Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

    Ще издържат, вЕрвай ми. Не правя заводско изпълнение - всичко си е от мен. Само тампоните са стандартни, но не за биалети, а за амортисьори.
    Последно редактирано от sparkybg; 01-07-14, 22:27.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
      ... Само тампоните са стандартни, но не за биалети, а за амортисьори.
      Докато сменях моите, на мен също ми хрумна тази идея, имайки наблюдение върху тампоните към купето от предните амортисьори на Черока.
      proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
      NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
      Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

      Коментар


      • #18
        От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Ще издържат, вЕрвай ми. Не правя заводско изпълнение - всичко си е от мен. Само тампоните са стандартни, но не за биалети, а за амортисьори.
        Сега вече загрях кво си намислил

        Коментар


        • #19
          От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

          2-та тампона са под 90 градуса, долния (към носача), обира напречното (спрямо посоката на движение на автомобила) въртене на носача спрямо щангата, горния (към щангата) обира надлъжното въртене на щангата спрямо носача при ход нагоре-надолу. От наблюденията, които имам това да двете преобадаващи движения там. Другите 2 (заради увеличаването на разстоянието между захватите на щангата при кълчене и заради изместването на захватите на щангата спрямо захватите на носача надлъжно) са второстепенни и по-малки от въпросните въртенета и се поемат от еластичността на тампоните в тия посоки.

          Биалетите са скапват по 2 начина - първо им са скапват тампончетата и шайбите им, заради прекаленото им накланяне към щангата, и второ им се скапват ябълковидните болтове аксиално, тоест придобиват луфт аксиално, а не толкова радиално - последното е само следствия от аксиалния луфт. Точно в тия 2 посоки ще действат тампоните на новите. Останалите движения не са драма.

          Друг вариант, ако тоя не проработи както очаквам, е добавяне на "висящи" биалетки отпред, където са захватите на шангата към рамата, а към носачите само връзка, която обира въртенето на шангата спрямо носача. Но не мисля че ще се стигне до това. Така е направено на ферозата например. Грижи с биалети там няма. До преди 2-3 години моята си беше с оригиналните тампони навсякъде, а е набор 89-та. Просто това, което скапва биалетите на тераното е факта че са прекалено къси и прекалено се кълчат спрямо носача, от което се натоварват в неестествени подоки. Затова и със задните няма такива драми. Те работят в много "по-правилен" режим заради дължината си. Затова и като ги сменях профилактично някога се оказа че оригиналните са си напълно в ред. Естествео и самата щанга трябва да слезе с едни 15-20мм надолу заради лифта, ама това е сравнително лесно - постига се само с подложки на захватите към рамата.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

            Аз мислех горе на мястото на ябълковидния болт да направя като ухо на ам с два конусни тампона а надолу да си е старото захващане.Има подобни биалетки на заден мост на Мондео. Та така....

            Коментар


            • #21
              От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

              Горе ще е точно това. Долу ще е тампон за ам с втулка в средата - просто няма как да се направи долу захвата добре с конусни тампони. Двата са под 90 градуса един спрямо друг, и на нужното разстояние. Трябва да се приложат и някои хитринки при самото захващане, за да не се саморазвиват, което е и голямата играчка в случая.

              Долния захват само по себе си е доста калпав в оригинал, макар че изкарва повече от биалетката. Прекалено много е кълченето за такъв захват, защото биалетката е прекалено къса. Съотверно тампоните сдават сравнително бързо, а и разбива отвора в носача малко по малко. Също, стабилизиращата щанга е доволно дебела, в същото време не е с перпендикулярни звена от оста и към биалетката, и в същото време захватите и към купето за неподвижни. Това концентрира всичкото натоварване върху биалетките, които, да си кажем честно, са прекалено мижави за тая постановка. Ако окачването е в оригиналния си вид (без лифт и с нормални гуми), и експлоатацията е лека, изкарват нормално, но тръгнеш ли да правиш нещо повече от това си стават консуматив. Просто ми писна и твърдо съм решил да опитам нещо коренно различно.

              Друг вариант е на тяхно място да се сложи хубав голям кормилен накрайник, ама проблема с долния захват си остава.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

                Спарки, благодаря за информацията - и аз страдам от същия проблем с биалетките, просто станаха консуматив.

                До колкото по темата - ам.-а не стана (много е дълъг). Ще го върна на моя човек и ще мисля някакъв друг.

                Поздрави,
                Юли

                Коментар


                • #23
                  От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

                  Как дълъг бре? Да не е по-дълъг от щангата? Ако е купуван от евро07, те и преди продаваха - Lubashki77 е с такъв, още един приятел - също. Само дето не ползват захвата върху щангата - оригиналната щанга на терано 2 просто няма такъв. Правиха си захвати.

                  Биалетките, ако не ползваш оригинални, са повече от консуматив. Имал съм случай да са сменени вчера, а след днешната разходка вече пак да са за смяна (Flennor бяха конкретните, ако помня добре). Оригиналните изкарват поне година, нормално и малко повече - 10-15000км. Въпреки това - писна ми.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

                    И на мен ми писна, да Определено. А ам-а е колкто щангата и моя техник каза НЕ !

                    Днес моя човек ми намери от мерцедес демф. и ми даде пример, че на Чероки е слаган същия и е бил перфектен, а е с правилния захват като за новата щанга - ще видим Като видим какво ще сътворим, ще пратя снимки, а до тогава ето снимка от новата недовършена броня

                    Поздрави,
                    Юли

                    Коментар


                    • #25
                      От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

                      Лошо качество - с гадния телефон е. Не е и на 50% довършена, но трябва да пътуваме и това е за до другата седмица.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X