Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Корпус на термостат на Терано 2 2.7 ДТИ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Корпус на термостат на Терано 2 2.7 ДТИ

    Казах ти какво да провериш. Аз такива гадости без да им крайна нужда от тях никога няма да сипя в мое возило.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      От: Корпус на термостат на Терано 2 2.7 ДТИ

      Купих си и аз втора ръка халюминиев капак за 20.00лв:

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2015-05-12 19.12.27.jpg
Прегледи:1
Размер:311.4 КБ
ID:5659153

      Едни моргаджии търсеха 30лв за същия детайл. Отидох на място и се оказа, че е спукан и лепен отвътре... ако мине - мине.
      Сега въпросът е от какво да изрежа гарнитура за него.
      Клингерит ли да търся, силикон ли, друго ли?
      Георги Тонев

      Коментар


      • #18
        От: Корпус на термостат на Терано 2 2.7 ДТИ

        Тънък мек клингерит, леко намазан със силикон. Ама наистина ЛЕКО намазан. Или някакъв подходящ плътен картон, пак намазан.
        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

        Коментар


        • #19
          От: Корпус на термостат на Терано 2 2.7 ДТИ

          Когато си купих термостата на 82 градуса си купих и гарнитурка точно за този корпус/има и се предлага - аз я купих тогава от Евро 07 заедно с термостата/, но за мое голямо удивление, в сервиза мой приятел ми каза, че оригинално е нямало гарнитурка и корпуса така влизал на тялото, че не би трябвало и да има.Не знам пък и не помня какво ми е обяснявал за подробности тогава, но факта е факт...гарнитурката си стои у дома в шкафа, а металния корпус на термостата едно, че е без такава и второ...не е мазан и със силикон дори
          Факт е обаче, че...две години и не знам колко хил. километра пробег нямам там нито теч , нито сълзене ....нищо!
          Та не знам......човека който го сменя има много голям стаж и практика и е много отговорен.Аз му имам голямо доверие и от години никой друг не пипа нищо по семейните ни возила освен той/това извън тогава, когато аз правя нещо сам по тях/
          П.П. Каталожен номер на фирма ТАМА - P206
          П.П.П. Колега, мога да ти подаря въпросната гарнитурка/ако въобще има смисъл да се слага такава де/, но май няма да ти е рентабилно, защото куриерската услуга ще ти е по-скъпа от гарнитурката!
          Все пак ако решиш нещо...имаш я подарък от мен!
          Поздрави!
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • #20
            От: Корпус на термостат на Терано 2 2.7 ДТИ

            Любашки, много ти благодаря все пак, помогна много!
            По твоя каталожен номер я намериха в Еврото, искат и 4.00лв и смятам да им ги дам.
            Аз моят капак все още не съм го свалял да видя каква е хавата и има ли гарнитура, но на тераното от което свалиха капака за смяна имаше хартиена такава.
            даже капака беше позалепнал, та малко със зор стана разделянето.
            Отивам да я купя, защото не е ясно дали няма да има някакви кривини и т.н. пък 4 кинта къде ли не съм ги дал.
            Мерси още веднъж.
            Поздрави.
            Георги Тонев

            Коментар


            • #21
              От: Корпус на термостат на Терано 2 2.7 ДТИ

              Термостата няма гарнитура. Има хартиена гарнитура само на капачката, която си си купил. Ама аз, сигурно при вече 5-6 отваряния там, все още съм си с оригиналната - залепила се е към това, което си си купил, и дори и силикон не слагам. И не тече.

              С гарнитурата на капака на клапаните е същото - и там е отваряно 4-5 пъти, но гарнитура не съм сменял. Не тече.

              Любо, помниш ли какъв беше O-пръстена дето сложи между входящия колектор и фланеца за маркуча след интеркулера? Че при мен омаслява вече яката там, и ме дразни, а като съм на мястото, на което обикновено си човъркам джипката, магазини наблизо няма, та трябва да го купя предварително.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #22
                От: Корпус на термостат на Терано 2 2.7 ДТИ

                Да, Спарки, за същата гарнитура си говорим.
                На "новия" я имаше, обаче е прокъсана и трябва да я махна, няма начин. На стария и да е останала залепена на капака - кел файда като той отпада.
                Абе, така или иначе, купих я. Даже е същия цвят като старата:
                Последно редактирано от VECTOR; 13-05-15, 14:37.
                Георги Тонев

