Искам да споделя с заинтересуваните с продцедурата "смяна филтъра на климатика в купето".
![Натиснете снимката за да я уголемите
Име:N-1.jpg
Прегледи:1
Размер:108.1 КБ
ID:6024753](filedata/fetch?id=6024753&d=1378137047)
-филтъра се намира зад дясната долна жабка.
![Натиснете снимката за да я уголемите
Име:N-2.jpg
Прегледи:1
Размер:77.8 КБ
ID:6024754](filedata/fetch?id=6024754&d=1378137116)
-в двата и края има два щифта, по един от двете страни. Щифтовете се изтеглят внимателно, след което жабкато се измъква .
![Натиснете снимката за да я уголемите
Име:N--3.jpg
Прегледи:1
Размер:113.3 КБ
ID:6024755](filedata/fetch?id=6024755&d=1378137278)
-развиват се винтовете с еврейска звезда, мисля че са шест броя.
![Натиснете снимката за да я уголемите
Име:N-4.jpg
Прегледи:1
Размер:123.9 КБ
ID:6024756](filedata/fetch?id=6024756&d=1378137405)
-след което първо се маха кората при краката на пасажера.
![Натиснете снимката за да я уголемите
Име:N-5.jpg
Прегледи:1
Размер:108.6 КБ
ID:6024757](filedata/fetch?id=6024757&d=1378137472)
-последва я и горната кора.
![Натиснете снимката за да я уголемите
Име:N-6.jpg
Прегледи:1
Размер:63.5 КБ
ID:6024758](filedata/fetch?id=6024758&d=1378137519)
-ясно се вижда капака на филтъра. Маха се елементарно понеже е на щипки.
![Натиснете снимката за да я уголемите
Име:N-7.jpg
Прегледи:1
Размер:100.6 КБ
ID:6024765](filedata/fetch?id=6024765&d=1378137602)
-филтъра се изважда и разбира се подменя с нов такъв. продават се различни модели според функцийте си филтри, аз работя с поленови. Поленовите филтри са по-добри от обикновенните най-вече с това че убиват бактерийте, които се образуват от влагата.
![Натиснете снимката за да я уголемите
Име:N-8.jpg
Прегледи:1
Размер:136.8 КБ
ID:6024766](filedata/fetch?id=6024766&d=1378137799)
-ясно се вижда разликата. Това е старият филтър на един сезон. Това драги колеги дишаме.
Сглобяването е по обратният път.
-филтъра се намира зад дясната долна жабка.
-в двата и края има два щифта, по един от двете страни. Щифтовете се изтеглят внимателно, след което жабкато се измъква .
-развиват се винтовете с еврейска звезда, мисля че са шест броя.
-след което първо се маха кората при краката на пасажера.
-последва я и горната кора.
-ясно се вижда капака на филтъра. Маха се елементарно понеже е на щипки.
-филтъра се изважда и разбира се подменя с нов такъв. продават се различни модели според функцийте си филтри, аз работя с поленови. Поленовите филтри са по-добри от обикновенните най-вече с това че убиват бактерийте, които се образуват от влагата.
-ясно се вижда разликата. Това е старият филтър на един сезон. Това драги колеги дишаме.
Сглобяването е по обратният път.
Коментар