Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Много висока температура на изгорелите газове?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Много висока температура на изгорелите газове?

    Май идва време джипката да се ремонтира.Споделям на кратко,к'во и що и това,което ме тормози,та да кажете какво да умувам,преди да потегля по мъките със сервизите.
    1. При по-продължително каране на висока предавка,изкл. много грее цялото купе отдолу... първоначално си мислех,че ми греят скоростите,ама не... гърнетата са май... положението е толкова напечено,че карайки известно време,десния крак не мога да си го опирам на колонката,че ще ми се запали. Особенно сега лятото. Проблема си го има от както купих джипа,но сега май се задълбочи. Имайки в предвид,че яко пуши пущината,възможно ли е много високата темп.да е от това,че май е даден доста аванс на помпата.. или е вследствие да е проблем на самата турбина. Знам,че от мн.висока темп,може да се прецака турбото,но може ли самото турбо да е прецакано и то да е причина за това. Понеже може да питате,НЕ не е мерена температурата,нито на всмук. нито на изпуск. колектори,всичко е само на око Понеже мн.хора ми казват... "а бе те си пушат тия" или "А бе те си греят тия",пак казвам... греенето ми граничи със скорощно запалване,ако не взема мерки май.. Отделно имам и някакъв теч идвайки от неясно за мен място към момента... ем ми се струва,че тече от към турбината,хем ми се струва,че е от към помпата... въпроса е,че дифа... ту е в масло целия,ту е изсъхнало маслото...,но пък не ми мирише на нафта... така че май не е и от помпата... *** ли му мамта. Са знам,че някой ще каже,карай я в сервиз... и пр. ама ми се иска преди това да прочета малко разсъждения по въпроса...

  • #2
    От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

    Първоначално публикуван от Борислав Ангелов (fnqkhhhzzz) Преглед на мнение
    Май идва време джипката да се ремонтира.Споделям на кратко,к'во и що и това,което ме тормози,та да кажете какво да умувам,преди да потегля по мъките със сервизите.
    1. При по-продължително каране на висока предавка,изкл. много грее цялото купе отдолу... първоначално си мислех,че ми греят скоростите,ама не... гърнетата са май... положението е толкова напечено,че карайки известно време,десния крак не мога да си го опирам на колонката,че ще ми се запали. Особенно сега лятото. Проблема си го има от както купих джипа,но сега май се задълбочи. Имайки в предвид,че яко пуши пущината,възможно ли е много високата темп.да е от това,че май е даден доста аванс на помпата.. или е вследствие да е проблем на самата турбина. Знам,че от мн.висока темп,може да се прецака турбото,но може ли самото турбо да е прецакано и то да е причина за това. Понеже може да питате,НЕ не е мерена температурата,нито на всмук. нито на изпуск. колектори,всичко е само на око Понеже мн.хора ми казват... "а бе те си пушат тия" или "А бе те си греят тия",пак казвам... греенето ми граничи със скорощно запалване,ако не взема мерки май.. Отделно имам и някакъв теч идвайки от неясно за мен място към момента... ем ми се струва,че тече от към турбината,хем ми се струва,че е от към помпата... въпроса е,че дифа... ту е в масло целия,ту е изсъхнало маслото...,но пък не ми мирише на нафта... така че май не е и от помпата... *** ли му мамта. Са знам,че някой ще каже,карай я в сервиз... и пр. ама ми се иска преди това да прочета малко разсъждения по въпроса...
    А може ли да споделиш джипа какъв е ?
    Така на сляпо ще дам като съвет -
    - провери дали ауспуховите тръби не се допират някъде по купето, ако да снимай..
    - попринцип температурата на изпускателния колектор е доста висока, така че внимавай като пипаш като е горещо ..

    Поздрави !

    Коментар


    • #3
      От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

      1) липсващи термо щитове;
      2) ако е на бензин/газ - бедна смес...
      3) може и, ако е автомат, той да грее!

      п.п. напиши с каква кола си1
      В Космоса никой няма да чуе писъка ти....

      Коментар


      • #4
        От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

        Нисан Патрул 2.8 ТД
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #5
          От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

          "Тия" (Патрол Y60) ни си пушат прекалено, нито си греят просто така!

          Нормално е, като го сръчкаш рязко, да изпуши черен дим. Не е нормално постоянно да правиш облаци отзад. Или му е пуснато много гориво, или турбото не работи добре.

          А за греенето на тунела - нагрява си се, защото от там минава горещият въздух, който преминава през радиатора и се издухва назад в коша. Ако температурата на охладителната течност е по-висока, естествено, че ще е по-топъл и въпросният въздух.
          Стрелката на температурата къде стои?
          Последно редактирано от Чавдар (V93); 01-07-13, 17:28.
          Ние не сме неутрални!

