Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Много висока температура на изгорелите газове?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Първо трябва да се провери турбината за луфтове, пробив на масло през сегментите и коректна работа на байпасния клапан.. Това се прави на място. После ГНП на стенд, после центровка на ГНП към двигателя. После се мери надува на турбината, защото той е функция на изгорелите газове, а те пък са функция на порцията гориво на ГНП. Тогава, ако има нужда се правят настройки на турбината. Това със случката на магистралата и "изчезването на мощноста ..." е леко притеснително, в смисъл - дано да не е от затягане на двигателя, вследствие прегряване.
    Добре де...ама това възможно ли е при нормални показания на уреда за температурата?
    Тоест при стрелка далеч от максималните стойности,как така ще прегрее до такава степен мотора,че и да затегне чак....

    П.П.Бившия ми Патрол последната година преди да го продам лятото също ми позагря в зоната на тунела.Говоря при каране обаче по завоите към Юндола и доста ръчкане.Скоростния лост направо пареше и не се пипаше.На колегата с Тойота 4Рънър имаше също подобно загряване,но беше определено по-малко.Отдавам го на качествата на маслото в кутията...Смених маслото с качествено таково и...от новия собственик не съм чул да има оплаквания от това естество!
    Поздрави!
    NISSAN FOREVER
    -----------------------------------------------------------------------------
    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

    Коментар


    • #17
      От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

      Наличието на много черен пушек и според мен е следствие на повече нафта от нормалното, и може да значи само едно - недоизгоряла нафта в изпускателната система. Относно греенето на тунела - още едно предположение... Да се провери цялостта на изпускателната система. Много вероятно е да има пробив (достатъчно е и да е малък, и не е задължително да се промени звука на джипа) и изгорелите газове да бият директно по купето, там където няма термична защита (а и да я има, не се знае в какво състояние е в момента, все пак е предназначена да отразява топлината от генерацията, а не директно на изгорелите газове, които са с доста по-висока температура.

      Коментар


      • #18
        От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

        Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
        Добре де...ама това възможно ли е при нормални показания на уреда за температурата?
        Тоест при стрелка далеч от максималните стойности,как така ще прегрее до такава степен мотора,че и да затегне чак....
        Поздрави!
        Въпроса е вярно ли показва часовника за температура!? А другия вариант да изчезне мощноста е да се разтовари турбината през байпасния клапан, или през аварийния клапан, ама и това звучи малко невероятно за конкретната ситуация.

        Коментар


        • #19
          От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
          Въпроса е вярно ли показва часовника за температура!? А другия вариант да изчезне мощноста е да се разтовари турбината през байпасния клапан, или през аварийния клапан, ама и това звучи малко невероятно за конкретната ситуация.
          Не съм сигурен,че съм позабравил вече,ама си мисля ,че Патрола има и лампа като индикация освен стрелката...
          Та при подобно прегряване до затягане...малко ме съмнява и стрелката да лъже и лампата да не свети....
          Все си мисля,че проблема ще изкочи от другаде.Залагам основно на ГНП-турбина....някъде там е проблема с пушенето и омаляването на мотора...
          Греенето според мен пък най-вероятно ще излезе,че няма връзка с пушенето...Просто проблемите ще са два различни.Така смятам аз...
          Поздрави!
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • #20
            От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

            Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
            ...
            Та при подобно прегряване до затягане...малко ме съмнява и стрелката да лъже и лампата да не свети....
            Няма нищо сигурно брат. Там се случват едни такива неща, като тапи от изгорели газове, и те застават точно там - в зоната на датчика, и той си отчита нормална температура, че даже и може да спадне, а в действителност няма никакво охлаждане в зоната на тия цилиндри. Има такива случаи много, един колега кара със спукана глава близо година, последно едно Диско угасна вследствие затягане по баирите към Кюстендил. Буталото ми стои някъде в сервиза. В тия случай температурата беше нормална, уж.

            Коментар


            • #21
              От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

              Андро, аз джипа така или иначе съм го карал при тебе във връзка с омасляването. Незнам дали помниш,беше февруари,даже идвах за допълнително масло,че за 1000км беше на минимума.... разбрахме се,като се стопли да го правим. Говорим за сивия Патрол... както и да е. В крайна сметка така или иначе тия дни щях да ти се обаждам,така че направо ми кажи свободен ли си да го докарам да го правиме..,че вече 8м. го карам така.. Преди да протече маслото,пак при тебе го обслужвахме,сменяхме антифриза и промивахме... по твой думи,охладителната система е наред. Даже за всеки случай,сменихме капачката на радиатора,за да си сигурен че държи налягане.
              На магистрала Тракия ми се случи т'ва със заубата на мощност... точно преди тунела към София. След тунела спрях... и точно след 5мин.тръгнах,работеше след това нормално. Пушека,който излиза е по-скоро черен... синее само първите 2,3 мин ... след като запаля.. На бавни,оставя цели петна отзадзе... то ясно,че ще пуши повече.. ама ми се струва също прекалено...

              Коментар


              • #22
                От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

                Първоначално публикуван от Борислав Ангелов (fnqkhhhzzz) Преглед на мнение
                .. На бавни,оставя цели петна отзадзе... то ясно,че ще пуши повече.. ама ми се струва също прекалено...
                Някой май си е играл с един винт на помпата ... На моя след такъв реглаж от "специалист" задната врата и стъкло ставаха на черни мазни петна ...
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #23
                  От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

                  И според Андро,ощ тогава като му го карах,на помпата е даден повече аванс,въпроса е дали, за да се прикрие някакъв проблем с турбината...или просто някой се е правил на майстор. По повод мнението на колегата...
                  Помпата щом не те кефи проверка на ухо се сваля и се носи на стенд за реглаж
                  ,който го прави джипа ще искам а я свали помпата,та въпроса е къде ги регулират?

                  Коментар


                  • #24
                    От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

                    Има един майстор на гара Яна ,работи на нормални цени и се справя добре с ГНП.Това за реглажа на помпата а за центровката се мери статичния аванс и ако има стробоскоп и динамичния.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

                      Много по-вероятно е да има ненавременно впръскване отколкото турбината по някакъв начин да предизвика греене. Ако има сравнително нормална мощност, турбината отпада напълно като причина за топлото. Което не изключва тя да си има други проблеми, несвързани в темата.
                      Помпата да е разбъзикана е толкова естествено нещо, че не знам какво има да се мисли по въпроса. За да се разбере нещо повече, трябва да се провери тя.
                      Температурата може да се премери с някой инфрачервен термометър. Струва по-малко от стопено бутало.
                      Увеличен аванс прикрива синьо-сиви припушвания, особено при студен двигател. Това подсказва възможна причина за разбъзикването. Ако е горяла масълце, например. От руга страна народът обича да казва "дай му аванс да върви повече", без да знае какво говори и ръчка по колите - това е втора възможност.
                      Солидно запасен за тормоз двигател може да не загрее охладителната система по уреди за известно време, но да прегрее горивна камера - вкл бутало. И то да затегне. Точно в грешни режими става - ранно или късно впръскване и високо натоварване.
                      Последно редактирано от lodkar; 02-07-13, 13:49.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

                        Първоначално публикуван от Борислав Ангелов (fnqkhhhzzz) Преглед на мнение
                        ...въпроса е дали, за да се прикрие някакъв проблем с турбината...
                        Привет! Сетих се за кой джип става въпрос. По въпроса, че някой искал да прикрива нещо като въртял аванси и др. подобни мисля, че няма основания. Прави се щото се качват тежки регенерати, джипа умира и за да се даде повече "повер" се вдига цикловата порция, върти се аванса и се натяга турбината. И при теб явно е същото, но е нямало кой да ти обясни отрицателните страни на тоя туних.
                        Ще помогна с каквото мога.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X