От: Голям луфт в предницата на Терано2
Тая щанга винаги леко се измята, даже като чисто нова. Човека от реглажа просто да ти докара всички ъгли в норма (страничните включително). Неоригинална е към 150, оригинална е мсжду 200 и кусур и 300 и кусур, в зависимост от това дали за терано 1 или терано 2. Така и не разбрах дали са взаимозаменяеми.
Втулките на паразитния хебел също може да се погледнат. Луфта - също. Но износване на гуми от външната страна ми мяза повече на сбъркана сходимост и/или страничен ъгъл. Добрия реглаж на предница на тераното е капризна работа. Отделно дето да слагат и махат подложни шайби си играят силно ограничен кръг "регулировчици". Повечето пипват малко сходимостта, центрират ти волана, и до там.
Тая щанга винаги леко се измята, даже като чисто нова. Човека от реглажа просто да ти докара всички ъгли в норма (страничните включително). Неоригинална е към 150, оригинална е мсжду 200 и кусур и 300 и кусур, в зависимост от това дали за терано 1 или терано 2. Така и не разбрах дали са взаимозаменяеми.
Втулките на паразитния хебел също може да се погледнат. Луфта - също. Но износване на гуми от външната страна ми мяза повече на сбъркана сходимост и/или страничен ъгъл. Добрия реглаж на предница на тераното е капризна работа. Отделно дето да слагат и махат подложни шайби си играят силно ограничен кръг "регулировчици". Повечето пипват малко сходимостта, центрират ти волана, и до там.
Коментар