От: Питане за съединител
- то добре, ама шлайфането на притискателя ме притеснява. Почти винаги причината за смяна на съединителя е боксуването (свършило феродо). Та свърши ли феродото и съединителя "забоксува" се отвръща притискателя - посинява. Не е нужно много време да се кара така, дори само един стабилен баир и притискателя губи свойте механични свойства. После дори и да сменим феродовия диск, притискателя няма да изкара много след като феродото го "изяде". Демек ако не е забоксувал и ако се шлайфа (да се премахнат евентуални набраздявания от страия диск) притискателя става "нов". Но ако е боксувал... незнам. Правих точно горната интервенция (само че вместо да се тестват демпферните пружините ги смених), притискателя бе без никакви наранявания на повъхността, но бе "посинял". След 25к. км съединителя отново здаде багажа - феродото не бе мръднало, докато притискателя се беше станал на г@з. Това на ренО, та може и от това да е, пък може и аз да не съм подходил правилно.
Затова питах, дали някаква фирма не се занимава с качествена интервенция.
Поздрави !
Първоначално публикуван от chrichri
Преглед на мнение
Затова питах, дали някаква фирма не се занимава с качествена интервенция.
Поздрави !
Коментар