Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

    Ами ще пробвам с регенерат на INSA TURBO SAHARA само че мисля да мина на 16 цола

    Коментар


    • #17
      От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4


      Първоначално публикуван от kra_kra Преглед на мнение
      То аз за 200 лв на гума и за уазката не мога да си намеря, било то и руска украинска и тнт.
      Ако иде реч за 15", Я-569 Медвед ги има по около 160 лв. за брой точно в размер 235/75/15.
      proud founder of Anna Veith fan club Bulgaria
      NISSAN Terrano II R20 2.7 TDi [A1 Rh+]
      Заедно в борбата срещу злокачествените мозъчни тумори

      Коментар


      • #18
        От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Патрола ти е 6-так, което определено има отношение към вибрациите. Патрола ти е и с механична помпа, което пък има отношение към максимума подадено гориво.

        Аз редовно карам тераното си на около 1000 че и под това. Но когато не ми трябва тяга. Дотрябва ли - една или дори две предавки надолу. На втора си върви на празен ход.

        Патролския двигател не е твърде различен като параметри от тоя на терано. Даже е с по-нисък максимален въртящ момент, еле пък твоя стария, освен ако не е пипнат. Има нещо друго - или скорости с други предавателни числа, или нещо от сорта. Ако е бил с 4.875 а сега си с 4.375, това си е МНОГО разлика. Терано с 4.875 ще върви с 33-ки както върви заводско с 4.375 и 29-ки. А вЕрвай ми, разлика в поемането между 29-ки и 31-ци определено има, и то осезаема. Преди да ги сложа 3-4 месеца карах със щатните. Пушка е тогава - под 3-та скорост се сваляше супер рядко, дори на пътчета с много завои и баири. А от 70км/ч нагоре практически за друго освен за 5-та скорост буквално забравяш.
        Спарки днес си говорихме точно по тая тема с приятел за окуцяването при използване на по големи гуми и по тоя повод да те питам при кое терано се използва предавателно число на дифовете 4.875???

        Коментар


        • #19
          От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

          Първоначално публикуван от damyan82 Преглед на мнение
          Спарки днес си говорихме точно по тая тема с приятел за окуцяването при използване на по големи гуми и по тоя повод да те питам при кое терано се използва предавателно число на дифовете 4.875???
          При никое. Има патроли с толкова, до колкото ми е известно. Тераното е с 4.625 (твоето), 4.375(моето), 4.11, 3.9 (трилитровия дизел). За отзад мисля че могат да се намерят пиньон/корона с над 5. Проблема е отпред. Даже ако сложиш 200мм диф от трилитрово терано 1, пак не знам дали може да се намери нещо повече от 4.625, понеже май точно тоя диф (200мм) с точно такъв пиньон май се ползва само на терано 1, или поне не ми е известно на какво друго.

          Моето хич даже не е окуцяло. Просто иска малко повече смени на предавки. За сметка на това при 130км/ч е на малко над 3000 оборота. В заводския си вид пак показва че караш с толкова, ама реално караш със 115-120.

          Бензина с 31-ци.... не знам. Аз винаги съм казвал че това за мен е слаб двигател. Адекватен що-годе бензин е трилитровия на терано 1. И пак - що-годе.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #20
            От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
            При никое. Има патроли с толкова, до колкото ми е известно. Тераното е с 4.625 (твоето), 4.375(моето), 4.11, 3.9 (трилитровия дизел). За отзад мисля че могат да се намерят пиньон/корона с над 5. Проблема е отпред. Даже ако сложиш 200мм диф от трилитрово терано 1, пак не знам дали може да се намери нещо повече от 4.625, понеже май точно тоя диф (200мм) с точно такъв пиньон май се ползва само на терано 1, или поне не ми е известно на какво друго.

            Моето хич даже не е окуцяло. Просто иска малко повече смени на предавки. За сметка на това при 130км/ч е на малко над 3000 оборота. В заводския си вид пак показва че караш с толкова, ама реално караш със 115-120.

            Бензина с 31-ци.... не знам. Аз винаги съм казвал че това за мен е слаб двигател. Адекватен що-годе бензин е трилитровия на терано 1. И пак - що-годе.
            Дам много си прав. Лошото е, че като хеана баира на трета предавка го "цедя" до 3500 оборота примерно и малко отгоре и вкарам ли 4-та и всичо умира за няолко метра и айде пак 3-та.

