Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Монтаж на Хай Джек в GR къса база.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Монтаж на Хай Джек в GR къса база.

    Първоначално публикуван от Plamen Преглед на мнение
    Има задни брони и за Y60. Вярно е, че те са подходящи основно за експедиционни цели. Това което Митко е показал няма общо с бронята и представлява адаптор към стойката за резервната гума на която се монтира джека. Произвежда се от доста производители и в много случай е единственото вярно и възможно решение. Има си разбира се и недостатъци.
    Решението според мен изобщо не е лошо и едва ли ще се отрази на задния свес на джипа. Стойката за крика е достатъчно високо. Единствено като недостатък виждам теглото, на задната гума заедно с адаптора и крика да не е множко за пантите на вратичката. Ако има и гнило , евентуално би довело до изкривяване или направо изкъртване.
    На мен обаче този вариант ми се вижда най-практичен.

    Коментар


    • #32
      До: Монтаж на Хай Джек в GR къса база.

      Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
      Решението според мен изобщо не е лошо и едва ли ще се отрази на задния свес на джипа.
      Ще. Погледни снимките , сравни с моето сегашно положение и си направи сметката, че и сега пак закача, примерно при ей такива ситуации ...

      Последно редактирано от Чавдар (V93); 24-10-07, 20:39.
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #33
        До: Монтаж на Хай Джек в GR къса база.

        В този случай май нещата отиват чак до резервната гума. Може е и да си прав, причината е в големия заден свес по-принцип. Съгласих се, горния вариант е по-практичен за експедиционни цели, където ще се освободи място за багаж, и не се предполагат такива "хард" изпълнения, или поне не толко често. Очевидно е , че всяка машина си има своя специфика и не може да се копира едно към едно с друга марка.

        Коментар


        • #34
          До: Монтаж на Хай Джек в GR къса база.

          Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
          причината е в големия заден свес по-принцип.
          Именно
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #35
            До: Монтаж на Хай Джек в GR къса база.

            Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
            Решението според мен изобщо не е лошо и едва ли ще се отрази на задния свес на джипа. Стойката за крика е достатъчно високо. Единствено като недостатък виждам теглото, на задната гума заедно с адаптора и крика да не е множко за пантите на вратичката. Ако има и гнило , евентуално би довело до изкривяване или направо изкъртване.
            На мен обаче този вариант ми се вижда най-практичен.
            Викторе, малко офф топик, но специално за Дифендъра, поради различната конструкция на задната врата, има страхотно решение. Йори е използвал подобна схема на своя звяр. Ако те интересува, имам снимка на телефона как изглежда и как се прави, пиши едно ЛС.
            LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
            www.ADV-Bulgaria.com

            Коментар


            • #36
              До: Монтаж на Хай Джек в GR къса база.

              Първоначално публикуван от zzlatev Преглед на мнение
              Викторе, малко офф топик, но специално за Дифендъра, поради различната конструкция на задната врата, има страхотно решение. Йори е използвал подобна схема на своя звяр. Ако те интересува, имам снимка на телефона как изглежда и как се прави, пиши едно ЛС.
              Охоо, аз отдавна го направих, виж снимките от разходката в Лозенската планина. Изнесох тежестта на резервната гума от пантите на вратата върху купето, и се отваря по същия начин без да отварям първо стойката за гумата , а след това вратата. А стойката за джека единствено наложи преместването на светлините за задната скорост, надявам се до края на седмицата да е готово. Просто за Дифендър това е идеално решение, и почти всички тунингови фирми го предлагат. Там има конструкторски дефект и ако не се направи, рано или късно резервната гума къса пантите на задната врата.

              Коментар


              • #37
                До: Монтаж на Хай Джек в GR къса база.

                Ето и опит за илюстрация.
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #38
                  До: Монтаж на Хай Джек в GR къса база.

