Обява

Свий
Няма добавени обяви.

трудно палене сутрин xtrail T30 дизел 2,2 DI

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: трудно палене сутрин

    В общи линии се оплетох , но 114 кс. е директен дизел а 136 команрейл

    Коментар


    • #17
      От: трудно палене сутрин

      Ми да пусне снимки, или да каже някой който го познава тоя ДВГ (аз си признавам, че тоя не го познавам).
      Това намирам и като инжектори за тоя ДВГ:

      Коментар


      • #18
        От: трудно палене сутрин

        Комън рейл е двигателя и според мен хич не е за основен ремонт, работи си като часовник без подозрителни шумове,чукане,тракане,клопане и т.н. За 9000 км нито една течност не е мръднала и с милиметър дори,имам пред вид масло,антифриз,спирачна течност и др. При тези температури все още не може да се каже че палим на голям студ те и свещите даже не греят чак толкова дълго време, имам един VWтранспортер който харчи много масло и си е за основен ремонт обаче в момента си пали без проблем,значи най вероятно се касае не за подгрев и компресия а за нещо друго. За мен 0 градуса не са пречка за паленето на комън рейл. Имах една алфа 166 5 цилиндров комън рейл една сутрин запали на -18 градуса от третия път и като проверих се оказа че са подгрявали само 2 свещи от 5 ама там системата друга...има помпа в резервоара и няма вариянт оттичане на гориво..даваш на контакт и всичко се дави в нафта.

        Коментар


        • #19
          От: трудно палене сутрин xtrail T30 дизел 2,2 DI

          Ей тука си прав - (даваш на контакт и всичко се дави в нафта.) та понеже си прав сега ти е време да занесеш дюзите за проверка тъй като те трябва да имат точно определени показатели и при един от тестовете се проверява тяхното стартово гориво. Варирането на оборотите също много често е поради проблем в същите до затопляне на двигателчето .Успех в решаването на проблема
          Uaz 469 2.4 D MB
          KTM 600 ROTAX
          Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
          Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

          Коментар


          • #20
            От: трудно палене сутрин

            Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
            В общи линии се оплетох , но 114 кс. е директен дизел а 136 команрейл
            Всеки комънрейл е и директен дизел, без предкамера. Но тоя конкретно нисанов мотор, също е и комънрейл, има рейка.

            Коментар


            • #21
              От: трудно палене сутрин

              Днес установих че предпазителя на подгряващите свещи е прекъснал, наложи се да го ,,ремонтирам,, тъй като се оказа че в нашия град няма такъв предпазител, утре ще е деня на истината, но по паленето тази вечер си мисля че проблема е оправен, направи ми впечатление че след запалването свещите греят поне още 1 минута след което изключват,предполагам че при по голям студ ще греят още по продължително което може би е нормално и би трябвало да е така. На всички които се отзьоваха и бяха съпричастни благодаря от сърце.

              Коментар


              • #22
                От: трудно палене сутрин

                Първоначално публикуван от mikivt Преглед на мнение
                Всеки комънрейл е и директен дизел, без предкамера. Но тоя конкретно нисанов мотор, също е и комънрейл, има рейка.
                Напълно съм съгласен!!! Само защо тия от Викито са на друго мнение?Натиснете снимката за да я уголемите

Име:220px-2003_Nissan_YD22DDTi_engine_right-rear.jpg
Прегледи:1
Размер:15.9 КБ
ID:5620212Натиснете снимката за да я уголемите

Име:220px-YD25DDTi.jpg
Прегледи:1
Размер:11.3 КБ
ID:5620213 А пък и съм го виждал тоя мотор и без рейка!!

                Коментар


                • #23
                  От: трудно палене сутрин xtrail T30 дизел 2,2 DI

                  Какви бушони ти трябват бе Стояне?
                  GSM 0877 08 99 19
                  Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

                  Коментар


                  • #24
                    От: трудно палене сутрин xtrail T30 дизел 2,2 DI

                    Първоначално публикуван от barzashki Преглед на мнение
                    Какви бушони ти трябват бе Стояне?
                    60A бе Ицка, ходих,обикалях и никъде няма от моя модел,най на края по "нашенски" с поялника джаста праста и айде пак в строя.Тази сутрин си запали нормално,довечера ще пращам снимка на децата, като си идват от София да ми купят един, че нямам намерения да бера ядове заради един "бущон".

                    Коментар


                    • #25
                      От: трудно палене сутрин xtrail T30 дизел 2,2 DI

                      Ако не ти намерят се обади да видим аз какви имам.
                      GSM 0877 08 99 19
                      Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

                      Коментар


                      • #26
                        От: трудно палене сутрин xtrail T30 дизел 2,2 DI

                        Паленето вече е нормално,но установих че свещите остават захранени и греят почти до достигане на работна температура... Релето си изключва и подгрева спира. Закачихме нисана на компютър и се оказа че няма грешки, при разглеждане на работните стойности обаче се установи че датчик външна температура показва -38° а датчик входящ въздух показваше -40° !!! Не съм на ясно но подозирам че има връзка с прекалено късното изключване на подгряващите свещи, ако някой е на ясно нека да каже намкъде да ьсе насочвам към дебитомер или..

                        Коментар


                        • #27
                          От: трудно палене сутрин xtrail T30 дизел 2,2 DI

                          Да съживим, темата.. Измина доста време от смяната на подгревните свещи и оправянето на проблема с изгорял предпазител на захранването на гореспоменатите свещи. За по голяма нагледност свързах кабел с лампичка към шината на свещите,който изведох в купето и можех да наблюдавам кога включват и колко време греят свещите. Оказа се че режима им на работа е много интересен, сутрин при първо палене те греят до достигане на работна температураи даже известно време след това при положение че външната температура е под -5, при всички следващи паления греенето спираше при температура на двигателя 50-60 ° . И така автомобила си палеше,но един път с по продължително въртене, друг път нормално..В началото реших че някой клапан не задържа и сутрин преди всяко палене напомпвах гориво чрез подкачващата помпа на горивния филтър, докато една сутрин и това не помогна. Акумулатора клекна и се наложи да го заредя,след зареждането паленето стана леко като помпенето сутрин отпадна което ми навява мисълта че е било даже излишно.. През изминалия период правих какви ли не предположения и наблюдения остава съмнението за калпави свещи или лоши ел връзки,ел контакти и т.н. В момента се опитвам да си обясня каква е връзката между трудното палене и температурата в интервала между -5 до +5 градуса защото ми се струва че точно в този диапазон идват проблемите с паленето. Ако някой е имал подобен проблем нека сподели.

                          Коментар


                          • #28
                            От: трудно палене сутрин xtrail T30 дизел 2,2 DI

                            Машината от къде е внос?
                            Питам, защото наскоро имахме подобен случай с един Патрол Y61...подгряваше почти до работна температура.Оказа се, че е произведен за северните страни и това е нормалното му състояние...т.е. точно така и трябва да подгрява!
                            Та да не би и при теб да е някаква такава елементарна причината , а ти да се тормозиш излишно...
                            П.П.Принципно на моето Терано нормалния подгрев продължава докато не стигне 50 градуса температура...
                            Последно редактирано от lubashki777; 18-03-15, 14:41.
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • #29
                              От: трудно палене сутрин xtrail T30 дизел 2,2 DI

                              Пробвай да откачиш температурния датчик на двигателя за компа и пак пробвай да запалиш.

                              Коментар


                              • #30
                                От: трудно палене сутрин xtrail T30 дизел 2,2 DI

                                Машината е внос от Франция. Колкото до температурния датчик може да пробвам да го откача само че не знам къде е точно.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X