Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан Н233 диференциали от4.62 на 5.43-Nissan H233 gear ratio change 4.62-5.43.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нисан Н233 диференциали от4.62 на 5.43-Nissan H233 gear ratio change 4.62-5.43.

    След дълго умуване реших да си сменя предавателните числа на главното предаване.
    Оказа се не токлова просто а центроването е доста сложен процес който иска доста знания и четене.
    За съжаление намирането на вярна и точна информация за диференциалите като цяло е доста трудно а за такава процедура на нисан нищо не открих.
    Сега дойде и момента в който съжалих,че изхвърлих старите книги за разни соц возила в тях има доста полезна информация по въпроса тъй като диференциалите не са се променили и принципа на работа и контактуването е един и същ.
    За контактните петна въпроса също е доста сложен защото всичко което открих са разни теми тук там но те доста се различават от свалените заводски диференциали и техните контактни петна.
    Снимките са малко защото ми бяха все мръсни ръцете но има някакви.
    Оказа се ,че не баш така сваляш и слагаш и след пробите се наложи да си поръчам шайби тъй като в магазините няма нищо подходящо но дори и с толкова много щайби пак шодих на шлайф да ми свалт по някоя друга стотна за да стане всичко както трябва.

    сглобяване на задния учебен диференциал.


    преминаваме към предния.

    това са контактните петна на оригиналния диференциал които не са особено добри поне на книга но все пак не си знае километрите.
    ще видим нашите правени по книга колко ще изкарат.



    Оказа се ,че и лагери трябват и зглобяването започва водата намерих,че трябва да е около 80 градуса.


    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0094.jpg
Прегледи:1
Размер:143.0 КБ
ID:6065019Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0103.jpg
Прегледи:1
Размер:139.9 КБ
ID:6065027Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0102.jpg
Прегледи:1
Размер:138.4 КБ
ID:6065026Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0101.jpg
Прегледи:1
Размер:127.1 КБ
ID:6065025Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0100.jpg
Прегледи:1
Размер:158.6 КБ
ID:6065024Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0099.jpg
Прегледи:1
Размер:101.3 КБ
ID:6065023Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0098.jpg
Прегледи:1
Размер:224.9 КБ
ID:6065022Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0096.jpg
Прегледи:1
Размер:114.9 КБ
ID:6065021Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0095.jpg
Прегледи:1
Размер:119.3 КБ
ID:6065020Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0104.jpg
Прегледи:1
Размер:151.6 КБ
ID:6065028
    Прикачени файлове
    Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
    Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

    Sofrace Offroad Team

  • #2
    От: Нисан Н233 диференциали от4.62 на 5.43-Nissan H233 gear ratio change 4.62-5.43.

    Не се виждат всички снимки;(
    Land Rover Defender 110SW 300tdi

    Коментар


    • #3
      От: Нисан Н233 диференциали от4.62 на 5.43-Nissan H233 gear ratio change 4.62-5.43.

      Нещо трудно се оправям с качването на снимки за това ще помоля модератор да ги поправи.
      Общо взето това е процедурата ще видим ефекта от нея за сега при уличен тест излишни шумуве няма само не ми харесва температурата на мостовете която при на въздуха около 30градуса беше 62 на моста/диференциала.
      Последно време на пиша теми но тази е интересна заради малкото които са я правили даже и в австралийските се рових и там нищо.За това ако може нека остане и на английски език.
      тук има полезна информация:
      https://www.youtube.com/watch?v=dAqAqODmcj4
      http://departments.weber.edu/automot...rpretation.pdf
      http://www.sierragear.com/ring-and-pinion-gear-pattern/
      Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
      Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

      Sofrace Offroad Team

      Коментар


      • #4
        От: Нисан Н233 диференциали от4.62 на 5.43-Nissan H233 gear ratio change 4.62-5.43.