                  Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
                  Охоо, аз отдавна го направих, виж снимките от разходката в Лозенската планина. Изнесох тежестта на резервната гума от пантите на вратата върху купето, и се отваря по същия начин без да отварям първо стойката за гумата , а след това вратата. А стойката за джека единствено наложи преместването на светлините за задната скорост, надявам се до края на седмицата да е готово. Просто за Дифендър това е идеално решение, и почти всички тунингови фирми го предлагат. Там има конструкторски дефект и ако не се направи, рано или късно резервната гума къса пантите на задната врата.
                  Евала Вики,
                  Това е най-доброто възможно решение за Дифендъра - резервната гума на spare wheel carrier (на Mantec ли си взе?) и джека изправен отдясно. Браво!

                  Коментар


                  • #39
                    До: Монтаж на Хай Джек в GR къса база.

                    Първоначално публикуван от Митко/fulda/ Преглед на мнение
                    Ами така :

                    Ами така първо пак е изложен на атмосферните влияния,второ вероятно пак ще трябва да се маха и слага/тъй като специално моята джипка я ползвам и като всекидневен автомобил/, и трето за колите които нямат такъв огромен багажник отгоре надстъчащите 20-25см. от края на крика при удар в по-дебел клон или в нещо друго биха имали може би фатални последици.И това всичко е извън това което Чавдар спомена/с което и съм напълно съгласен/.Да не говорим при ситуация на закъсване при която може да не може да се достигне и откачи крика от стойката/можеби почети невъзможно,но все пак....../
                    В същност не виждам никаква основателна причина поради която крика да не се монтира така както аз съм го монтирал.Забележката,че щял да изцапа купето като паднел в калта е смешна.Просто в момента ми шият от бризент калъф за него който ще го покрива като въдица почети до края/без механизма/.Тоест окалваме го яката,нахлузваме му калъфа и си го прибираме в купето.След разходката си го почистваме и без жената да ни види мушваме калъфа в пералнята и след един ден той отново е готов/даже и ще мирише на пролет/.Мисля че един калъф е по-лесно решение от всякакви там стойки ,мотнаж на багажници/който си има де/,и товари,разтоварвай и т.н.......
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • #40
                      До: Монтаж на Хай Джек в GR къса база.

                      Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
                      В този случай май нещата отиват чак до резервната гума. Може е и да си прав, причината е в големия заден свес по-принцип. Съгласих се, горния вариант е по-практичен за експедиционни цели, където ще се освободи място за багаж, и не се предполагат такива "хард" изпълнения, или поне не толко често. Очевидно е , че всяка машина си има своя специфика и не може да се копира едно към едно с друга марка.

                      Вярно е, че има значение и резервната гума. В ситуацията която е описал Чавдар щеше да има проблем и ако беше с 35" гуми и резервната и тя е такава.
                      Основния проблем за намиране на вярното място за монтаж на джека в случая е не задния свес на даден автомобил или други дадености. Грешката в задачата е това, че се опитваме да намерим решение на въпроса съобразявайки се с това, че типичната експлоатация на един автомобил у нас е миш-маш т.е. трофи, експедиция, хард разходки (с траялни елементи) и в много случай всекидневна експлоатация. В тази ситуация според мен е напрактика невъзможно да се намери вярно решение без недостаъци. Ако разглеждаме даден автомобил подготвен за конкретен тип експлоатация, тогава вече има вярни и технически издържани решения.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Монтаж на Хай Джек в GR къса база.

                        Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                        В същност не виждам никаква основателна причина поради която крика да не се монтира така както аз съм го монтирал.Забележката,че щял да изцапа купето като паднел в калта е смешна.Просто в момента ми шият от бризент калъф за него който ще го покрива като въдица почети до края/без механизма/.Тоест окалваме го яката,нахлузваме му калъфа и си го прибираме в купето.След разходката си го почистваме и без жената да ни види мушваме калъфа в пералнята и след един ден той отново е готов/даже и ще мирише на пролет/.Мисля че един калъф е по-лесно решение от всякакви там стойки ,мотнаж на багажници/който си има де/,и товари,разтоварвай и т.н.......
                        Щом решението на теб ти харесва и си доволен от него значи всичко е чудесно и за твоя случай това е вярно решение.
                        По отношение на забележката за калта и цапането не си съвсем прав. Имало е случай в които след прибиране от "разходка" да се налага да се мият машините с водоструйка и отвътре но това е друга тема.
                        Не е необходимо да шиеш специален калъф за джека. Купи си и сложи в машината няколко найлонови чувала за боклук от големите. Не заемат никакво място, винаги са ти под ръка може да ги използваш и за много други неща (да си покриеш седалката ако и ти си кален, да прибереш мръсни, кални или насипни неща, да събереш боклук и много др.) и освен това не е необходимо да ги переш.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Монтаж на Хай Джек в GR къса база.

