Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с абс на Терано

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем с абс на Терано

    Мерси колеги днес цял ден се занимавах с това предните накладки са зле трябва да се сменят пробвах да обезвъздуша предните но явно никога не е пеавена тая процедура и нняма развиване ще се мъча утре пак ако ли не ще трябва да сменявам спирачния апарат защотото най вероятно ще се скъса тръбичката за обезвъдушаване. Мерси пак колеги.

    Коментар


    • #17
      От: Проблем с абс на Терано

      Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
      - май си в грешка, буталцата на спирачните апарати работят само в една посока или с намаляването на накладката разстоянието м/у нея и диска е еднакво независимо дали са останали 2мм или 20.(като сменяш накладки нали връщаш буталцето принудително обратно. Затова и спирачната течност в казанчето намалява, коаго се износят накладките. При една система от хидравличен тип като тази на спирачките (работеща с някаква течност) няма значение дали разстоянието (в нашия случай спирачната система) м/у момпата и спирачния жилиндър е 1м или 10, ако в тръбопроводите има само течност когато се създава налягане от помата работата за това налягане е еднаква. Демек като натискаш педала той ще потъва еднакво за различни дължини на системата. Обаче ако има въздух в системата се появява проблемът, понеще въздухът се компресира, а течността не. Така дължината на системата става порпорционална на евентуланият въздух в нея или колкото по-дълга система толкова повече въздух можеш да набуташ вътре, ама се оттплеснах. В случая със спирачките имено когато има въздух в системата спирачната помпа трябва да изърши повече работа (да потъне повече) за да създаде нужното налягане, тъй като въздухът играе ролята на буфер който се компресира. Това при условие, че няма запушени спирачни маркучи и течове.
      * надявам се да си ме разбрал ..

      Поздрави
      Колеги,не ме разбрахте и двамата.Въздуха може да се сгъси до 40-пъти собствиния обем.Течностите в пъти по-малко но и те се сгъстяват.За това се правят водни проби на съдовете работещи под налягане.Ако при износени накладки примерно има 200 милилитра течност в системата,с нови-100 милилитра.За това и педала потъва повече когато трябва да направи налягане от 18-20 атмосвери-закони на физиката.Ако не вярвате питайте автора на темата когато си смени накладките и се наложи да маха течност от казанчето,дали педала пропада по-малко.Не се впрягайте малко прекалих.ПОЗДРАВИ И ОТ МЕН.

      Коментар


      • #18
        От: Проблем с абс на Терано

        Колега, смяната на апарата си е скъпичко.
        Отиваш при някой тенеджия, където има оксижен.
        Една бутилка с вода и загряване на пъпката на щуцера и охлаждане с водата.
        Два-три пъти процедурата и с хубаво ключе, за предпочитане камък-шестограмен и развиваш.
        До сега ръждясал или неразвиващ се болт имам около 5 плроцента.
        А и всеки тенекеджия го знае този номер.
        Аз използвам газова горелка с патрон който се навива отдолу и се справям.
        На моето Терано не мръдваха и водачите на спирачния апарат и така ги раздвижих.
        На амовете гайките по същия начин-тампоните не успяват да обгорят и се развиват.
        Там къде мине огън, ръждата изгаря и всичко се развива.
        Поздрави!

        Коментар


        • #19
          От: Проблем с абс на Терано

          Първоначално публикуван от milchev74 Преглед на мнение
          Течностите в пъти по-малко.
          Течностите практически никак, за целите на конкретната задача. Понеже площта на системата е голяма, обема, дето изпомпва помпата е малък, върху потъването на педала влияе всичко, включително и разширяването на маркучите и тръбичките, колкото и да е минимално.

          Колегата просто да си смени накладките (и предни и задни), после да смени спирачната течност със все маркучите, ако има съмнения в тях, после да обезвъздуши, и проблема ще изчезне.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: Проблем с абс на Терано

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

            Колегата просто да си смени накладките (и предни и задни)
            ДА

            Коментар


            • #21
              От: Проблем с абс на Терано

              Така реших проблема с продащия педал на спирачката , всичко идваше от един вакуум под въздушния филтър беше скъсан и така вече не пропада педала.Остана да сменя накладките и франкенщайн е готов . Мерси много на всички за помоща .

