Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Как се сваля скоростния лост?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Как се сваля скоростния лост?

    Сега са пуснали едни силиконови универсални за полуоски които се разтягат много и издържат доста.Само ти трябва някакъв конус намазан с грес или масло и така......

    Коментар


    • #17
      От: Как се сваля скоростния лост?

      Първоначално публикуван от milchev74 Преглед на мнение
      Сега са пуснали едни силиконови универсални...
      Не са от сега. Поне от 15 години ги има - още като продавах авточасти. И май не издържаха чак толкова, за колкото ги рекламираха, ама вече не помня.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Как се сваля скоростния лост?

        Ето какво му трябва - маншон скоростен лост ВАЗ 2101
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:object_7502.jpg
Прегледи:1
Размер:37.0 КБ
ID:5591052
        VEREYA MOTORSPORT TEAM

        Коментар


        • #19
          От: Как се сваля скоростния лост?

          Първоначално публикуван от Бакалов Преглед на мнение
          ВАЗ 2101
          Предполагаемо и всичко друго преди Самара. А сигурно и от един куп други автомобили.

          Отгоре не го връзвай със свинска опашка отгоре на лоста. Моя оригинално така е вързан и свинската опашка е закъсала горната гума. Оптималния вариант е с от тия скоби като за маншони на карета, дето се стискат с клещи или дето се огъват и захващат със зъбчета - от тях нищо не стърчи, и няма как да направи бели. Лошото е че освен в комплект с маншони, не съм виждал някъде да ги продават отделно. Не съм и търсил твърде упорито де.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: Как се сваля скоростния лост?

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Предполагаемо и всичко друго преди Самара. А сигурно и от един куп други автомобили.

            Отгоре не го връзвай със свинска опашка отгоре на лоста. Моя оригинално така е вързан и свинската опашка е закъсала горната гума. Оптималния вариант е с от тия скоби като за маншони на карета, дето се стискат с клещи или дето се огъват и захващат със зъбчета - от тях нищо не стърчи, и няма как да направи бели. Лошото е че освен в комплект с маншони, не съм виждал някъде да ги продават отделно. Не съм и търсил твърде упорито де.
            Продават се и още как/говоря за скобите/само, че...според мен това стърчащото, което се притяга финално с клещите ще прави повече бели от зъбчето на пластмасовата скоба.Според мен ако е с пластмасова скоба, излишното след натягането трябва просто да се отреже на нула до законтрящото зъбче/т.е. да не стърчи края на скобата след сектора за натягането/.
            П.П.Т.нар. силиконови маншони са всъщност неопренови/наистина някога имаше и едни български бели на цвят и те бяха силиконови, но не се разпъваха по описания начин/.Та неопреновите маншони са наистина силно разтегливи/с пневматичен уред или пък с конус могат да се монтират без да се сваля карето...т.е. дори и малкия отвор се разпъва и след това свива повече от диаметъра на карето /
            Продавам ги от много години/може и да има 12-13год./.За карането...ами карат, но си има една лека подробност, която масово майсторите не спазват и после маншоните естествено стават виновни .При монтаж с конус/това е най-масово срещания монтаж/, конуса се маже с масло, за да приплъзне и премине по-лесно маншона.Та явно неопрена се скапва доста бързо при мазане с някакво масло, което явно му идва агресивно за материала от който е направен.Затова и се продават на спрей специална смазка с която като се напръска конуса и маншона кара след това с години безгрижно,като нито се отпуска, нито заприличва на черво, нито се къса. За съжаление обаче, ...повечето майстори предпочитат да не се охарчват за смазката, а мажат с каквото има изостанало в сервиза!
            Когато пък се монтира като обикновен маншон, т.е. с разглобяване на карето...този момент отпада и маншона си кара също предоволно/на познат на Тойота 4 Рънър вече повече от 3 години е с такъв и тя се кара не само по асфалт.На Тераното след първоначалната смяна на външните маншони с "оригинални " такива, само след няма и година се наложи подмяна.Сложих за проба неопренови.Вече година си карам с тях проблем няма!
            Та така...
            Поздрави!
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • #21
              От: Как се сваля скоростния лост?

              Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
              На Тераното след първоначалната смяна на външните маншони с "оригинални " такива
              Любо, оригиналните карат по 15-20 години, ако са наистина оригинални. Лично съм виждал полуоски от терано 1 90-та година с перфектни маншони. Моите вътрешните също са в идеално състояние. Язък че смених единия покрай външния с "някакъв" - вече е напукан.

              За пластмасовата скоба - точно зъбчето е проблема. Дори с изрязано до край езиче пак опират в горната гума. За да не - трябва да сложиш някаква доста тънка свинска опашка, която пък не знам точно там колко ще изкара.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: Как се сваля скоростния лост?

                Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                ... карат, но си има една лека подробност...
                А така... А аз се чудех как така едни и същи маншони, купени от едно и също място (от теб всъщност ) като ги сменяха някъде из Раднево, не изкараха и месец, а после, като си ги сменях аз - е на, вече трета година не са мръднали...
                Само дето аз никога не сменям маншон, без да разфасовам полуоската, чисто по хигиенични причини. Съответно и не съм ги мазал с нищо, щото не се е налагало.
                Сори за офтопика, но ми се вижда важно.
                Любо, ако знаеш точно към какво имат непоносимост, вземи го напиши? Мисля, че доста хора ще ти бъдат благодарни за спестените нерви, пък и парички...
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #23
                  От: Как се сваля скоростния лост?

                  На колата ги сменям като срежа едно шише 2л от мераклииско понеже е конусно слагам веро и нахлузвам
                  само бараки

                  Коментар


                  • #24
                    От: Как се сваля скоростния лост?

                    ...ами карат, но си има една лека подробност...
                    В ателието мажа конуса с тази бялата паста за монтаж на гуми ( как е на български това).На друго място съм ползвал обикновен вазелин.Няма пострадали маншони.
                    Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Как се сваля скоростния лост?

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Любо, оригиналните карат по 15-20 години, ако са наистина оригинални. Лично съм виждал полуоски от терано 1 90-та година с перфектни маншони. Моите вътрешните също са в идеално състояние. Язък че смених единия покрай външния с "някакъв" - вече е напукан.

                      За пластмасовата скоба - точно зъбчето е проблема. Дори с изрязано до край езиче пак опират в горната гума. За да не - трябва да сложиш някаква доста тънка свинска опашка, която пък не знам точно там колко ще изкара.
                      Така съм и аз, на голфа всички маншони са си оригинални, само един на външното каре го сменям по двапъти на година и то така вече 5 години, незнам от какво ги правят оригиналните и от какво турските?
                      "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                      Коментар


                      • #26
                        От: Как се сваля скоростния лост?

                        Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
                        Така съм и аз, на голфа всички маншони са си оригинални, само един на външното каре го сменям по двапъти на година и то така вече 5 години, незнам от какво ги правят оригиналните и от какво турските?
                        Всичко е от съотношението каучук/сажди.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Как се сваля скоростния лост?

                          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                          Не са от сега. Поне от 15 години ги има - още като продавах авточасти. И май не издържаха чак толкова, за колкото ги рекламираха, ама вече не помня.
                          Като че ли беше вчера

                          Коментар


                          • #28
                            От: Как се сваля скоростния лост?

                            Темата тръгна в съвсем друга посока с тия маншони за карета ...
                            VEREYA MOTORSPORT TEAM

                            Коментар


                            • #29
                              От: Как се сваля скоростния лост?

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Любо, оригиналните карат по 15-20 години, ако са наистина оригинални. Лично съм виждал полуоски от терано 1 90-та година с перфектни маншони. Моите вътрешните също са в идеално състояние. Язък че смених единия покрай външния с "някакъв" - вече е напукан.

                              За пластмасовата скоба - точно зъбчето е проблема. Дори с изрязано до край езиче пак опират в горната гума. За да не - трябва да сложиш някаква доста тънка свинска опашка, която пък не знам точно там колко ще изкара.
                              Добре де, ама металната скоба която описваш има същото зъбче/именно това което се стиска с клещите за крайно притягане/ и то е доста по-голямо от зъбчето на пластмасовата скоба.То как няма да пречи и къса маншона тогава
                              П.П.Стефко, не знам точно от какво имат проблем маншоните при мазането.Явно доста майстори по сервизите ги мажат с каквото имат/най-вече разни масла/.Знам, че като се използва заводската смазка или пък ако въобще не се мажат , а се монтират с разглобяване на карето проблем няма.Ти също вече си убеден в моето твърдение!
                              Това което е писал колега по-горе за сапунената вода ми се види доста по-разумно и безопасно за материала на маншоните решение.Все пак...гледай сапуна да не е турски от най-евтините, че от тях и задника ти може да се изпъпчи, и маншона може да се пробие направо...
                              Поздрави!
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Как се сваля скоростния лост?

                                Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                                Добре де, ама металната скоба която описваш има същото зъбче/именно това което се стиска с клещите за крайно притягане/ и то е доста по-голямо от зъбчето на пластмасовата скоба.То как няма да пречи и къса маншона тогава
                                По-дълго - да, ама стърчи по-малко от зъбчето на аналогична пластмасова скоба.

                                После, има такива скоби:
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:31JvsfyTKkL._SY300_.jpg
Прегледи:1
Размер:5.3 КБ
ID:5591237

                                И такива скоби:
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:142770_x800.jpg
Прегледи:1
Размер:68.4 КБ
ID:5591238

                                Зъбчето на аналогична по ширина свинска опашка категорично стърчи доста повече и от на двата вида зъбчетата. Те затова и ги дават с такива скоби. Макар че съм виждал доволно количество монтирани точно със свински опашки.
                                Последно редактирано от sparkybg; 01-06-14, 09:43.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X