

                  Здравейте,

                  Последната година, докато си избирах джипка, бензиновия Патфайндър беше в листата ми. Рових доста по австралийските форуми за информация относно конвертирането на газ. Попаднах на няколко теми, че точно този двигател не е подходящ за работа на газ. Прави проблеми с катализаторите - разпрашава ги и частиците се всмукват обратно в двигателя и резултата е тотална щета на двигателя. Една от темите, в която се обсъжда проблема: http://pcoa.org.au/forum/viewtopic.php?f=20&t=3707

                  Поздрави!

                  Коментар


                  • #39
                    От: Pathfinder 4.0 V6

                    Като ги махнеш (на газ не вършат никаква работа) или му запушиш EGR-а няма как да ги засмуче обратно.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #40
                      От: Pathfinder 4.0 V6

                      Ако е с по две ламбда сонди (99% съм сигурен че е така - една преди и една след катализатора), махането на катализаторите не е толкова безпроблемно, поне не без постоянни грешки в компютъра.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Pathfinder 4.0 V6

                        Първоначално публикуван от pegasoto Преглед на мнение
                        Ако е с по две ламбда сонди (99% съм сигурен че е така - една преди и една след катализатора), махането на катализаторите не е толкова безпроблемно, поне не без постоянни грешки в компютъра.
                        То и със запушването на EGR-а пак може да се наложи да се лъже компютъра за това-онова. Ама, за мустаците си трябва и гребенче.

                        Аз затова на мойте банзинки ник'ви газове не присаждам. Винаги има по нещо недоклатено, както ще да я правят.

                        ПП: Някакво решение е входа на EGR-а вместо от изходящия колектор да се вземе след въздушния филтър. Така хем няма да се налага да се лъже и запушва нищо, хем проблема с катализаторите отпада, поне докато втората ламбда не се усети че са сдали.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #42
                          От: Pathfinder 4.0 V6

                          На ламбда сондите се слагат залъгалки и всичко си е тип топ,поне при БМВ е така,не вярвам от Нисан да са измислили някаква извънземна технология,че да не могат да се излъжат.По ми е интересно за това "разпрашване" на катализаторите и как така при положение,че от там минават изходящите газове при Нисан двигателя да смуче навътре.Нещо повече при тази теория 99% от 15г+ колите които карат с изпърдяни катализатори трябва мноого отдавна да са с блокирани мотори...пък си карат.
                          Мисля смело да си давам газ и поне за сега това няма да го мисля.
                          Въпроса ми беше относно маслата за скорости и раздатката,дали да се съобразявам с някаква конкретна марка (както при американките е на мопар масло например) или да купувам нещо добро .И последно от кое по колко
                          Pathfinder 4.0L

                          Коментар


                          • #43
                            От: Pathfinder 4.0 V6

                            Здравейте и поздравления и от мен за покупката!


                            Вече са минали малко над 6 месеца и много, много ме интересува как е машината, обслужването, консумативите за този мотор? Какви са ви впечатления като вече сте изминали някой друг километър?


                            И също ме интересува (ако не е тайна ) как намерихте модела и модификацита. Случайност или късмет?! Много са редки и до момента аз не съм успял дори да видя подобен модел за оглед на живо, било то в автокъща или някой да продава дори...

                            П.С.- Имаше един единствен мисля в началото на тази година се продаваше в една автокъща на околовръстното, един зелен, но тогава бях прясно закупил автомобила в подписа ми и не исках да го гледам за да се не дразня


                            Поздрави, със здраве и безаварийна!
                            Dacia Duster 4x4 1.5 dCI '10

                            Коментар


                            • #44
                              От: Pathfinder 4.0 V6

                              Здравей,ами общо взето съм доволен от колата.Обслужване,консумативи са си съвсем нормални като цени даже бих казал евтини,сега ще сменям задни дискове/оригинални/с накладки/текстар/ общо 200лв.Отдавна е газифициран и градско ми дава от 19-22 газ, извън сам го съквал до 14 но с много леко каране. Което при цените на газ и бензин или дизел просто няма какво да се изка повече като се има в предвид мощността му и килограмите.Катализаторите 4 на брой съм ги избушил и за сега няма никакви ядове,да свети чек-а или нещо подобно.
                              Имах малка драма със скоростите,спря да ми включва 5та та се наложи сваляне.Оказа се,че по някакъв начин е влизала вода и беше направила малко бели вътре.Но сега всичко е ок
                              Впечатленията ми са определено положителни,удобна голяма масивна машина,а при настъпване на педала малко по агресивно няма как да не те накара да се усмихнеш
                              Как попаднах на него?Ами беше си късмет и както е травиялно да се казва беше любов от пръв поглед Просто търсех джип,да е 7местен,автоматик и бензин и до парите които бях заделил разбира се! При така зададените критерий нямаше голям избор а патфайндера най ми харесваше.Е заглеждах и няколко американци ама нямаше съвсем да се поберът в гаража ми или трябваше да се занимавам с внос
                              Възможо е да си гледал точно моя на околовръстното/там беше автокъщата/,цветът му е странен,уж е сивкав а на определена свтлина е леко зелен.
                              Pathfinder 4.0L

                              Коментар


                              • #45
                                От: Pathfinder 4.0 V6

                                Привет! Най-вероятно си купил точно този, който и аз, и ти сме гледали по едно и също време в интернет Определено този вариант на Pathfinder-а е в списъка ми за бъдещ автомобил и ти благодаря, че сподели впечатление. Пожелавам ти да му се радваш със здраве и безаварийната!
                                Последно редактирано от baldzhiev; 23-11-15, 08:36.
                                Dacia Duster 4x4 1.5 dCI '10

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X