Май идва време джипката да се ремонтира.Споделям на кратко,к'во и що и това,което ме тормози,та да кажете какво да умувам,преди да потегля по мъките със сервизите.
1. При по-продължително каране на висока предавка,изкл. много грее цялото купе отдолу... първоначално си мислех,че ми греят скоростите,ама не... гърнетата са май... положението е толкова напечено,че карайки известно време,десния крак не мога да си го опирам на колонката,че ще ми се запали. Особенно сега лятото. Проблема си го има от както купих джипа,но сега май се задълбочи. Имайки в предвид,че яко пуши пущината,възможно ли е много високата темп.да е от това,че май е даден доста аванс на помпата.. или е вследствие да е проблем на самата турбина. Знам,че от мн.висока темп,може да се прецака турбото,но може ли самото турбо да е прецакано и то да е причина за това. Понеже може да питате,НЕ не е мерена температурата,нито на всмук. нито на изпуск. колектори,всичко е само на око
Понеже мн.хора ми казват... "а бе те си пушат тия" или "А бе те си греят тия",пак казвам... греенето ми граничи със скорощно запалване,ако не взема мерки май.. Отделно имам и някакъв теч идвайки от неясно за мен място към момента... ем ми се струва,че тече от към турбината,хем ми се струва,че е от към помпата... въпроса е,че дифа... ту е в масло целия,ту е изсъхнало маслото...,но пък не ми мирише на нафта... така че май не е и от помпата... *** ли му мамта. Са знам,че някой ще каже,карай я в сервиз... и пр. ама ми се иска преди това да прочета малко разсъждения по въпроса...
1. При по-продължително каране на висока предавка,изкл. много грее цялото купе отдолу... първоначално си мислех,че ми греят скоростите,ама не... гърнетата са май... положението е толкова напечено,че карайки известно време,десния крак не мога да си го опирам на колонката,че ще ми се запали. Особенно сега лятото. Проблема си го има от както купих джипа,но сега май се задълбочи. Имайки в предвид,че яко пуши пущината,възможно ли е много високата темп.да е от това,че май е даден доста аванс на помпата.. или е вследствие да е проблем на самата турбина. Знам,че от мн.висока темп,може да се прецака турбото,но може ли самото турбо да е прецакано и то да е причина за това. Понеже може да питате,НЕ не е мерена температурата,нито на всмук. нито на изпуск. колектори,всичко е само на око

Коментар