Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

    Здравейте колеги от скоро и аз се сдобих с такава машина,но когато карам на висока предавка с малки обороти джипа влиза в ужасен резонанс и вибраций и едно такова звънкане на ламарина сякаш се чува проверих ауспусите но не опират никаде .Ако може някой да даде съвет ще съм много благодарен

  • #2
    От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

    Сменяй скоростите на малко по -високи обороти, не карай с 50 на 5 скорост/освен ако не си на бвани де/ и няма да дрънка. Ако проблема не е такъв , постарай се да го опишеш малко по - подробно, аз това разбрах.

    Коментар


    • #3
      От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

      Дизела звънти като се кара под 1000 оборота. Бензина на такива обороти определено не трябва да се кара, най-малкото защото при тия обороти е умрял кон - това си е почти празен ход.

      ...все пак, провери си каретата на кардана. Едва ли е от тях, но все пак ако са зле, добавят собствено звучене към картинката.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Дизела звънти като се кара под 1000 оборота. Бензина на такива обороти определено не трябва да се кара, най-малкото защото при тия обороти е умрял кон - това си е почти празен ход.

        ...все пак, провери си каретата на кардана. Едва ли е от тях, но все пак ако са зле, добавят собствено звучене към картинката.
        За ниските обороти и дизела е съвсем вярно.Правя сравнение с Патрола който карах преди.С него на 3-та бърза в пресечена местност при скорост 20-25км/ч дори и при изкачване поема без вибрации и се ускорява.Тераното/говорим за дизела/ дори и на равно на асфалт ако не е ускорено поне на 35-40км. ...това 3-та е свързано с вибрации и те изпълва чувството,че скоростната кутия май ще падне...
        Просто предавателните числа на Тераното са различни/има по-бързи дифове/,което му помага при макс. скорост,но за сметка на карането при ниска скорост на по-висока предавка.
        За бензина пък,който е слаб за разлика от дизела в ниските обороти,това положение ще важи още с по-голяма сила!
        Та ако принципно няма друг проблем,тази машина си изисква поизтискване на предходната скорост преди да се включи по-висока такава.Не става да се кара на висока предавка с ниска скорост!!!
        В другия случай,ако концепцията изисква такова каране...просто трябва да се заменят дифовете с "бавни" такива и...няма да тресе и да вибрира!
        Поздрави!
        NISSAN FOREVER
        -----------------------------------------------------------------------------
        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

        Коментар


        • #5
          От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

          Бавни, бавни, колко да са бавни - то бензиновото е с 4.625 (новия дизел е с 4.375). Патролите са най-много с 4.875, поне Y61, до колкото ми е известно.

          Просто да караш бензинка на под 1000 оборота (че даже 1500) си е нонсенс. В случая с тераното звънтят всички хлабини по скоростната кутия, раздатката, кардана и задния диф. Ако има и калпави карета (трудно се хващат - на напъване с ръка изглеждат почти добре - луфт не трябва да има никакъв), звънти съвсем добре в такива режими.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • #6
            От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

            Това ми напомня една случка от далечното минало. Пия кафенце в сервиза на приятел , пристига един клиент с тогава модерното за времето си ауди б2 с 1.6 тд и се жалва , че прегрявала по баира на галата и невървяла. Клиента остави колата и си тръгна, а приятеля ми се зае да и търси проблемите-нищо и няма , всичко и работи. Даже и дръпнахме едно опознаватело каране на "тестовия полигон" Галата /Черноморец до плажа и обратно. Количката си върви перфектно, поддържа си температурата, абе няма за какво да се хванеш. Дойде клиента да си прибира колата и при последвалия разговор се разбра какъв и е промблема на колата-никакъв. Просто на тези огромните баири , ако сменяш скорости на 1500 оборота и натискаш педала до метала на 5 скорост с 40 км си е напълно нормално поведение . Последва лек инструктаж и човека дълги години си кара количката само сменяйки консумативи.

            Коментар


            • #7
              От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

              Това си е запазена марка на поне 3-4 "шофьора" от женски пол, дето познавам. Другото е - вкарали температурата в червеното, видяли че е там, отбиват, спират и гасят мотора. И после звънят телефони някой да ходи да ги прибира. Естествено след това мотора е тотал щета. Таман 2 пъти съм го гледал тоя филм.

              Има си такава порода - смяната на скорости и кога трябва да се прави им е тотална черна магия.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                Бавни, бавни, колко да са бавни - то бензиновото е с 4.625 (новия дизел е с 4.375). Патролите са най-много с 4.875, поне Y61, до колкото ми е известно.

