Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съединител-отделяне на терано2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Съединител-отделяне на терано2

    Първоначално публикуван от sminkov Преглед на мнение
    Аз го избирах по обяви от частни лица в южна Италия, имам приятел от там - пратих му пари, той го огледа и го докара. Стъклото така си е било още от там...
    Диви калабрийци...
    Но пък нямаше грам ръжда по рама и отдолу, след 5-6 години каране тук почнаха да избиват леки петънца, сега ще му мисля как да ги спра...
    Ами начина е един и то още в зародиш...
    Измиваш добре с водоструйка или със силна струя от маркуч да блесне от чистота,намазваш петънцата с ръждопреобразувател ,ама не с български,а с такъв на Вюрт/скъп,но има защо /,изчакваш няколко часа да си свърши работата ръждопреобразувателя и след това обилно пръскаш със спрей за кухини.
    Гаранция ,че процеса ще се спре за години напред!
    П.П.Третирането със спрей за кухини е добре да става всяка година преди зимния сезон!
    Поздрави!
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • #17
      От: Съединител-отделяне на терано2

      Любашки, мислех същото, но с метална четка преди нанасяне на преобразувател да изчегъртам каквото може от петънцата, не са дълбоки по рамата...

      Коментар


      • #18
        От: Съединител-отделяне на терано2

        Първоначално публикуван от sminkov Преглед на мнение
        Любашки, мислех същото, но с метална четка преди нанасяне на преобразувател да изчегъртам каквото може от петънцата, не са дълбоки по рамата...
        Ами може,но...
        1.При повърхностни петънца няма много смисъл от телената четка.Преобраувателя си върши работата прекрасно
        2. Ако петънцата са плитки и най-вече малки като диаметър с телената четка има опасност да поожулиш и здравите места,което пък според мен е предпоставка за стартиране на ръждясване там където досега не е ръждясвало!
        3.Играчката с телената четка и то под джипа /неудобно/ е голяма и изисква време и нерви.
        Та предвид всичките 3 точки...давай направо с преобразователя и със спрея за кухини след това и си свиркай!
        П.П.То да ти кажа честно и без четка според обема не е хич малко работата...
        Поздрави!
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • #19
          От: Съединител-отделяне на терано2

          От скиторене по горите с пушката и кучето през уикенда нямах време да нисанчето, но да попитам още нещо.
          Колко сантиметра трябва да е разтоянието от ръба на джантата до ръба на калника?
          Как се повдига на торсионите?
          Погледнах от долу но нямах много време за подробно разучаване?
          "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

          Коментар


          • #20
            От: Съединител-отделяне на терано2

            Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
            Джамбазите са пръснали всичко много коректно, само дето са сложили "равилния" кит и сега започва да се пука на места.
            Много екземпляри се белят, включително моето. Не е от дамбазите. Отдолу пластмасата е бяла - много екземпляри с такава пластмаса страдат от същото. По броните пластмасата отдолу е черна и проблем няма. На терано след 2000г, проблем с белене вече няма. Само меджинката (4-те фара) страда от това. Бели се буквално като юфка.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • #21
              От: Съединител-отделяне на терано2

              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Бели се буквално като юфка.
              - специално при мен е от тях, щито отдолу излизат хиляди словеве кит и бои.

              Поздрави!
              п.п. по мои наблюдения - зависи от конкретния екземпляр. Има някой, дето са като гущери, дори след 2000, явно зависи колко слънце го е пекло . До това да е - все пак и бояджииниците семейства хранят ..

              Коментар


              • #22
                От: Съединител-отделяне на терано2

                Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                - специално при мен е от тях, щито отдолу излизат хиляди словеве кит и бои.

                Поздрави!
                п.п. по мои наблюдения - зависи от конкретния екземпляр. Има някой, дето са като гущери, дори след 2000, явно зависи колко слънце го е пекло . До това да е - все пак и бояджииниците семейства хранят ..
                Това е полипропилен или HDPE. Върху него хващат само специални грундове, преди това трябва и да се измие със специални химикали. Чак след това мoже да се бoядисва. Стандартно покритието си е от няколко слоя, примерно при металик е грунд/метаик/лак. Понеже върху пластмаса, трябва да се сложат и пластификатори на боята. Ако има повече слоеве от това, явно е магерена. При мен падаше всичко до чиста пластмаса. Ще видим какво ще стане като я изпясъкоструят, обработят и боядисат.

                Терано след 2000г. да се бели така не съм виждал. Не съм сигурен дали основата е същата дори. Подозирам че не е бяла а черна. Цвета ня боята им е друг - по-тъмен е металика, и май леко по-кафенеещ.

                Още изначално нещо не са ги докарали в завода. Върху двете ми брони няма и помен от люлене или склонност към такова. Но както казах - основата на броните е черна пластмаса, а не бяла като на другите пластмасарии.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: Съединител-отделяне на терано2

                  Здравейте, покрай празниците поработих по тераното, смених гумичките на спирачната помпа /тези между казанчето и помпата/ 10 лв пълен комплект, испански, мисля, че се получи но времето ще покаже.