          Коментар


          • #6
            От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

            Стрелката на температурата седи на точката. До сега,само по нанагорнище и яко газ на горе... е минавала едва забележимо над точката. Тръбите не се опират никъде. Колата не е автоматик. Последния път на магистралата след като се нагря зверски купето... изведнъж за няколко мин.изчезна мощността на мотора..над 2 хил. оборота не вдигаше... стрелката беше нормална.. спрях.. 5 мин... охлади се леко и тръгнах.
            Нормално е, като го сръчкаш рязко, да изпуши черен дим. Не е нормално постоянно да правиш облаци отзад. Или му е пуснато много гориво, или турбото не работи добре.
            Патролите,които съм виждал по улиците движейки се.. не пушат,като моя Моя пуши бая повечко..

            Коментар


            • #7
              От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

              Ако ти е вярна и изправна охладителната и изпускателната с-ма не трябва да имаш никакъв проблем с греенето.Патрол не пуши,освен ако е кофти горивото или имаш проблем по механиката му.

              поздрави

              Коментар


              • #8
                От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

                Това,което ме интересува в крайна сметка е,има ли как тая турбина да се провери работи ли нормално... но не със слушане и надничане под и зад джипа,ами по някакъв нормален начин и най-вече без да се сваля и да се отваря. Щото то отвори ли се е ясно,че ще се прави... За какво друго да се оглеждам,ако евнтуално проблема не е в турбото? Ако помпата е пипана,щото турбото е издухало... като го ремонтирам евентуално има ли кой,да я върне в заводските и настройки!? НЕ ми е ясно,какво се прави по помпата,ама ако ги човъркат,както навремето човъркаха по механичните инжекции на мерцедесите с шестограмите "на ухо",не ме кефи идеята.

                Коментар


                • #9
                  От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

                  По лодките- черен пушек=кофти горене- пикаещи дюзи, недостатъчно въздух /задънен въздушен филтър/, кофти турбо. От тия неща са ми свирили аларми за прегряване на изпусквателната система /висока температура на изгорели газове. После май някой се бъзика с турбото и инжекторите.
                  https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                  Коментар


                  • #10
                    От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

                    За проверката на турбината има два начина.
                    1.Визуална проверка за аксиален и радиален луфт.
                    2.Измерване налягането с манометър.
                    Помпата щом не те кефи проверка на ухо се сваля и се носи на стенд за реглаж.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

                      Има. Първо да се провери с подходящ манометър какво налягане прави под товар, т.е. в движение (на празен ход няма да стане). Ако резултатът не е добър, ще трябва по-подробен оглед, който предполага демонтаж на турбото, което е малко нещо шибано упражнение.

                      За пипане по помпата не мога да препоръчам човек, че там е пълно с набедени специалисти.
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

                        Привет! Турбото няма как без стенд. А има колеги от форума и за помпи и за диагностика Нисан. Успех!
                        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

                          NIKSD ,пикаеща дюза(дюзи) е бял пушек в ниските. Понижен окислител е тъмничк пушек. И все малко тяга. Та какъв е пушекът от Нисана на колегата?
                          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

                            Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                            NIKSD ,пикаеща дюза(дюзи) е бял пушек в ниските. Понижен окислител е тъмничк пушек. И все малко тяга. Та какъв е пушекът от Нисана на колегата?
                            Може, не споря. Колите са ми бензинови, лодките, които карам, са дизелови, но там имаме датчици на всичко и си показва кое не е наред. И за това уточнявам, че говоря за лодки и по принцип.
                            Колегата пише "при продължително каране на висока предавка" .... после пише "яко пуши пущината"... Аз го разбирам като газ на магистралата, черни пушеци и горещ под.
                            https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                            Коментар


                            • #15
                              От: Мн.висока темп. на изгорелите газове?

                              Първоначално публикуван от Борислав Ангелов (fnqkhhhzzz) Преглед на мнение
                              Това,което ме интересува в крайна сметка е,има ли как тая турбина да се провери работи ли нормално... но не със слушане и надничане под и зад джипа,ами по някакъв нормален начин и най-вече без да се сваля и да се отваря. Щото то отвори ли се е ясно,че ще се прави... За какво друго да се оглеждам,ако евнтуално проблема не е в турбото? Ако помпата е пипана,щото турбото е издухало... като го ремонтирам евентуално има ли кой,да я върне в заводските и настройки!? НЕ ми е ясно,какво се прави по помпата,ама ако ги човъркат,както навремето човъркаха по механичните инжекции на мерцедесите с шестограмите "на ухо",не ме кефи идеята.
                              Първо трябва да се провери турбината за луфтове, пробив на масло през сегментите и работещ байпасен клапан.. Това се прави на място. После ГНП на стенд, после центровка на ГНП към двигателя. После се мери надува на турбината, защото той е функция на изгорелите газове, а те пък са функция на порцията гориво на ГНП. Тогава, ако има нужда се правят настройки на турбината. Това със случката на магистралата и "изчезването на мощноста ..." е леко притеснително, в смисъл - дано да не е от затягане на двигателя, вследствие прегряване.
                              Последно редактирано от Аndro 160; 02-07-13, 07:28.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X