Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на семеринг на ботуша на заден диференциал на Терано 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Смяна на семеринг на ботуша на заден диференциал на Терано 2

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Много просто - ако тече от външния са за смяна и двата. Лагера трябва да е гресиран, тоест до него не трябва да ходи масло. Затова те и попитах от къде тече - защото ако масло е стигало до лагера, там грес може и да няма вече, което рано или късно ще довете до смяна на лагер.

    Не ме разбирай погрешно - не те упреквам или нещо от сорта. Само споделям личния си опит. Например - барабаните съм боядисвал вече 3 пъти, всеки път с една идея по-добър резултат. Сега издържаха около 2 години и вече имат отново ръжда тук-там. Първия път издържаха 3 месеца. Фабрично са пръснати с една тънка боица, с каквато и шасито, и изкарват по 5-6-7-8 години. След пясъкоструй ще имат по-грапава повърхност и боята ще държи по-добре например. Това поне е сигурно. Колко ше изкарат поцинковани - не знам.
    Аха ами да ти кажа когато свалих главината лагера се виждаже но не видях семеринг от вътрешната страна на лагера явно външния семеринг е откъм външната страна на лагера т.е. от към накладките.А принципно беше омаслен лагера с масло ама малко то и теча не беше кой знае колко.Да го свалям ли да го гресирам или да карам?

    Коментар


    • #17
      От: Смяна на семеринг на ботуша на заден диференциал на Терано 2

      Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
      Ще стигне...ние ще пием по по-малко...
      По малко по малко ,че да стигне.

      Коментар


      • #18
        От: Смяна на семеринг на ботуша на заден диференциал на Терано 2

        Първоначално публикуван от mulio_motorista Преглед на мнение
        Аха ами да ти кажа когато свалих главината лагера се виждаже но не видях семеринг от вътрешната страна на лагера явно външния семеринг е откъм външната страна на лагера т.е. от към накладките.А принципно беше омаслен лагера с масло ама малко то и теча не беше кой знае колко.Да го свалям ли да го гресирам или да карам?
        Ако лагера е бил омазнен,не е лошо да разглобиш пак и да го почистиш и смажеш с нова грес.В обратния случай...много скоро ще го смениш без време!
        Поздрави!
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • #19
          От: Смяна на семеринг на ботуша на заден диференциал на Терано 2

          Първоначално публикуван от mulio_motorista Преглед на мнение
          Аха ами да ти кажа когато свалих главината лагера се виждаже но не видях семеринг от вътрешната страна на лагера явно външния семеринг е откъм външната страна на лагера т.е. от към накладките.А принципно беше омаслен лагера с масло ама малко то и теча не беше кой знае колко.Да го свалям ли да го гресирам или да карам?
          Точно. Лагера е между двата семеринга. И е там, за да му държат греста - нито да ходи масло до него, нито боклуци отвън.
          Провери си и отдушника на дифа за запушвания, понеже ако е запушен и загрее или рязко се охлади го отнасят семерингите, дори да са съвсем здрави.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: Смяна на семеринг на ботуша на заден диференциал на Терано 2

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            Точно. Лагера е между двата семеринга. И е там, за да му държат греста - нито да ходи масло до него, нито боклуци отвън.
            Провери си и отдушника на дифа за запушвания, понеже ако е запушен и загрее или рязко се охлади го отнасят семерингите, дори да са съвсем здрави.
            Как се проверява?

            Коментар


            • #21
              От: Смяна на семеринг на ботуша на заден диференциал на Терано 2

              И кво викате да го свалям пак да гресирам ли?********** хич ми се не сваля ама не ми се дават и излишни пари за лагер така ,че ще бъде отново долу.Който нема глава има крака и ръце .
              Последно редактирано от nickbochev; 29-10-13, 21:09. Причина: Псуването във форума е недопустимо!

              Коментар


              • #22
                От: Смяна на семеринг на ботуша на заден диференциал на Терано 2

                Привет! Любашки има право.Сега на снимката се вижда , че лагерът е промит от масло.Наистина ще е по-малко усилието да се разглоби и смаже , отколкото да се разглоби за смяна.
                пп Като го отвори , нали го видя компенсатора
                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                Коментар


                • #23
                  От: Смяна на семеринг на ботуша на заден диференциал на Терано 2

                  Лично не съм го правил. В сервизното пише стъпка по стъпка.

                  В твоя случай, ако не е текло масло от там, най-вероятно външния е ОК. Аз затова попитах от къде е текло.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Смяна на семеринг на ботуша на заден диференциал на Терано 2

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Лично не съм го правил. В сервизното пише стъпка по стъпка.

                    В твоя случай, ако не е текло масло от там, най-вероятно външния е ОК. Аз затова попитах от къде е текло.
                    Абе външния си е ок нема никви течове при барабан аама лагера е омаслен можеби е промита греста ама то като го сваля ще мога само от едната страна да го смажа което също е на полувина работа.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Смяна на семеринг на ботуша на заден диференциал на Терано 2

                      Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                      Привет! Любашки има право.Сега на снимката се вижда , че лагерът е промит от масло.Наистина ще е по-малко усилието да се разглоби и смаже , отколкото да се разглоби за смяна.
                      пп Като го отвори , нали го видя компенсатора
                      Бе баце на кое му викаш компенсатор да го ... ?

                      Коментар


                      • #26
                        От: Смяна на семеринг на ботуша на заден диференциал на Терано 2

                        Ти сложи малко повече на тоя лагер, дето се вижда. Би трябвало да си го разнесе след няколко загрявания. Просто тъпчи между ролките, до колкото е възможно, че да стигне и до външния.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Смяна на семеринг на ботуша на заден диференциал на Терано 2

                          Ми , баче , на вилката в горния край , между накладките.От страната на лоста за ръчна има винт , с едно лостче и пружинка.Вижда се на снимката ти.Под спирачното цилиндърче-срещу лявата ръка.Един винт със зъбчета.Като се развива и удължава вилката -и обратно.Така компенсира износването на накладките и барабана.Иначе след износване ще има голям ход на спирачния педал (пропадане).От него се прави и настройка на ръчната , преди натягане хода и.
                          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Смяна на семеринг на ботуша на заден диференциал на Терано 2

                            Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                            Ми , баче , на вилката в горния край , между накладките.От страната на лоста за ръчна има винт , с едно лостче и пружинка.Вижда се на снимката ти.Под спирачното цилиндърче-срещу лявата ръка.Един винт със зъбчета.Като се развива и удължава вилката -и обратно.Така компенсира износването на накладките и барабана.Иначе след износване ще има голям ход на спирачния педал (пропадане).От него се прави и настройка на ръчната , преди натягане хода и.
                            Ако ми кажеш как на Терано да го освободя без да свалям барабана ще съм ти благодарен.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Смяна на семеринг на ботуша на заден диференциал на Терано 2

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Ти сложи малко повече на тоя лагер, дето се вижда. Би трябвало да си го разнесе след няколко загрявания. Просто тъпчи между ролките, до колкото е възможно, че да стигне и до външния.
                              Мисля да го разглобя нацяло за да стане като хората е добре че сте вие незнаех че трябва да го смазвам ако не ми бехте казали щях да го оставя така.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Смяна на семеринг на ботуша на заден диференциал на Терано 2

                                Приеми че е изключение лагер по окачването да работи с друго, освен грес. Не само на тераното, а въобше. Тоест, щом до лагера е стигало масло, значи трябва в идеалния случай промиване и гресиране.
                                Приеми и че лагерите по окачването винаги са между 2 семеринга, ако конструкцията на главината го изисква, и винаги между тях е грес. С 2 думи - подхождай подозително към лагери по окачването, до които е имало досег нещо различно от грес.

                                В ръководството пише стъпка по стъпка как се разглобява, с картинки. За съжаление (или по-скоро за щастие ) на моето терано не съм го правил, и не мога да помогна с повече.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X