                  Разгледах подробно педала на съединителя и установих, че е счупена пружината която го връща обратно, намира се на самият педал,в купето. Без нея не се връща до край педала, малко му остава да се изравни с другите педали, но мисля от тук да почна.
                  Намират ли се такива пружини по магазините?
                  "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                  Коментар


                  • #24
                    От: Съединител-отделяне на терано2

                    Можеш да си поръчаш оригинална. Или да свалиш старата и да търсиш по размер. В Евроболт например имаше, а и по други магазини съм гледал наличности от най-различни пружини.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Съединител-отделяне на терано2

                      Спарки, тази си е уникална, точно за там, може лесно да се побългари но не ми се ще, ще търся по магазините или нещо на старо.
                      "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                      Коментар


                      • #26
                        От: Съединител-отделяне на терано2

                        Еми, ако тераното е като моето (4 фара, 2.7TDI), номера на пружината е 46571-0F005. Като гледам май на всички теранота е еднаква. На Almera Tino също.
                        Остава да си я поръчаш например от Patrol fen и си готов. Стара пружина от морга според мен не е вариант. То е малко като да си купиш накладки втора ръка. Не вярвам да струва баснословна сума нова. Преко сили нещо като 20-30 кинта трябва да е.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Съединител-отделяне на терано2

                          Да споделя и аз моя опит или по-скоро какво препатих с моя съединител. Когато купих тераното /7 годишно италиянче на 12000 км.- представи си../ та така или иначе нямах никакви оплаквания. След 12-13 месеца и 20-30 хил.км.- /не съм засичал/ започна да отделя ниско долу и особено първа скорост влизаше много трудно.В сервиза ми смениха съединителя, като ми направи впечатление, че феродовия диск си изглеждаше в доста добро състояние но като съм лаик в тази материя приех нещата. След смяната имаше подобрение но като че ли само за месец -два и пак старата история но все пак не до степен да гася колата за да вкарам първа. Във въпросния сервиз ми обясниха, че виждаш ли това е така защото се "отвръщали" някакви пружини от висока температура и такива ми ти работи дето не им хванах вяра.От там хайде в друг сервиз където едни юнаци нещо бърникаха из реглажа на съединителя, нещо завариха /оказа се една гайка ф10 ири ф12/ на нещо като буталце дето бута един лост на съединителя отдолу на колата, взеха 30 лв. и "аре готов си". Вярно бе - оправи се.Скоростите си влизат колата си върви - пей сърце..Ама ден до пладне. И така хайде в трети сервиз.Там се оказа, че в основата на всичко е т.нар. вилка, която отделя съединителя ама тя се виждала само ако погледнеш не знам къде и си светнеш и демек ако си разбираш от работата. И наистина се оказа, че въпросната вилка е изкривена и даже метала се е разцепил на три места и в резултат е даже надрана оста която излиза от скоростите и бадева е сменен съединителя и такива работи.Сега колата е наред - съединителя отделя нормално. Скоростите си влизат като никога и само има един шум за който ме предупредиха, че е от надраната ос и няма как да се избегне освен ако не искам да ремонтирам цялата скоростна кутия но не е фатален.
                          Аз се извинявам за лошите обяснения.Тук има хора които са наясно с тази материя и се надявам да са ме разбрали. Идеята ми е ако наистина тази вилка не се вижда лесно и може да предизвика тези главоболия да знаят колегите за да не изпатят като мене.
                          И честита Нова Година на всички.
                          Terrano II R20 TD27Ti

                          Коментар


                          • #28
                            От: Съединител-отделяне на терано2

                            Като се сменя съединител, освен че се сменя и притискателен и феродов диск, силно е препоръчително да се смени и въпросната вилка и изобщо всичко останало там. На фона на цената на съединителя са никакви пари - то е вилката, едни пружинки дето държат лагера и още няколко дреболии. Съединител се сменя на 130 - 180000км - там всяка икономия излиза през носа. А като се смени всичко, за предпочитане с оригинално (ако не съединителя, то поне останалите дреболии), имате един доста дълъг период, в който за такива неща няма да мислите въобще.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Съединител-отделяне на терано2

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Като се сменя съединител, освен че се сменя и притискателен и феродов диск, силно е препоръчително да се смени и въпросната вилка и изобщо всичко останало там. На фона на цената на съединителя са никакви пари - то е вилката, едни пружинки дето държат лагера и още няколко дреболии. Съединител се сменя на 130 - 180000км - там всяка икономия излиза през носа. А като се смени всичко, за предпочитане с оригинално (ако не съединителя, то поне останалите дреболии), имате един доста дълъг период, в който за такива неща няма да мислите въобще.
                              +1
                              - макар, че моето е на истински 120к. и като свалях свалих скоростите и направих лек оглед всичко изглеждашекато туко-що излязло от завода . Дори момчето дето ми помагаше още не може да се съгласи, че съединителя (комплект), лагера, вилката и пружинките са там от как джипа е тръгнал. 100% съм сигурен, че никой не е пипал тамо отдолу. И дру път съм го казвал, разликата м/у заводското феродо и новото бе 10 стотни Така, че съединителя или по-точно феродото е последното нещо дето ще здаде багажа от цялата система там, дори смея да твърдя, че Спарки дава доста "душмански" срокове

                              Поздрави !

                              Коментар


                              • #30
                                От: Съединител-отделяне на терано2

                                Здравей колега,моля обясни ми каква е процедурата по смяна на съединителя

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X