Та имам джипа от 1 месец след като го изкарах на разходка и 3-4 пъти се опитах да премина една кал и ми направи впечатление че джипа е загрял и стрелката е почти стигнала крайно положение изчаках около 5 минути на тихи да разхлади но мачо седеше си там.
След това пуснах парното до край и вдигнах капака за да може по лесно да се охлади перката се въртеше но бавно като на тихи силикона си беше зацепил и проблема не идва от него.
Преди да го изкарам на разходка свалях радиатора промивах го а и цялата система промих с нова водна помпа съм няма логика да не иска да се охлади бързо освен това че перката на тихи обороти се върти бавно.
Как е по добре да постъпя да монтирам електрическа перка от пред на радиатора за да помага на оригиналната?
Или да изхвърля силикона и да си сложа 2 бр. ел. перки на негово място?
Сигурен съм че не съм само аз с този проблем въпроса е да го разреша без да се лутам много с проби грешки че нямам това време.
Благодаря предварително.
След това пуснах парното до край и вдигнах капака за да може по лесно да се охлади перката се въртеше но бавно като на тихи силикона си беше зацепил и проблема не идва от него.
Преди да го изкарам на разходка свалях радиатора промивах го а и цялата система промих с нова водна помпа съм няма логика да не иска да се охлади бързо освен това че перката на тихи обороти се върти бавно.
Как е по добре да постъпя да монтирам електрическа перка от пред на радиатора за да помага на оригиналната?
Или да изхвърля силикона и да си сложа 2 бр. ел. перки на негово място?
Сигурен съм че не съм само аз с този проблем въпроса е да го разреша без да се лутам много с проби грешки че нямам това време.
Благодаря предварително.
Коментар