Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

    Здравейте,

    Днес си смених кормилната щанга на Теранозавъра и забелязах, че новата японската (не помня марката, но е доста добра - по-добра от тази оригиналната) има уши за ам.

    С моя сервизен техник имаме идея къде да заварим на шасито другите уши, за да сложим ам. ,но се чудя какъв. Може ли да ми предложите

    Тераното си е със стандартното торсионно окачване на Pajero 1 - 100% знаете за какво става дума

    Бих искал, ако имате възможност да споделите какви марки ам.-ове са горе-долу добри, подходящи и не толкова скъпи, тъй като не търся чак такова offroad усещане, а просто да сложа ам., за да удължа живота на кормилната кутия при offroad и да не си счупя китките

    Поздрави,
    Юли

  • #2
    От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

    В същност не знам дали зададох заглавието на темата правилно - не съм сигурен дали ам.-а се нарича така дори

    Поздрави,
    Юли

    Коментар


    • #3
      От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

      Намерих си за 85 лева от един приятел. Не знам каква му е марката, но като го сложа ще постна снимки.

      Поздрави,
      Юли

      Коментар


      • #4
        От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

        Спомни си марката, моля.И с какво е по-добра?Окачването няма пищо общо с паджеро.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #5
          От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

          Първоначално публикуван от rumbala Преглед на мнение
          Намерих си за 85 лева от един приятел. Не знам каква му е марката, но като го сложа ще постна снимки.

          Поздрави,
          Юли
          Демпферния ам трябва да е...демпфер, т.е. не става да се сложи някакъв обикновен/дали гас или масло все едно/ ам!!!
          Та внимавай какво купуваш!
          Ето как съм решил въпроса аз и вече 2 години нямам проблеми... http://www.offroad-bulgaria.com/show...135997&page=16
          Поздрави!
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • #6
            От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

            Здравей Любашки,

            Днес ми доставиха на HITACI ам. за рейка (демпфер) и го тествах на място - не е ам, като ам, а си е точно това, което ми трябва

            Ще постна снимки като го сложим,
            Юли

            Коментар


            • #7
              От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

              Не ама. Марката на щангата си спомни. И сподели защо според теб е по-добра от оригинала.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

                Първоначално публикуван от rumbala Преглед на мнение
                Здравей Любашки,

                Днес ми доставиха на HITACI ам. за рейка (демпфер) и го тествах на място - не е ам, като ам, а си е точно това, което ми трябва

                Ще постна снимки като го сложим,
                Юли
                Гледай внимателно дължините му в сгънато и разпънато положение
                Да не стане да го монтирате и да загубиш част от хода на волана/респективно завиването на колелата/ от по-къс примерно демпфер!
                Марката на този демпфер аз лично не съм я чувал, но...ако е подходящ на дължина и достатъчно здрав като съпротивление/ако е от лек автомобил може да излезе слабичък за натоварването при блъскотията на големите джипови гуми...особено по черно/, ще върши работа!
                При монтажа добре го центрирайте и преди окончателно да заварявате и да го стационирате...задължително единия горе да върти кормилото от крайно ляво до крайно дясно положение, а другия да гледа отдолу да не опира някъде нещо и дали успява да си направи кормилото целия ход в двете посоки!
                Успех!
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • #9
                  От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

                  Здравейте,

                  Демпфера е TOKICO на HITACI и човека ми от Евро 07 каза, че е перфектен за щангата, която ми продаде. Старата щанга е от Маверик (оригиналната) найстина забравих марката, но утре като се кача в сервиза ще ви ги пиша. Новата е JMC или нещо от сорта - по-добри са и болтовете + имат гресьорки, и е цял елемент, докато старата е от 3 части.

                  Като имам детайли и снимки ще пиша

                  Поздрави,
                  Юли

                  Коментар


                  • #10
                    От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Спомни си марката, моля.И с какво е по-добра?Окачването няма пищо общо с паджеро.
                    Спарки, аз пък винаги си мислех, че е като на Паджеро - double wishbone with torsion bar suspension, с което правят Паджеро от 82-ра до 91-ва.

