Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Броня на Терано и вътрешен монтаж на лебедка
Свий
X
-
От: Броня на терано и вътрешен монтаж на лебедка
От дясно по посока на движението, между двигателя и дясната вътрешна страна на коша / двигателния отсек /.Когато помагаш на другите, помагаш на себе си.
Стефан Арзатов
Коментар
-
От: Броня на терано и вътрешен монтаж на лебедка
1. От снимките не си личи как смяташ да закрепваш самата лебедка, но трябва да е хваната за шасито, а не за купето.
2. Опитай да направиш долния щит максимално прибран навътре (от снимките не се вижда може ли или не повече), за да си подобриш ъгъла на атака.
3. Опитай се да направиш въпросния щит сменяем, и евентуално от по-дебела ламарина от останалото - 90% от ударите ще са по него и ще заприлича на войнишко канче. Ако е сменяем, просто ще си поръчаш нов на лазера, и толкоз. А е и прост детайл, та може да се поръча от нещо по-така, дето хем да е тъко, хем здраво.
4. Лично според мен, пак на въпросния щит повече ще му подхождат вертикални правоъгълни отвори. Другото по-трудно се връзва с общата визия на джипа. Това си е до вкус, обаче.
Ако случайно не си го виждал, с някои несъществени забележки, това ми е почти идеала за теранова броня:
Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Броня на терано и вътрешен монтаж на лебедка
Ето моето решение за предна броня е лебедка/моята с външен монтаж обаче/
http://www.offroad-bulgaria.com/show...82#post2235882
Все нещо може да е от полза...
Поздрави и успех в начинанието!NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
От: Броня на терано и вътрешен монтаж на лебедка
Лебедката ще е на шасито с 20 см П горещо валцовано което ще минава между шасито над кардана ще го заваря външно на шасито и вътрешно ще го спъна на пода ще има 4бр дупки за болтовете на лебедката.Тръбата през която ще минава въжето минава по шасито над планката на амортисьора (малко размествам тръбите на горивото и хидравликата ) и отпред най вероятно дюза полиамид или сив чугун.Ламарината за бронята е 4мм а за планките 6мм бронята не е много изхвърлена напред поради вътрешния монтаж на лебедката и затова долният щит не е с голям ъгъл но малко ще го препипам още.lubashki777 от какво са халогените ? Sparky фейса е от голямо значение каква да ми е бронятаПоздрави
NISSAN Terrano II 2.4 i 12v
Колкото ви е по проходим джипа толкова повече ще ходите пеша за трактор
Коментар
-
От: Броня на терано и вътрешен монтаж на лебедка
Първоначално публикуван от TsOnIsLaV Преглед на мнениеЛебедката ще е на шасито с 20 см П горещо валцовано което ще минава между шасито над кардана ще го заваря външно на шасито и вътрешно ще го спъна на пода ще има 4бр дупки за болтовете на лебедката.Тръбата през която ще минава въжето минава по шасито над планката на амортисьора (малко размествам тръбите на горивото и хидравликата ) и отпред най вероятно дюза полиамид или сив чугун.Ламарината за бронята е 4мм а за планките 6мм бронята не е много изхвърлена напред поради вътрешния монтаж на лебедката и затова долният щит не е с голям ъгъл но малко ще го препипам още.lubashki777 от какво са халогените ? Sparky фейса е от голямо значение каква да ми е бронятаПоздрави
Проблема извън повечкото килограми идва при не дай Боже по силничък удар...с 4мм. си посукал рамата като стой та гледай.
За мен е по-удачно да правя изкривена броня,отколкото да хвърля шасито на отпадъци,че веднъж посуче ли се...май оправия няма...
П.П.Халогените са от...нищо...
Струват 15лв. от магазин за аксесоари и ги избрах най-вече по подходящ диаметър!
Поздрави и успех!NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
От: Броня на терано и вътрешен монтаж на лебедка
Цони , най напред прибери защитата максимално навътре като пуснеш две планки към захватите за теглене . След това махни страничните панели на защитата и изрежи продълговати отвори на защитата подобни на тези на декоративната решетка , освен това защитата трябва да е отделен елемент и да се захваща с болтове към бронята . Намали ако можеш широчината на цялата броня защото не стои добре а и при теб няма нужда да се съобразяваш с монтаж на лебедка , като горната част на централния панел можеш малко да го намалиш и да го скосиш в ъглите .Страничните панели на които си направил шаблоните от картон ги завари под такъв ъгъл че да не задържат кал , но същевременно да не издължават оптически и без това масивната броня . Ъгъла на тръбата за халогените ще го изчислим ако решиш да слагаш , най напред режеш тръбата и по нея очертаваш отвора . А бе питай ако има нещо ...VEREYA MOTORSPORT TEAM
Коментар
-
От: Броня на Терано и вътрешен монтаж на лебедка
От 4мм има смисъл да е само централната и зашитата отдолу, евентуално. Страниците ако са дебели правят бели - огуват шаси и други подобни гадости. Пък и тежат ненужно.