            Коментар


            • #21
              От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

              Имате ли информация на кои точно Теранота се монтира диференциал с предавателно число 4,375 и на кои 4,11 ? Имам Маверик с който се движа повече извънградско и искам да сменя дифовете с "по-бързи" такива.
              А ако може и да ме посъветвате - Двигателя е 2,7 ТД 101к.с. на кое предавателно число да заложа, за да не "умре" ?

              Благодаря предварително за информацията !

              Коментар


              • #22
                От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

                На всяко по-ниско ще умре.

                В момента си с 4.625. 2.7TDI и 3.0V6 ръчка са с 4.375, но трилитровия бензин е с 200мм преден, а ти си със 180. 3.0Di е с 4.11 и 3.9, ама обикновено със 200мм заден (233мм при теб). Тоест единствения вариант без заигравки и със същата здравина са дифове от 2.7TDI с предавателно 4.375.

                Асфалтова бегачка от дизел със 101 коня няма да направиш, даже и със заводските гуми. За скорост ти трябва мощност, иначе увяхва като вдигнеш 100км/ч и нагоре. Ако пък му сложиш голям мотор, ще харчи като ламя. МОето при 140 харчи 14, при 90 - 9.

                Ако питаш мен, мислиш за глупости. Ако пък си с гуми с размер над заводските - съвсем ще умре. Голфовете са с мошност 100 коня и отгоре, а ти искаш да правиш бегачка от 2 тона желязо с аеродинамика на тухла четворка. Няма как да се случи.

                ...ако пък си му сложил широки и ниски аспиринчета за гуми - не си уцелил нито форума, в който да питаш, нито возилото, подходящо за тия цели.
                Последно редактирано от sparkybg; 15-10-14, 21:41.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

                  Благодаря на sparkybg за конкретния отговор ! Само с тълкуването и интерпретациите спрямо въпроса ми мисля, че избърза Нямам намерение да правя "бегачка" ни най-малко. Не съм и писал че искам. За целта имам друго возило ( СААБ - бензинов с турбо ). Целта ми е да се движа с нормална скорост - визирам 100 до 120 км/ч със съответно нормални обороти. Не ламтя за по-високи скорости с този джип, не ми е цел да изпреваря всички и всичко, което срещна по пътя. В момента с малко над 2500 се движа с 90, достигна ли комфортните за мен около 110км/ч става шумно и разхода се вдига прекомерно. Сигурен съм че напълно разбираш проблема ми.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

                    Първоначално публикуван от Faver Преглед на мнение
                    Благодаря на sparkybg за конкретния отговор ! Само с тълкуването и интерпретациите спрямо въпроса ми мисля, че избърза Нямам намерение да правя "бегачка" ни най-малко. Не съм и писал че искам. За целта имам друго возило ( СААБ - бензинов с турбо ). Целта ми е да се движа с нормална скорост - визирам 100 до 120 км/ч със съответно нормални обороти. Не ламтя за по-високи скорости с този джип, не ми е цел да изпреваря всички и всичко, което срещна по пътя. В момента с малко над 2500 се движа с 90, достигна ли комфортните за мен около 110км/ч става шумно и разхода се вдига прекомерно. Сигурен съм че напълно разбираш проблема ми.
                    Еми с по-бързи дифове нещата няма да се променят, освен че ще започне да ускорява като трамвай.
                    Високия разход е от теглото и аеродинамиката, а невървежа е от ниската мощност, и нищо не можеш да направиш по въпроса. С по-бързи дифове ще върви по-малко, ще ускорява по-бавно, пак ще вдига толкова и пак ще харчи толкова.

                    При 110 нормален разход е нещо като 10/100, ако не е лифтовано и е с нормални гуми. При 140 отиваш на 13-14. Общо взето над 90км/ч всеки 10км/ч нагоре ти вдигат разхода с литър.

                    Моето, лифтовано, с кални 31-ци, 2.7ТДИ при 130км/ч е с 3100 оборота. Вдига ги без зор и общо взето там увяхва, ако има лек баир. Ако няма - вдига и 140-150 и иска още. Разхода е както споменах - със 140 по магистралата, климатик, багаж и прочие - 14.5/100. Просто аеродинамиката го убива от 100км/ч нагоре, и за малко повече вървеж иска много повече мощност и разход на гориво.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

                      Отново ти благодаря за информацията. Май ще заложа на 4,375 от 2,7ТДИ. Не ми пречи бавното ускорение. А и преди време си закупих една турбина Мицубиши с която би трябвало да живне малко.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X