                    Май съм бил в грешка

                    Поздрави,
                    Юли

                    Коментар


                    • #11
                      От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

                      Гресьорките не значат че болтовете са по-добри. Значат само че са с гресьорка. Дали е цял детайл или 3 отделни също няма никакво отношение към здравината. По-скоро има отношение към тежестта. Дано излезе читава де, макар че всички мои опити с неоригинални части по предницата са завършвали с псуване. Май единственото изключение са горни шарнири Lemforder, които мислех за разбити, пък се оказа че хлопат биалетките. Ама вече точно тоя модел не ги произвеждат.

                      Оригиналните горни и долни шарнири на терано 2 след 96-та нямат гресьорки. Ама изкарват по 30000км, вместо едно ходене до морето и обратно на останалите, лъскави и с гресьорки. Опити са правени с 5 марки - от noname, до през Delphi, GMB, 555 и от сорта. Някои си хлопаха още с излизането от сервиза - смятай.

                      Скоро (само да се отвори време) ще реша веднъж завинаги казуса "предни биалети". Наумил съм си как, само трябва малко време за мерене и стругаро-фрезистска работа. Обаче хлопащи биалети няма да има никога повече, а тампоните върху "моя модел" ще струват броени левчета и ще се сменят за 15 минути.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

                        Първоначално публикуван от rumbala Преглед на мнение
                        Спарки, аз пък винаги си мислех, че е като на Паджеро - double wishbone with torsion bar suspension, с което правят Паджеро от 82-ра до 91-ва.

                        Май съм бил в грешка

                        Поздрави,
                        Юли
                        И двете са торсионни, и двете са "double wishbone", но приликите свършват до тук.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

                          Сетих се...Марката на новата щанга е GMB.

                          Мерси Спарки за отговора

                          Поздарви,
                          Юли

                          Коментар


                          • #14
                            От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Гресьорките не значат че болтовете са по-добри. Значат само че са с гресьорка. Дали е цял детайл или 3 отделни също няма никакво отношение към здравината. По-скоро има отношение към тежестта. Дано излезе читава де, макар че всички мои опити с неоригинални части по предницата са завършвали с псуване. Май единственото изключение са горни шарнири Lemforder, които мислех за разбити, пък се оказа че хлопат биалетките. Ама вече точно тоя модел не ги произвеждат.

                            Оригиналните горни и долни шарнири на терано 2 след 96-та нямат гресьорки. Ама изкарват по 30000км, вместо едно ходене до морето и обратно на останалите, лъскави и с гресьорки. Опити са правени с 5 марки - от noname, до през Delphi, GMB, 555 и от сорта. Някои си хлопаха още с излизането от сервиза - смятай.

                            Скоро (само да се отвори време) ще реша веднъж завинаги казуса "предни биалети". Наумил съм си как, само трябва малко време за мерене и стругаро-фрезистска работа. Обаче хлопащи биалети няма да има никога повече, а тампоните върху "моя модел" ще струват броени левчета и ще се сменят за 15 минути.
                            Ами Спарки варянтите ми бяха два - чисто нов GMB за около 100 лева или рециклиране на старата щанга за 60 лева, та за това се спрях на новата плюс да рециклирам старата и така като се разхлопа едната, слагам другата

                            Поздрави,
                            Юли

                            Коментар


                            • #15
                              От: Нисан Терано 2 - Къса база - Демпферен ам.

                              Първоначално публикуван от sparkybg
                              Скоро (само да се отвори време) ще реша веднъж завинаги казуса "предни биалети". Наумил съм си как, само трябва малко време за мерене и стругаро-фрезистска работа. Обаче хлопащи биалети няма да има никога повече, а тампоните върху "моя модел" ще струват броени левчета и ще се сменят за 15 минути.
                              Ако си решил да ги правиш само с тампони не издържат много,но цената е несъизмерима с тази на оригиналните биалетки.Ще е добре да споделиш и да дадеш идеяоф
                              Последно редактирано от nickbochev; 02-07-14, 07:00. Причина: оформяне на цитат

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X