Здравейте колеги явно за доста хора се оказа проблем регулирането на предницата на терано 2.Два пъти правя стенд на предницата все е в нормите и продължава да яде гумите от външната страна,когато днес пак отидох майстора разклати гумите и се смая какъв луфт имат колелета а всичко е здраво по окачването,интересното е че при разклащане средната щанга леко се измята нагоре и от там идва луфта а накрайниците са здрави доста неприятна ситуация щото новите ми гуми ще отидат подяволите.Ако има някой който се е сблъсквал с този проблем и е успял да го отстрани моля сподели Благодаря и наздраве!
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Голям луфт в предницата на Терано2
Свий
X
-
От: Голям луфт в предницата на Терано2
А провери ли си лагерите за луфтове? Почти всички теранота след определен брой километри отимват луфт там. Дигни джипа на крик от едната страна и размърдай колелото към теб и обратно, ако има луфт пиши.
Имай предвид, че предницата се регулира по юмалко особен начин и не всеки гаражен майстор се справя
Коментар
-
От: Голям луфт в предницата на Терано2
Проблема е точно от средната щанга! Това измятане е равносилно на разбити накрайници.Обърнете внимание как като го напънете,се затваря само едното колело,без да реагира другото! Нова е цифра,а за успешно рециклирана не съм чувал,въпреки че не е някаква философия!088пет722пет99
http://www.hydropompi.com/
Коментар
-
От: Голям луфт в предницата на Терано2
И аз знам че оригинална е към 400лв. ама вече може да има и по-тънки!088пет722пет99
http://www.hydropompi.com/
Коментар
-
От: Голям луфт в предницата на Терано2
И аз имах луфт,така ми ядеше гумите от външната страна,смених тази дълга щанга(120 лева) и два накрайника и после стенд,сега след месец се връщам в БГ че съм в Германия да видим дали ще има износване.Забравих да кажа,бях натегнал торсионите може и от това да е било износванетоTerrano 2 2,7td 1994
Keeway atv 100
Коментар
-
От: Голям луфт в предницата на Терано2
Не забравяйте,че именно в накрайниците на дългата щанга има пружина/т.е. не е стандартен тип накрайник/ и е нормално при проба особено такава от типа натискане с щангата именно там да мърда нагоре!!!
С две думи централната щанга на Тераното дори и чисто нова не е "бетон",а си мърда в накрайниците заради въпросните пружини...и моята както писа Дамян мърда/е говорим за стегнато мърдане е не за разхалтавено такова/!!!
Та много майстори не са запознати и...веднага поставят диагнозата
По отношение на реглажа на предния мост.Ами нищо сложно и извънземно няма.Просто в повечето сервизи са свикнали да регулират само сходимост и...хайде готов си.За получаване обаче на добър резултат се иска някой да се задълбочи и да регулира и вертикалния наклон,както и този на положението на хоризонталността на цялото окачване/баси как се изразих...по-разбираемо е наклона назад или напред на цялата система -носачи и шенкел-спрямо хоризонталата-и още един опит да бъда по-разбираем-да се промени положението примерно на носачите от хоризонтално спрямо пътя на някакво друго....ако има нужда разбира се де/
Лошото е,че никой не го прави всичкото това/особено третия реглаж/.Най добре е да се отиде на електронен тестер,където ти вадят разпечатка от всички видове ъгли,включително и от диагоналите на целия джип и така човек гледайки параметрите може спокойно да прецени имали някъде разминаване в ъглите/правейки сверка и с каталожните данни на производителя какви трябва да са настройките/
Това е относно реглажа.Имай предвид,че основния заподозрян за износването на гумите си остава обаче първия реглаж-сходимостта.Останалите по-скоро влияят на поведението на джипа в движение/примерно при неправилен реглаж на някои от останалите параметри може да ти дърпа силно на ляво или на дясно при движение/
П.П.Проверихте ли задните тампони на долния носач и ако да...как ...Мисля ,че най-правилния начин е да се освободи носача от товара/т.е. да няма напрежение на въпросния възел/ и тогава да се пробва,а още по-сигурния начин е разглобяване и оглед.Много колеги слушам,че уж там им било всичко наред,а после при разглобяването се разкрива една трагедия
Поздрави!NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
-
От: Голям луфт в предницата на Терано2
Този Нисан нали го гледа човек,който се занимава с реглаж на предници!?Той ако не може да разбере откъде е луфта,просто сменяваш сервиза!088пет722пет99
http://www.hydropompi.com/
Коментар
-
От: Голям луфт в предницата на Терано2
Първоначално публикуван от huntermunter Преглед на мнениеДа когато разклатя едното колело има голям луфт а другото не мърда и за това може би нямат сходимост двете колелета.Как мога да разбера дали е от лагерите или от щангата
Ако това е така,се разглобява хъба/или капачката-зависи с какво си отпред/ и лагера се регулира с реглажната шайба поставена специално за целта там.Трябва толкова да се натегне,че хем да няма луфт и хем пък да се върти с добра инерция колелото/не трябва да спира и затяга след 2-3-оборота...това означава ,че е много стегнат/.След това стискаш палци,лагера да не е бил преди реглажа тотална щета.Ако лагера е бил пътник,точно за няколко дни/най-много седмица/,ще започне да вие и...ще се наложи смяна!
Принципно лагерите е добре да се проверяват поне веднъж в годината и да им се прави нужния реглаж,защото веднъж изтървани и карани с години с големи луфтове,след това регулирайки ги ...отиват на кино!
Поздрави!NISSAN FOREVER
-----------------------------------------------------------------------------
Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар