След дълго умуване реших да си сменя предавателните числа на главното предаване.
Оказа се не токлова просто а центроването е доста сложен процес който иска доста знания и четене.
За съжаление намирането на вярна и точна информация за диференциалите като цяло е доста трудно а за такава процедура на нисан нищо не открих.
Сега дойде и момента в който съжалих,че изхвърлих старите книги за разни соц возила в тях има доста полезна информация по въпроса тъй като диференциалите не са се променили и принципа на работа и контактуването е един и същ.
За контактните петна въпроса също е доста сложен защото всичко което открих са разни теми тук там но те доста се различават от свалените заводски диференциали и техните контактни петна.
Снимките са малко защото ми бяха все мръсни ръцете но има някакви.
Оказа се ,че не баш така сваляш и слагаш и след пробите се наложи да си поръчам шайби тъй като в магазините няма нищо подходящо но дори и с толкова много щайби пак шодих на шлайф да ми свалт по някоя друга стотна за да стане всичко както трябва.
сглобяване на задния учебен диференциал.
преминаваме към предния.
това са контактните петна на оригиналния диференциал които не са особено добри поне на книга но все пак не си знае километрите.
ще видим нашите правени по книга колко ще изкарат.
Оказа се ,че и лагери трябват и зглобяването започва водата намерих,че трябва да е около 80 градуса.









Оказа се не токлова просто а центроването е доста сложен процес който иска доста знания и четене.
За съжаление намирането на вярна и точна информация за диференциалите като цяло е доста трудно а за такава процедура на нисан нищо не открих.
Сега дойде и момента в който съжалих,че изхвърлих старите книги за разни соц возила в тях има доста полезна информация по въпроса тъй като диференциалите не са се променили и принципа на работа и контактуването е един и същ.
За контактните петна въпроса също е доста сложен защото всичко което открих са разни теми тук там но те доста се различават от свалените заводски диференциали и техните контактни петна.
Снимките са малко защото ми бяха все мръсни ръцете но има някакви.
Оказа се ,че не баш така сваляш и слагаш и след пробите се наложи да си поръчам шайби тъй като в магазините няма нищо подходящо но дори и с толкова много щайби пак шодих на шлайф да ми свалт по някоя друга стотна за да стане всичко както трябва.
сглобяване на задния учебен диференциал.
преминаваме към предния.
това са контактните петна на оригиналния диференциал които не са особено добри поне на книга но все пак не си знае километрите.
ще видим нашите правени по книга колко ще изкарат.
Оказа се ,че и лагери трябват и зглобяването започва водата намерих,че трябва да е около 80 градуса.
Коментар