                          Първоначално публикуван от Plamen Преглед на мнение
                          Вярно е, че има значение и резервната гума. В ситуацията която е описал Чавдар щеше да има проблем и ако беше с 35" гуми и резервната и тя е такава.
                          Основния проблем за намиране на вярното място за монтаж на джека в случая е не задния свес на даден автомобил или други дадености. Грешката в задачата е това, че се опитваме да намерим решение на въпроса съобразявайки се с това, че типичната експлоатация на един автомобил у нас е миш-маш т.е. трофи, експедиция, хард разходки (с траялни елементи) и в много случай всекидневна експлоатация. В тази ситуация според мен е напрактика невъзможно да се намери вярно решение без недостаъци. Ако разглеждаме даден автомобил подготвен за конкретен тип експлоатация, тогава вече има вярни и технически издържани решения.
                          +1.
                          Много точно казано... Както обикновено.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Монтаж на Хай Джек в GR къса база.

                            Първоначално публикуван от Plamen Преглед на мнение
                            Не е необходимо да шиеш специален калъф за джека. Купи си и сложи в машината няколко найлонови чувала за боклук от големите. Не заемат никакво място, винаги са ти под ръка може да ги използваш и за много други неща (да си покриеш седалката ако и ти си кален, да прибереш мръсни, кални или насипни неща, да събереш боклук и много др.) и освен това не е необходимо да ги переш.
                            Е това е добър съвет. Аз си возя 1 ролка 40-литрови и 1 - 120-литрови чували за боклук. Освен по пряко предназначение вършат идеална работа и за прибиране на хай-лифт, паднали разширители и т.п.
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #44
                              До: Монтаж на Хай Джек в GR къса база.

                              Първоначално публикуван от Plamen Преглед на мнение
                              Щом решението на теб ти харесва и си доволен от него значи всичко е чудесно и за твоя случай това е вярно решение.
                              По отношение на забележката за калта и цапането не си съвсем прав. Имало е случай в които след прибиране от "разходка" да се налага да се мият машините с водоструйка и отвътре но това е друга тема.
                              Не е необходимо да шиеш специален калъф за джека. Купи си и сложи в машината няколко найлонови чувала за боклук от големите. Не заемат никакво място, винаги са ти под ръка може да ги използваш и за много други неща (да си покриеш седалката ако и ти си кален, да прибереш мръсни, кални или насипни неща, да събереш боклук и много др.) и освен това не е необходимо да ги переш.
                              +1.Щатните/вече така им казвам/найлонови чували и 2квадрата обикновен найлон не ми излизат от машината....калъфа е за всеки случай.
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар


                              • #45
                                До: Монтаж на Хай Джек в GR къса база.

                                Първоначално публикуван от Plamen Преглед на мнение
                                Грешката в задачата е това, че се опитваме да намерим решение на въпроса съобразявайки се с това, че типичната експлоатация на един автомобил у нас е миш-маш т.е. трофи, експедиция, хард разходки (с траялни елементи) и в много случай всекидневна експлоатация. В тази ситуация според мен е напрактика невъзможно да се намери вярно решение без недостаъци.
                                Ееее, не бих казал, че е "грешка". По-скоро са "особености на националния офроуд" ...

                                А решенията трябва да ги търсим с ясното съзнание, че "пълно щастие няма" и да избираме това, което най-добре ни върши работа и най-малко ни пречи. Лошото е, че често пъти разбираме кое върши работа и кое пречи, едва след като сме свършили работата ...
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X