Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Nissan X-Trail - паркетник или не?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Nissan X-Trail - паркетник или не?

    Здравейте, търсих по форума мнения за X-Trail но не намерих и бих искал да попитам защо говорят за X-Trail като за паркетник? Гледах филмчета за него и на оффроуд изглежда се представя добре. Има си ниски/високи, може би само дето вмест диф между мостовете има съединител? Никога не съм карал X-Trail, но обмислям да си взема такъв и ме интересуват повече мнения. Благодаря.

  • #2
    От: Nissan X-Trail - паркетник или не?

    http://www.offroad-bulgaria.com/sear...archid=3412026
    За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
    0878 79 20 61 Борис

    Коментар


    • #3
      От: Nissan X-Trail - паркетник или не?

      Няма ниски/високи - има възможност за ръчно определяне на предавката (при автоматик), но то не е никак същото

      Коментар


      • #4
        От: Nissan X-Trail - паркетник или не?

        Първоначално публикуван от gabocvet Преглед на мнение
        на мен този линк не ми се отваря, може ли да е заради статуса ми? По принцип има доста разхвърляна информация за X-Trail по различни постове, но за съжаление повечето е фенски спорове. Някой може ли да даде синтезиран информация каква е разликата по принцип между понятия като джип за оффроуд, СУВ и паркетник? Като гледам по фирмите вносители няма такова разграничение.

        Коментар


        • #5
          От: Nissan X-Trail - паркетник или не?

          Ако ги питаш фирмите вносители, всичките са за оффроуд. И с горния си въпрос, ако някой си сложи главата в торбата, и ти отговори, ще го линчуват. И понеже съм им далече, на:
          офф- Вранглер Рубикон
          СУВ- x-trail
          Паркетник- Хонда СR-V

          За да са по-полезни разбирачите, кажи как мислиш да го ползваш. После те ще ти отговорят, ти няма да им повярваш, и пак ще купиш това, което си си наумил.
          Е, казвай, чакат в засада /аз съм пас, не ги разбирам/.
          https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

          Коментар


          • #6
            От: Nissan X-Trail - паркетник или не?

            За един вид офроуд :



            за друг вид офроуд :



            SUV-че :



            Паркетен лъв:

            Коментар


            • #7
              От: Nissan X-Trail - паркетник или не?

              [QUOTE=gabocvet;2278448]http://www.offroad-bulgaria.com/sear...archid=3412026[/QUOTE
              Горния линк само при мен ли не се отваря?
              Дава "
              vBulletin съобщение

              Съжаляваме, няма съвпадения. Моля опитайте различни термини.
              LZ1AIV

              Коментар


              • #8
                От: Nissan X-Trail - паркетник или не?

                Каквото и да ти говорят, понятието офроуд е доста индивидуално. За някой може да е тип Дакар, а за друг карането в София зимата. За второто - X-TRAIL e напълно подходящ.

                Коментар


                • #9
                  От: Nissan X-Trail - паркетник или не?

                  Първоначално публикуван от ardmin Преглед на мнение
                  ... По принцип има доста разхвърляна информация за X-Trail по различни постове, но за съжаление повечето е фенски спорове. Някой може ли да даде синтезиран информация каква е разликата по принцип между понятия като джип за оффроуд, СУВ и паркетник? Като гледам по фирмите вносители няма такова разграничение.
                  Чети примерно тук: http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=56393

                  Научна дисертация на тема "Х-Trail и офроуд" няма да намериш. Виж, спорове между собственици на такава лека кола и хора, каращи офроуд, може да видиш.

                  Що се отнася до разликата между понятия като "джип за офроуд, SUV и паркетник" официално никъде няма да намериш такова разграничение. Нещо повече. По сайтове и каталози на производители дори някои от машините със сериозни офроуд възможности биваха слагани в раздела SUV (Sport Utility Vehicle). Х-Трейлът не е и SUV, а CUV (което ще рече: crossover (or CUV: crossover utility vehicle) is a vehicle built on a car platform and combining, in highly variable degrees, features of a sport utility vehicle (SUV) with features from a passenger vehicle, especially those of a station wagon or hatchback.). Казано накратко - лека кола с претенции (най-често необосновани) за джипка ...
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #10
                    Нека вляза ребром и аз, имам такъв 2,5 бензин 167 кс. 2005 г. Имам и друг от поста се вижда. Ами да почна с окачването, предните носачи са алуминиеви - което ще рече, че по полянки и бари ще се разхождаш спокойно, но е нисък и при коловози ще задереш отдоло. Гърнето най отзад е на място което не разрешава каране назад и изкачване по стръмна бабуна. За града е супер удобен защото е компактен и висок за бордюри. Има 3 режима , предно предаване, 4х4 в смисъл предава се мощност и на задния диференцял, и блокаж един вид бавни. Поддръжката е сравнително скъпа. Та така питай ако ти трябва още инфо. Пиша от телефона и не знам ако се задълбоча дали няма да прекъсне нета. Довечера може и още. Само да допълня, комфорта е на ниво, за път е супер удобен.