        Интересно е да напишете, ако не е тайна разбира се как настроихте диференциала.
        Колко хлабина пиньон/корона оставихте? Не съм правил подобна интервенция, но ми е интересно и имам малък опит с индустриални редукторни кутии. На снимките петното ми се струва много голямо,което значи че има малка хлабина между пиньона и короната- което значи, че при нагряване и последващото температурно разширение ще има опасност от затягане.
        Доколкото знам при монтаж на нова зъбна двойка има период на разработка и по-честа смяна на маслото.
        Поздрави
        Land Rover Defender 110SW 300tdi

        Коментар


        • #5
          От: Нисан Н233 диференциали от4.62 на 5.43-Nissan H233 gear ratio change 4.62-5.43.

          Моят съвет е да се обадиш на Мечо 0888 376245. Баща му и той си вадят с това хляба сумарно близо 60 години.

          Коментар


          • #6
            От: Нисан Н233 диференциали от4.62 на 5.43-Nissan H233 gear ratio change 4.62-5.43.

            Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
            Интересно е да напишете, ако не е тайна разбира се как настроихте диференциала.
            Колко хлабина пиньон/корона оставихте? Не съм правил подобна интервенция, но ми е интересно и имам малък опит с индустриални редукторни кутии. На снимките петното ми се струва много голямо,което значи че има малка хлабина между пиньона и короната- което значи, че при нагряване и последващото температурно разширение ще има опасност от затягане.
            Доколкото знам при монтаж на нова зъбна двойка има период на разработка и по-честа смяна на маслото.
            Поздрави
            Сложен е въпроса ти бях взел индикатор за настройката но се оказа,че или е нещо повреден или не мога да го ползвам правилно.
            При задния диференциал петното е по добро там хлабината е около 0.25 дори и повече защото с по-малка нещата изглеждат още по зле.
            Което от една страна е лошо защото това е нова зъбна двойка и тя ще се охлаби от друга страна при мен винаги ще са доста загряти и това може би няма да е проблем.
            Всъщност за финалната настройка индикатор не съм ползвал гледах и петното да е добро и да е в средата и хлабината да е що годе приемлива.
            За предния обаче нещата не са баш така след 3-часа проверки на петна и настройки на хлабини нещо все не излиза и настройвам и проверявам и не става или хлабината е малка или голяма но нещо все не я уцелвам.
            Оказа се ,че предната корона има три сектора с по 3-4 зъба които са по високи малко трудно го разбрахме и за това в тези сектори я направих да е около о.15-0.20 а в другите е около 0.30-0.40 знам ,че е много но колкото толкова.
            Не помня тези снимки в кой точно сектор ги правихме защото за да докараме тези контакти петна задния диф го разглобихме 44-пъти а предния 31 или около една седмица труд. Та ми се губят малко точни факти но това е общо взето.











            З
            Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
            Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

            Sofrace Offroad Team

            Коментар


            • #7
              От: Нисан Н233 диференциали от4.62 на 5.43-Nissan H233 gear ratio change 4.62-5.43.

              Хлабината с часовник се мери като се застопори пиньона и с пипалцето на часовника колкото се може по тангенциално на короната, на някой зъб се мери отклонението. С ръка се лашка короната и се гледа показанието. Стойката на часовника е хваната на корпуса на прасето. Доколкото знам за коли допустимото е от 0,15 до 0,35мм.
              Така както разбирам задния с хлабина 0,25 и центрирано петно е добре, ама предния с тези зъби... според мен трябваше да им пишеш на производителите. Такава разлика в зъбите 0,1-0,2 си е доста за зъбна двойка и би довела до шум и по-бързо износване.
              Land Rover Defender 110SW 300tdi