                Коментар


                • #23
                  От: Корпус на термостат на Терано 2 2.7 ДТИ

                  Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                  ...
                  Любо, помниш ли какъв беше O-пръстена дето сложи между входящия колектор и фланеца за маркуча след интеркулера? Че при мен омаслява вече яката там, и ме дразни, а като съм на мястото, на което обикновено си човъркам джипката, магазини наблизо няма, та трябва да го купя предварително.
                  Спарки, не помня, защото го смених импулсивно.Просто го свалих и отидох до близък магазин за О-пръстени и насосахме размера на място...
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Корпус на термостат на Терано 2 2.7 ДТИ

                    Оказа се, че и моят капак беше без гарнитура отдолу. Все пак на новия капак му сложих тази, която бях купил вече.
                    Термостата не съм го пипал, не го знам какъв е що е, но колата загрява и има парно като по учебник.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2015-05-16 10.11.40.jpg
Прегледи:1
Размер:71.3 КБ
ID:5661226
                    Георги Тонев

                    Коментар


                    • #25
                      От: Корпус на термостат на Терано 2 2.7 ДТИ

                      Според мен конструктивно така е замислен, че гумената гарнитура на самия термостат да играе и гарнитура на капака.То реално като се замислиш, като го притегнеш добре, няма как да изтърве и без хартиената гарнитурка...
                      П.П.Термостата не се сменя защото не загрява джипа или пък няма парно, а точно по обратните причини...да не ти прегрява лятно време в жегите
                      Поздрави!
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Корпус на термостат на Терано 2 2.7 ДТИ

                        Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                        П.П.Термостата не се сменя защото не загрява джипа или пък няма парно, а точно по обратните причини...да не ти прегрява лятно време в жегите
                        Не си прав - моя го смених точно поради тая причина - беше блокирал отворен и нямаше загряване.

                        Аз гумена периферия около термостата нямам. Нямах на оригиналния, нямам и на тоя в момента. Стои си само оригиналната хартиена, която не съм сменял, и нищо повече. Ако го стегнеш без никаква гарнитура (имам предвид съвсем никаква, даже и тая гумената от снимката) според мен няма начин да не сълзи поне малко.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Корпус на термостат на Терано 2 2.7 ДТИ

                          Без значение дали съм бесен летен трафик или извънградско или пък колата работи на място стрелката за температурата винаги се вдига само до една и съща степен - малко преди средата на скалата. Затова съдя че термостата си е ОК.
                          Георги Тонев

                          Коментар


                          • #28
                            От: Корпус на термостат на Терано 2 2.7 ДТИ

                            Извънградско, жега, дълъг баир, пуснат климатик, прилично натоварена като за ходене на море, 2-3 минути с газ до ламарината и скорост над 110 и нагоре, и ще се вдигне над. Ама не много над - примерно 2-3 милиметра над средата. Това с термостат на ниските градуси, така и не ги запомних. С оригинален се вдига малко повече, но пак много далеч от всякакви притеснителни стойности.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              От: Корпус на термостат на Терано 2 2.7 ДТИ

                              Аз моя пък го смених именно поради това, да не вдига през жегите голяма температура.
                              П.П.Оригиналния е на 88 градуса, а този с по-ниските е на...82...
                              Поздрави!
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар


                              • #30
                                На същото Терано 2.7 от няколко дни започна да ми прави следното нещо - загрява си нормално и стрелката стига на около 3- 4мм от средата и си стоеше винаги там, но сега започна да се мести постоянно от това положение до средата стига и пак обратно. Не е обвързано с раздаването на газ сякаш. Просто стрелката си плава постоянно от нормалното ѝ положение до средата и пак надолу. Плава така дори когато съм на надолнище изключил от скорост и работи на обороти, тоест двигателя не е под товар. Пак се вдига и сваля. Изкарах го извънградско и на дълъг прав път карам с равна газ с еднакви обороти 2500 с 80км/ч. Пак постоянно плава. Не спира. Как е възможно на равен 10км път да карам с абсолютно еднаква газ и температурата да се мени през 5 секунди. Буквално стрелката плава постоянно. Нещо не ми се връзва. Възможно ли е това да е от термостат или от уредите нещо, че и таблото понякога ми прави мизерии, уредите, но този за водата до сега, н ее правил проблем. Има си антифриз в нормите.
                                Ако е машина, нека бъде немска!
                                XJR 1200
                                ETZ 150
                                Kawasaki Ninja ZX10R

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X