                    Още нещо, според мен ако използваш колата по-хард в гората, ще ти излезе най-хард в сервиза. Зимата колата се държи много добре и се управлява с лекота. Извинявам се за разпокъсното писане.
                    П.С. То в този форум има много ХАРД привърженици, но такива с Х-trail май няма, аз с Нисана по-хард само в София.
                    Последно редактирано от Чавдар (V93); 05-09-13, 12:13. Причина: Сливане на последователни публикации
                    Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
                    0882 52 00 52 - Жоро

                    Коментар


                    • #11
                      От: Nissan X-Trail - паркетник или не?

                      Х-Трейл и Кашкая са с еднаква стратегия, трансмисия, 4х4 и еднакви генерални параметри...
                      Има разлика само във външния вид и външни параметри...
                      Опита ми от кашкая е следния : МНОГО му липсват бавни скорости (дори при лош път, което почти изключва офроуд)...
                      Пробвал съм по черния път над хижа Ком към Петрохан - като стигна до облите камъни и трябва да карам на полусъединител, защото за да минеш спокойно трябва да държиш 800об/мин на първа, а при такива обороти вече не ти достига мощност...
                      А съединителчето е слабичко - бе се размирисало сериозно при едно кратко лашкане зимата в пряспа (отивах да си взема зимните гуми )..
                      Та така... И Кашкая и Х-Трейла ги смятам за паркетници - лято и зимата приятни за каране, но по пътя...
                      Зимата по снега - много добре за да те измъкне еднократно от батака (моя има ABLS)..
                      Що годе добър просвет - 20см (поне кашкая имаше едни трошливи пластмасови кори под двигателя, които ги изхвърлих и замених с 1мм неръждавейка - сега нямам проблеми).
                      Да отидеш до лозе по черен път - супер..
                      Но в никакъв случай не бих го назорил офроуд - няма да издържи машинката...
                      А цените в Нисан май са сериозни - пластмасичката, която закрива шофьорския колан/колонката струва 270лв А за сериозни неща не съм и питал...
                      Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                      Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Nissan X-Trail - паркетник или не?

                        Не ти и трябва, че ще си развалиш настроението за дълго. Само един пример, светна чека и се оказа че е заминал катализатора, добре викам си аз ще си купя нов. Нов в Нисан БГ струва 6 500 лв, абе вие сигурни ли сте че не сте в грешка, как толкова, ами толкова. Ще кажете ами смени го с друг или с резонансно гърне, ДА АМА НЕ той е вграден в испускателният колектор и не става, а трябва да лъжа и Ланда сонди. Реших проблема като купих втора употреба от един ударен за 1100лв. Та си помислете дали е кола за офф....-ТВЪРДО НЕ. Става за разходки, но при тези цени....
                        Последно редактирано от zoro-1; 05-09-13, 13:55.
                        Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
                        0882 52 00 52 - Жоро

                        Коментар


                        • #13
                          От: Nissan X-Trail - паркетник или не?

                          Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                          Ако ги питаш фирмите вносители, всичките са за оффроуд. И с горния си въпрос, ако някой си сложи главата в торбата, и ти отговори, ще го линчуват. И понеже съм им далече, на:
                          офф- Вранглер Рубикон
                          СУВ- x-trail
                          Паркетник- Хонда СR-V

                          За да са по-полезни разбирачите, кажи как мислиш да го ползваш. После те ще ти отговорят, ти няма да им повярваш, и пак ще купиш това, което си си наумил.
                          Е, казвай, чакат в засада /аз съм пас, не ги разбирам/.
                          колата ми е необходима за да ходя до вилата лете и зиме. разстоянието е около 35км, като последните 2км не са асфалтирани, а последните 300м зиме не се чистят от сняг. На сериозен оффроуд не смятам да ходя, но по язовири и полянки определно. Колата ми е за втора такава, държа да е що годе комфортно вътре - гледах Jeep Cherokee 1 и вътре се почувствах като в трактор малко. Търся нещо около 2000г или по-ново. За сега се колебая между X-trail и Kia Sorento. Благодаря за отговорите на всички до тук

                          Коментар


                          • #14
                            От: Nissan X-Trail - паркетник или не?

                            Първоначално публикуван от ardmin Преглед на мнение
                            ..... Търся нещо.....
                            Вдигаш капака на мотора, ако е напречно го затваряш, благодариш на продавача и си тръгваш. Такава кола за продължителна експлоатация извън пътя не става.
                            Първоначално публикуван от ardmin Преглед на мнение
                            ..... вътре се почувствах като в трактор малко.....
                            Всичките си коли съм ги избирал да ми харесват, а за техническите параметри....няма идеална кола, иначе само нея щяха да правят....
                            0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                            Коментар


                            • #15
                              От: Nissan X-Trail - паркетник или не?

                              За поставените цели, Х-traila ще ти свърши идеална работа. За снега трябва да внимаваш с дълбоките преспи, да не паднеш по корем, но това важи за всички коли.
                              Колкото по-проходим джип имаш, толкова по-далеч ще ходиш за трактор.....
                              0882 52 00 52 - Жоро

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X