Колеги здравейте. Да се похваля малко.Нов съм в форума но да се похваля взех си Нисан Терано 2.7 ТДИ 125 к.с 1997 г дълга база колата е доста хубава като изклучим малък проблем с АБС-са. Та понеже като го взех стария собственик беше срязал всички спирачни тръбички които влизат в кантарното устройство и ги беше вързал директно с троиник колата има проблем с АБС системата.Значи когато запаля всичко си е ок но с потегляне то и започва едно като жужене отпред а след това светва лампата за АБС-са и така ,друго страно е че педала на спирачката в началото не лови а чак към края започва да деиства .Да кажа че течност си има и няма въздух в системата .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проблем с абс на Терано
Свий
X
-
От: Проблем с абс на Терано
Честито за новата придобивка, направил си верният избор
Под кантарноо у-во имаш предвид едно буталце с пръжинка в задния край на джипа, нали?
- ако е това не би следвало да не ти хваща спирачката първоначално. От къде идва жуженето?
- пробвай да извадиш бушона за ABS -а да видиш резултата
-
От: Проблем с абс на Терано
Честито и от мен и много безаварийни километри с машината!
По отношение на проблема...не знам как е при твоето Терано,но при мен/моето е следващото след 2000г./ нямам въобще кантарно устройство,а усилието предни -задни колелета го прави самия компютър на АBS-са.
Направил съм да мога да изключвам ABS-са принудително,но дори и тогава освен да ми светва лампата/и естествено системата да спре да работи/,нямам никакви други странични ефекти/т.е. нито педала започва да хваща по-долу,нито пък нещо жужи и т.н./.Дори и спирачния път си е все същия...т.е. няма влошено спиране при изключена система!
Според мен...надали проблема ще ти е в самия ABS...ама от какво ще е без оглед надали ще се установи!
Поздрави!NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
От: Проблем с абс на Терано
Проблемите ти са поне 3. "Кантарът" вероятно се е запушил и за по- лесно са го изолирали. За да го сложат японците -сигурно е правил нещо което сега не прави Жуженето е притеснително, педала още повече. Като цяло,работата плаче за майстор който разбира от спирачки и може да мисли.
Коментар
-
От: Проблем с абс на Терано
Мерси. Жуженето според мен идва от АБС разпределителя и след жуженето изключва. Кантарното устройство с пружинката е изолирано и всички тръбички, които влизат в него са вързани към трипътника. Спирачките си ловят перфектно, но педала пропада първоначално и чак тогава ловят. Освен това, всичко друго с колата си е наред. Ориентирайте ме какви други проблеми може да има този автомобил.
Коментар
-
От: Проблем с абс на Терано
Ако извадиш бушона на ABS-a и обезвъздушиш качествено (щото симптомите на педал хващащ накрая са точно такива) може и да си услесниш живота. НАЙ–НАПРЕД убезвъздуши, работа за половин час със се бирата, после ще го мислим.
Поздрави !
п.п. жуженето дали не го оприличаваш като изпускане на въздух
Коментар
-
От: Проблем с абс на Терано
Първоначално публикуван от marinov91 Преглед на мнениеМерси. Жуженето според мен идва от АБС разпределителя и след жуженето изключва. Кантарното устройство с пружинката е изолирано и всички тръбички, които влизат в него са вързани към трипътника. Спирачките си ловят перфектно, но педала пропада първоначално и чак тогава ловят. Освен това, всичко друго с колата си е наред. Ориентирайте ме какви други проблеми може да има този автомобил.
Коментар
-
От: Проблем с абс на Терано
Ако накладките са износени равномерно от двете страни, трудно ще се разбере на валяци дали са за смяна.И ....... колко трябва да е усилието върху колело / предно съответно задно/при изправна система? Без отваряне няма да стане. И инспекция на маркучи и тръбички.
Коментар
-
От: Проблем с абс на Терано
Мерси за помоща. Колата я качих на валяците всичко е наред. Днес убезвъздуших задните барабани но промяна няма. Имам следния въпрос-да убезвъздушавам ли и предните или те са на отделен кръг? Изскубах буксата на АБС разпределителя и сега все едно съм с обикновени спирачки само дето лампата свети.
Коментар
-
От: Проблем с абс на Терано
1. Жуженето - имаш скапан сензор на някое колело. Обикновено предните правят въртели. Нови са скъпи, по морги трудно се намират. Остава ти само или да оправиш кабела на старите, или да махнеш бушона на ABS-а. Аз съм махнал бушона. И без ABS определено спира по-добре. Целта на ABS-а е да съхранява управляемостта, а не да подобрява спирането. След като ти светне лампата на ABS-а, той вече не е активен и става същото както когато си махнал бушона.
2. Лампата на ръчната е и лампа за вакуума във вакуумния усилвател на спирачките. Нормално е да светне при помпане върху шедала на място - просто му свършва вакуума. Като спреш да помпаш си го съзстановява и изгасва. Това е дизел - няма вакуум в неизчерпаеми количества като бензинка - има си нарочна вакуум помпа, която си има съответния дебит.
3. Моето е ноември 98-ма и си има кантар. След 2000-та вече нямат. Не се притеснявай от нямането на кантар, ако спирачките се държат нормално.
4. За хващането на спирачките ниско долу - смени спирачна течност, смени накладки, обезвъздуши и си прегледай маркучите. Което и без друго е редно да свършиш. Ако пак е така - свали си сервизното ръководство и гледай по него какво каква е процедурата за диагностика. И имай предвид че това е 2 тона джипка - няма как да спира като лека кола. Ако е в състояние да блокира и 4-те гуми, значи всичко е наред. Щом на валците са ти казали че е ОК, значи е ОК.Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Коментар
-
От: Проблем с абс на Терано
Първоначално публикуван от zorod Преглед на мнениеАко накладките са износени равномерно от двете страни, трудно ще се разбере на валяци дали са за смяна.И ....... колко трябва да е усилието върху колело / предно съответно задно/при изправна система? Без отваряне няма да стане. И инспекция на маркучи и тръбички.
Коментар
-
От: Проблем с абс на Терано
Първоначално публикуван от milchev74 Преглед на мнениеКакво като са износени равномерно и им е останало феродо 1-2 мм пак ще държат,но спирачната течност в системата след помпата става доста и тогава педала слиза по надоло-разбираемо-нали...
* надявам се да си ме разбрал ..
Поздрави
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар