Искам да споделя с заинтересуваните с продцедурата "смяна филтъра на климатика в купето".

-филтъра се намира зад дясната долна жабка.

-в двата и края има два щифта, по един от двете страни. Щифтовете се изтеглят внимателно, след което жабкато се измъква .

-развиват се винтовете с еврейска звезда, мисля че са шест броя.

-след което първо се маха кората при краката на пасажера.

-последва я и горната кора.

-ясно се вижда капака на филтъра. Маха се елементарно понеже е на щипки.

-филтъра се изважда и разбира се подменя с нов такъв. продават се различни модели според функцийте си филтри, аз работя с поленови. Поленовите филтри са по-добри от обикновенните най-вече с това че убиват бактерийте, които се образуват от влагата.

-ясно се вижда разликата. Това е старият филтър на един сезон. Това драги колеги дишаме.
Сглобяването е по обратният път.
-филтъра се намира зад дясната долна жабка.
-в двата и края има два щифта, по един от двете страни. Щифтовете се изтеглят внимателно, след което жабкато се измъква .
-развиват се винтовете с еврейска звезда, мисля че са шест броя.
-след което първо се маха кората при краката на пасажера.
-последва я и горната кора.
-ясно се вижда капака на филтъра. Маха се елементарно понеже е на щипки.
-филтъра се изважда и разбира се подменя с нов такъв. продават се различни модели според функцийте си филтри, аз работя с поленови. Поленовите филтри са по-добри от обикновенните най-вече с това че убиват бактерийте, които се образуват от влагата.
-ясно се вижда разликата. Това е старият филтър на един сезон. Това драги колеги дишаме.
Сглобяването е по обратният път.
Коментар