              Коментар


              • #22
                От: Проблем с абс на Терано

                Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                Честито и от мен и много безаварийни километри с машината!
                По отношение на проблема...не знам как е при твоето Терано,но при мен/моето е следващото след 2000г./ нямам въобще кантарно устройство,а усилието предни -задни колелета го прави самия компютър на АBS-са.
                Направил съм да мога да изключвам ABS-са принудително,но дори и тогава освен да ми светва лампата/и естествено системата да спре да работи/,нямам никакви други странични ефекти/т.е. нито педала започва да хваща по-долу,нито пък нещо жужи и т.н./.Дори и спирачния път си е все същия...т.е. няма влошено спиране при изключена система!
                Според мен...надали проблема ще ти е в самия ABS...ама от какво ще е без оглед надали ще се установи!
                Поздрави!
                Любашки, я кажи как си го направил твоя АБС да го контролираш включен/изключен?
                Поздрави.
                Георги Тонев

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем с абс на Терано

                  Като му махнеш бушона, спира да действа. Просто трябва да прекараш кабела от бушона до ABS-а през ключе.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем с абс на Терано

                    Спарки, това с бушона не става при нисаните след 2000г. защото има един зуумер който веднага почва да реве на умряло... за съжаление.
                    Ще го търся този кабел преди бушоните и ще пиша.
                    Георги Тонев

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем с абс на Терано

                      Ми, освен да махнеш и зумера.

                      Вероятно трябва да се чете и гледа как махането на бушона да не се отразява на зумера. Захранванията на ABS-а трябва да са 2, иначе като махнеш бушона нямаше да свети лампа. Тоест трябва да се види кабела на лампата към кой модул ходи. ABS-а е на отделен модул при мен и вероятно и при теб е така.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем с абс на Терано

                        При Терано 2002г няма зумер. Карал съм го със свален предпазител от таблото в купето и нищо не се чува, само светят лампите за ABS и за ръчната. Свалял съм и предпазителите от таблото при мотора, пак нищо не се чува и свети само лампата за ABS.

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем с абс на Терано

                          Това което си карал е било изключение, стандартно има зумер, гаранция - Франция.
                          Георги Тонев

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем с абс на Терано

                            Да има зумер и ...много по-лесно е да не го изкормваш, а да си прекъснеш единия кабел от някой датчик през ключе.При мен проследих кабела от предно дясно колело до управляващия блок на ABS-а и там го прекъснах като го прекарах през прекъсвач на таблото.При прекъсване на веригата, компа на ABS-а отчита, че датчика е неработещ, минава в авариен режим и ...се изключва.Лампата светва/говорим за лампата на ABS-а, и никаква лампа на ръчната не свети/ и машината продължава да си спира нормално, само дето не се сурне по каменистите или калните надолнища в гората като луда, а...просто спира от сцеплението на гумите!
                            След това като възстановиш връзката, за да сработи системата, просто и трябва рестар, което всъщност е...да загасиш и да запалиш автомобила.Лампата изгасва, няма натрупани грешки, не свети чек и т.н.
                            Да ви кажа честно...след като на два пъти щях да се претрепя извън пътя заради ABS-а, това направо ми се види една задължителна операция!
                            Поздрави!
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем с абс на Терано

                              Здравейте,
                              И аз имам проблем със спирачките ( или ABS-a) , или и двете ( и аз не знам), та ...
                              за да не отварям нова тема, ще питам в темата на колегата:
                              Колата е Терано 2 , 2,7ТДИ 125к.с. 1997.
                              Това , което до момента съм установил:
                              При даване на контакт лампата на ABS-a светва и угасва и при запалване на двигателя понякога светва отново, понякога светва след километър - два.
                              Спирачната система е обезвъздушена, но педалът потъва до край и тогава "хващат" (блокират) само задните колела .
                              Спирачните цилиндърчета на предните колела не са запекли и се движат нормално, но при връщане навътре не излизат при натискане на педала.
                              Гледам, че от помпата има две тръбички, които влизат в модула на ABS-a и от него "захранват" предните спирачни апарати.
                              Пробвах варианта с изключване на ABS-a от бушона, но предни спирачки отново няма.

                              Това, което си мисля и питам:
                              Възможно ли е блокът за управление на ABS-a да е задръстен или блокирал нещо ( четох, че вътре имало някакви клапанчета)?
                              Струва ли си да се занимавам да го правя (отремонтирам или заменям с друг употребяван) или направо да го "шунтирам" и да свържа предните спирачни апарати директно с помпата.
                              Мога ли по някакъв начин да диагностицирам спирачната помпа и евентуално да я елиминирам, като дефект?

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблем с абс на Терано

                                Проблема ти не е в ABS модула. Най-вероятно е в помпата. Или системата не е обезвъздушена. Не се сещам за вариант, при който педала ти да потъва заради ABS-а, бил той активен или не.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X