              Коментар


              • #8
                От: Нисан Н233 диференциали от4.62 на 5.43-Nissan H233 gear ratio change 4.62-5.43.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0074.jpg
Прегледи:1
Размер:173.8 КБ
ID:5603825Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0083.jpg
Прегледи:1
Размер:115.3 КБ
ID:5603834Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0084.jpg
Прегледи:1
Размер:133.4 КБ
ID:5603835Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0085.jpg
Прегледи:1
Размер:130.3 КБ
ID:5603836Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0086.jpg
Прегледи:1
Размер:112.5 КБ
ID:5603837Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0087.jpg
Прегледи:1
Размер:134.4 КБ
ID:5603838Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0088.jpg
Прегледи:1
Размер:86.6 КБ
ID:5603839Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0090.jpg
Прегледи:1
Размер:88.6 КБ
ID:5603840Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0091.jpg
Прегледи:1
Размер:82.6 КБ
ID:5603841Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0082.jpg
Прегледи:1
Размер:123.3 КБ
ID:5603833Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0092.jpg
Прегледи:1
Размер:146.6 КБ
ID:5603842Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0093.jpg
Прегледи:1
Размер:135.8 КБ
ID:5603843Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0080.jpg
Прегледи:1
Размер:108.6 КБ
ID:5603831Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0079.jpg
Прегледи:1
Размер:120.6 КБ
ID:5603830Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0078.jpg
Прегледи:1
Размер:111.1 КБ
ID:5603829Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0077.jpg
Прегледи:1
Размер:150.3 КБ
ID:5603828Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0076.jpg
Прегледи:1
Размер:166.9 КБ
ID:5603827Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0075.jpg
Прегледи:1
Размер:165.7 КБ
ID:5603826Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0073.jpg
Прегледи:1
Размер:176.9 КБ
ID:5603824Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0069.jpg
Прегледи:1
Размер:113.4 КБ
ID:5603823Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0081.jpg
Прегледи:1
Размер:93.2 КБ
ID:5603832
                Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                Sofrace Offroad Team

                Коментар


                • #9
                  От: Нисан Н233 диференциали от4.62 на 5.43-Nissan H233 gear ratio change 4.62-5.43.

                  Това са липсващите снимки моля някой да ги редактира по реда им.
                  Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                  Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                  Sofrace Offroad Team

                  Коментар


                  • #10
                    От: Нисан Н233 диференциали от4.62 на 5.43-Nissan H233 gear ratio change 4.62-5.43.

                    Евгени , регулиращата шайба за височината на пиньона я дават 2.58 мм , като тя ти определя контактното петно . Натяга измерен със динамометричен ключ само на пиньона със сложена семеринга го дават 13-16 кг/см , със сложена касета общият преднатяг е 12-15 кг/см . Луфта между пиньона и короната го дават
                    0.15-0.20 мм , а осовоия луфт е 0.08 мм

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Без име.png
Прегледи:1
Размер:579.5 КБ
ID:5603849
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Без име.png1.png
Прегледи:1
Размер:370.2 КБ
ID:5603850
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Без име.png2.png
Прегледи:1
Размер:388.2 КБ
ID:5603851
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Без име.png3.png
Прегледи:1
Размер:479.9 КБ
ID:5603852
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Без име.png4.png
Прегледи:1
Размер:541.5 КБ
ID:5603853
                    VEREYA MOTORSPORT TEAM

                    Коментар


                    • #11
                      От: Нисан Н233 диференциали от4.62 на 5.43-Nissan H233 gear ratio change 4.62-5.43.

                      Бакалов това ръководство вече го знам на изуст.Така пише за шайбите но на задния беше 3.21 а на предния 3.19 сега на задния е 3.00 а на предния 3.09.
                      Това за конатктното петно е и така и не е защото пробвахме и с шайби 2.95,2.90,2.85,2.80 и нещата бяха все по зле като тръгнахме от 3.40.та така го оставихме.
                      При невярна шайба контакните петна започват много да се разминатват едното слиза а другото се качва и обратно.Аз все пак не съм им се старал много все пак не е космически кораб.
                      Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                      Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                      Sofrace Offroad Team

                      Коментар


                      • #12
                        От: Нисан Н233 диференциали от4.62 на 5.43-Nissan H233 gear ratio change 4.62-5.43.

                        В движение ли е колата и как се държи. Шумове, вой?
                        Land Rover Defender 110SW 300tdi

                        Коментар


                        • #13
                          От: Нисан Н233 диференциали от4.62 на 5.43-Nissan H233 gear ratio change 4.62-5.43.

                          Първоначално публикуван от SIMOCOREX Преглед на мнение
                          В движение ли е колата и как се държи. Шумове, вой?
                          В движение е шумове вой и други подобни производни от към диферениали няма.
                          Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                          Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                          Sofrace Offroad Team

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X