Вместо по-дебела, можеш да я направиш от по-хубава стомана - например S355. Така с 3мм ще постигнеш здравината на 4.5мм стомана 3, а ще тежи по-малко. Има я навсякъде - не е никаква екзотика. Шасито ти е правено от подобно. Нещо като аналог на st20 - st30 е, но с по-други съставки. Заварява се безгрижно. От такова правя носачите и грижи няма никакви.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Броня на Терано и вътрешен монтаж на лебедка
Offtopic:
S355 по-скоро е St 52 / St 52-3, другото е точно така - дори се поддава и на закаляване (подобряване), както и има значително по-добри корозионни качества от говнолина.V70-T5 / GR 2,8 / XV1900A
Коментар
-
От: Броня на Терано и вътрешен монтаж на лебедка
Първоначално публикуван от Postman Преглед на мнениеOfftopic:
S355 по-скоро е St 52 / St 52-3
S355 по DIN(ако не се лъжа) е st52-3.
ПП: Все пак, ето малко информация, на който му е интересно:
Това, което нас ни интересува е лесна заваряемост, и tensile strength (St в руските таблици).
В кратце: 235 за стомана 3 срещу 355 за S355 и около 320 за ст20 и ст30.
Заваряемост без ограничения и за двете, поне за дебелините, които ни интересуват. Заваряемост на ст30 - с някои съображения.
Проблема "твърда заварка върху мек материал" при S355 е много по-малък. При използване на обикновена тел за телоподаващо и коргон 80/20 параметрите на заварката са много по-близки до S355, отколкото до стомана 3.
Цената - поне в A.Стоилов разликата в цената е достатъчно малка, та въобще да не я мислим.
Достъпност - S355 я има във всеки уважаващ себе си склад/магазин.
Това е ст3кп:
CSiMnNiSPCrCuAs0.14 - 0.22до 0.070.3 - 0.6до 0.3до 0.05до 0.04до 0.3до 0.3до 0.08СортаментРазмерНапр.sвsTd5yKCUТермообр.-мм-МПаМПа%%кДж / м2-Прокат горячекатан.до 20360-46023527
Това е ст30:
CSiMnNiSPCrCuAs0.27 - 0.350.17 - 0.370.5 - 0.8до 0.25до 0.04до 0.035до 0.25до 0.25до 0.08СортаментРазмерНапр.sвsTd5yKCUТермообр.-мм-МПаМПа%%кДж / м2-Сталь5303202552620Состояние поставки
Това е ст20:
CSiMnNiSPCrCuAs0.17 - 0.240.17 - 0.370.35 - 0.65до 0.25до 0.04до 0.04до 0.25до 0.25до 0.08СортаментРазмерНапр.sвsTd5yKCUТермообр.-мм-МПаМПа%%кДж / м2-Прокат горячекатан.до 80Прод.4202502555НормализацияПрутокПрод.48027030621450Отжиг 880 - 900oC,ПрутокПрод.51032030.7671000Нормализация 880 - 920oC,
Това е руския еквивалент на S355, по ГОСТ е 17Гс:
C Si Mn Ni S P Cr N Cu As 0.14 - 0.2 0.4 - 0.6 1 - 1.4 до 0.3 до 0.04 до 0.035 до 0.3 до 0.008 до 0.3 до 0.08 Сортамент Размер Напр. sв sT d5 y KCU Термообр. - мм - МПа МПа % % кДж / м2 - Лист, ГОСТ 5520-79 490-510 335-345 23 Трубы, ГОСТ 10705-80 490 343 20
А това "официалния" S355:
GradeC%Mn%P%S%Si%S3550.23 max1.60 max0.05 max0.05 max0.05 maxStructural Steel Grade at 16mmMinimum Yield Strength at nominal thickness 16mmksiN/mm2 (MPa)S35550 000 ksi355 N/mm2Structural Steel GradeTensile Strength MPa at Nom thickness between 3mm and 16mmS355470 – 630 MPa
Предвид всичкото това, за мен въобще е безпредметно да ползвам говнолин 3 по каквото и да е превозно средство. Само тежи повече, и в крайна сметка излиза по-скъпо, точно защото тежи повече. Корозионната устойчивост (това не го знаех) - отделно.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Броня на Терано и вътрешен монтаж на лебедка
Ето и най новия фейс на тераното (мисля че ще е последният вариант ) ламарината е 4 мм в момента в този вид без предния щит тежи 45 кг
Поздрави на всички които помагаха с идеиNISSAN Terrano II 2.4 i 12v
Колкото ви е по проходим джипа толкова повече ще ходите пеша за трактор
Коментар
-
От: Броня на Терано и вътрешен монтаж на лебедка
Тези дупки за халогени ли ще са или за нещо друго...
Ако са за халогени има грешка...не трябва да са кръгли,а елипси
Така изрязани халогените ще светят настрани,а не напред....
Иначе се получава добра броня!
Поздрави!NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
От: Броня на Терано и вътрешен монтаж на лебедка
Много е красива, амаааа...колко ще тежи заедно с лебедката?Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
Вальо. О888 557Ч7Ч
Silverado 1.3 i
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар