Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Съединител-отделяне на терано2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Съединител-отделяне на терано2

    Здравейте, отскоро имам терано 2.7 тд, но съединителя ми не отделя хубаво и понякога задна изхърква.
    Отделя много ниско и имам чувството, че работният ход на педала е много малък.
    Някакви съвети, регулира ли се хода на вилката или нещо покрай помпите?
    "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

  • #2
    От: Съединител-отделяне на терано2

    Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
    Здравейте, отскоро имам терано 2.7 тд, но съединителя ми не отделя хубаво и понякога задна изхърква.
    Отделя много ниско и имам чувството, че работният ход на педала е много малък.
    Някакви съвети, регулира ли се хода на вилката или нещо покрай помпите?
    - всичко е саморегулиращо се, попринцип ;

    На моето му смених съединителя заради чепкогъзие, но както и да е мисълта ми е, че оригиналният Валео, дето бе неразличим откъм феродов диск с новия Айсин отделяше доста високо, с новия работата е напълно същата. Отеделя след средата, 2см преди да спре хода на педала. При теб отделя ниско - попринцип хода може да се регулира от горната помпа (тази на педала). От на вилката на помпата, която е закрепена за педала има резба, чрез въртенето и може да докараш криво ляво някакво различно полужение на отделянето на височината на педала, от там теоритично би се увеличил и хода на притискателя..
    - Как се получава хъркането - като сеедно не е натиснат съединителя до края ?

    Дано да ме разбра..

    Поздрави !
    п.п. а педала на съединителя на равно ли е с този на спирачката ?
    - при мен малкия ход бе именно заради не връщащ се педал до край. Като го отпусках и спираше точно до там до където съединителя зацепи, принудително се връщаше до горе (грубо около 1/4 от растоянието). Проверо най-напред това. Виш дали педала може да се върне ръчно още нагоре докато опре стопера, ако да пиши
    - също така педала се регулира от един ограничителен болт. В ръководството ясно е описано къде трябва да е полужението на педала и как се настройва

    Коментар


    • #3
      От: Съединител-отделяне на терано2

      Струва ми се равен със спирачката, но ще проверя по обстойно.
      Натискам педала на съединителя и той се натиска без особено усилие и в един момент долу ниско вече започвам да усещам усилие и след малко отделя, тоест работният ход е много малко.
      При мен имам чувството, че отделя два сантиметра над пода, много ниско.

      - Как се получава хъркането - като сеедно не е натиснат съединителя до края ?
      Да. На няколко пъти го усетих и на първа.
      "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

      Коментар


      • #4
        От: Съединител-отделяне на терано2

        Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
        Струва ми се равен със спирачката, но ще проверя по обстойно.
        Натискам педала на съединителя и той се натиска без особено усилие и в един момент долу ниско вече започвам да усещам усилие и след малко отделя, тоест работният ход е много малко.
        При мен имам чувството, че отделя два сантиметра над пода, много ниско.

        - Как се получава хъркането - като сеедно не е натиснат съединителя до края ?
        Да. На няколко пъти го усетих и на първа.
        - Така най-напред провери самия педал, после огледай помпите за течове, както и казанчето дали има достатъчна течност. Ако всичко е наред и педала ти се гледа читав пробвай да обезвъздушиш...
        - после остава - дефектна помпа или заминал притискател, но все пак най-вероятно е нещо с помпите, а съединителя буксува ли ?

        Поздрави !

        Коментар


        • #5
          От: Съединител-отделяне на терано2

          Привет! Както го описваш , колега прилича на некоректно работеща помпа (горна). Най-просто:с помощта на другар и маркуче обезвъздушете системата. Ако изтеклата течност е черна и съединителят не се подобрява-помпа.Проконтролирайте , както каза колегата Стоянов и реглажа (защото може и някой да се е опитвал нещо).Също да няма и загуба на течност! Успех!
          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

          Коментар


          • #6
            От: Съединител-отделяне на терано2

            Докато писах и готвих-колегата е казал
            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

            Коментар


            • #7
              От: Съединител-отделяне на терано2

              Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
              - Така най-напред провери самия педал, после огледай помпите за течове, както и казанчето дали има достатъчна течност. Ако всичко е наред и педала ти се гледа читав пробвай да обезвъздушиш...
              - после остава - дефектна помпа или заминал притискател, но все пак най-вероятно е нещо с помпите, а съединителя буксува ли ?

              Поздрави !
              Не съм забелязал да боксува, струва ми се добре.
              Ще прегледам и педала защото като видях как се е опитал италиянеца да отремонтира ел. стъклото ми прилоша, едно парче талпа за машинката с шрафт и друг шрафт за стъклото, но преди това задължително е трябвало и да размести кабелите на бутона.
              Обезвъздушаването как става?
              "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

              Коментар


              • #8
                От: Съединител-отделяне на терано2

                регулираи от вилката на горна помпа ,ремонтен комплект гумички горна помпа има в евро 07 моита се оправи с тях
                само бараки

                Коментар


                • #9
                  От: Съединител-отделяне на терано2

                  Наблегни на горната помпа, но задължително преди това обезвъздуши

                  Коментар


                  • #10
                    От: Съединител-отделяне на терано2

                    Първоначално публикуван от I.Stoyanov Преглед на мнение
                    Наблегни на горната помпа, но задължително преди това обезвъздуши
                    Как става?
                    "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                    Коментар


                    • #11
                      От: Съединител-отделяне на терано2

                      По същия начин както се обезвъздушават спирачки..
                      2 ма сте - един вътре да натиска (помпа) съединителя другия под джипа с подходящ ключ. На самата помпа има пробка за обезвъздушаване. Купуваш спирачна течност (dot 3,4 или 5.1)
                      - сипваш в казанчето колко събете :
                      - единият започва да натиска (помпа) съединителя многократно, след което задържа до долу. В този момент помощникът развърта пробката за обезвъздушаване внимателно да не си пръсне в очите. Може да се направи като на щуцера на пробката се сложи прозрачно маркучле и се потопи в бурканче със спирачна течност. Така хем не може да засмуче въздух, хем се гледа йак излиза въздуха ( ако го има) .
                      - помощникът развърта пробката за секунда и пак затяга, едва тогава може да се отпусне педалът на съединителя.
                      Процедурата се повтаря, като през 1 - 2 помпания се следи нивото в казанчето.

                      Поздрави

                      Коментар


                      • #12
                        От: Съединител-отделяне на терано2

                        "като видях как се е опитал италиянеца да отремонтира ел. стъклото ми прилоша, едно парче талпа за машинката с шрафт и друг шрафт за стъклото, но преди това задължително е трябвало и да размести кабелите на бутона."

                        Ха-ха-ха!
                        Това е някакъв стандарт в Италия, щото преди години като взех моето беше "ремонтирано" по същия начин.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Съединител-отделяне на терано2

                          Първоначално публикуван от sminkov Преглед на мнение
                          "като видях как се е опитал италиянеца да отремонтира ел. стъклото ми прилоша, едно парче талпа за машинката с шрафт и друг шрафт за стъклото, но преди това задължително е трябвало и да размести кабелите на бутона."

                          Ха-ха-ха!
                          Това е някакъв стандарт в Италия, щото преди години като взех моето беше "ремонтирано" по същия начин.
                          Май стандарта е Български, още в Италия имац гаражи за :напудряне" на колите дето ще внасят. На моето долната маска (тея сивите пластмаси дето са в цеилия периматър на джипа + броните) са били многократно "полирани" от предишната собствеНИЧКА. Джамбазите са пръснали всичко много коректно, само дето са сложили "равилния" кит и сега започва да се пука на места.

                          Поздрави !

                          Коментар


                          • #14
                            От: Съединител-отделяне на терано2

                            Аз го избирах по обяви от частни лица в южна Италия, имам приятел от там - пратих му пари, той го огледа и го докара. Стъклото така си е било още от там...
                            Диви калабрийци...
                            Но пък нямаше грам ръжда по рама и отдолу, след 5-6 години каране тук почнаха да избиват леки петънца, сега ще му мисля как да ги спра...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Съединител-отделяне на терано2

                              Първоначално публикуван от sminkov Преглед на мнение
                              Аз го избирах по обяви от частни лица в южна Италия, имам приятел от там - пратих му пари, той го огледа и го докара. Стъклото така си е било още от там...
                              Диви калабрийци...
                              Но пък нямаше грам ръжда по рама и отдолу, след 5-6 години каране тук почнаха да избиват леки петънца, сега ще му мисля как да ги спра...
                              Колите в южна Италия са много добре откъм ръжда

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X