                Просто да караш бензинка на под 1000 оборота (че даже 1500) си е нонсенс. В случая с тераното звънтят всички хлабини по скоростната кутия, раздатката, кардана и задния диф. Ако има и калпави карета (трудно се хващат - на напъване с ръка изглеждат почти добре - луфт не трябва да има никакъв), звънти съвсем добре в такива режими.
                Наистина бензиновото е с "по-бавни" мостове от дизела,ама то пък няма тяга на ниските обороти...щото бензина си прави мощността на по-високи обороти от дизелака....та същото е.
                Иска си гас и изрязване на предавките.Патрола ми поемаше на асфалта на 2-ра спокойно при 10км/ч....при Терано посмъртно и на 20км. не може да стане без да се опита да ми събори таблото в краката...
                В началото ми беше много терсене...ама свикнах вече
                П.П.Една от най-големите грешки на много шофьори е,че карат по баира на висока предавка.Съответно понеже натискат повече гаста и съответно вкарват повече гориво в цилиндрите,същите загряват повечко,ама за сметка на това пък водната помпа при ниските обороти върти по-бавно и...охлаждането става доста по-лошо и...ето ви червен сектор с всичките му ядове след това
                Последно редактирано от lubashki777; 06-06-13, 14:05.
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

                  Патрола ти е 6-так, което определено има отношение към вибрациите. Патрола ти е и с механична помпа, което пък има отношение към максимума подадено гориво.

                  Аз редовно карам тераното си на около 1000 че и под това. Но когато не ми трябва тяга. Дотрябва ли - една или дори две предавки надолу. На втора си върви на празен ход.

                  Патролския двигател не е твърде различен като параметри от тоя на терано. Даже е с по-нисък максимален въртящ момент, еле пък твоя стария, освен ако не е пипнат. Има нещо друго - или скорости с други предавателни числа, или нещо от сорта. Ако е бил с 4.875 а сега си с 4.375, това си е МНОГО разлика. Терано с 4.875 ще върви с 33-ки както върви заводско с 4.375 и 29-ки. А вЕрвай ми, разлика в поемането между 29-ки и 31-ци определено има, и то осезаема. Преди да ги сложа 3-4 месеца карах със щатните. Пушка е тогава - под 3-та скорост се сваляше супер рядко, дори на пътчета с много завои и баири. А от 70км/ч нагоре практически за друго освен за 5-та скорост буквално забравяш.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

                    Безспорно Тераното с 31" окуцява при наемането на скорост спрямо 29"-щатните,ама и Патрола вместо с 31" си беше с 33"...
                    Абе има разлика...щом ме дразнеше в началото...
                    NISSAN FOREVER
                    -----------------------------------------------------------------------------
                    Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

                      Знам че има вече такива теми но бихте ли ми препоръчали гуми 235/75/15 до 200 кинта които да се държат добре на сняг и кал,знам че пълно щастие няма но все пак пак някой може да е намерил добро решение

                      Коментар


                      • #12
                        От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

                        Първоначално публикуван от huntermunter Преглед на мнение
                        Знам че има вече такива теми но бихте ли ми препоръчали гуми 235/75/15 до 200 кинта които да се държат добре на сняг и кал,знам че пълно щастие няма но все пак пак някой може да е намерил добро решение
                        Според мен гума,за да държи на кал трябва да си е по-агресивна или...както е прието да се нарича "кална".Само,че тя става за кал и за дълбок неутъпкан сняг.На утъпкан сняг ,а да не говорим лед направо все едно си без гуми!
                        Та ако все пак ти трябва гума повече за кал...до тия пари май само регенерат...новите гуми са май над този бюджет/говорим за агресивна кална гума/.
                        Само ,че...аз лчно не препоръчвам регенерата,защото е тежък,не може да се балансира добре и вследствие на това джипа става по-трудно управляем ,а шума при движение по асфалт често трудно се заглушава със силна музика.
                        Поздрави!
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

                          За тези пари(около190лв,)Купър Дискавъри А/Т 235/75/15
                          Форд Маверик 2,4i 12v 1994.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

                            Първоначално публикуван от veneli Преглед на мнение
                            За тези пари(около190лв,)Купър Дискавъри А/Т 235/75/15
                            Ама той колегата питаше за гуми за "кал"...т.е. гума тип АТ не е подходяща
                            Аз карам вече година и половина с Купър Дискавъри МТ и смея да твърдя ,че е доста универсална и добра гума/нещо като почти "пълно щастие" /,ама ценово за 31х10.5х15 е около 350лв.,а за неговия размер да е по-евтина,ама колко...да речем да стане 300лв. за брой...
                            Е да ама посочения бюджет е още стотарка надолу.......нема как да стане !
                            Поздрави!
                            NISSAN FOREVER
                            -----------------------------------------------------------------------------
                            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                            Коментар


                            • #15
                              От: Въпрос за Нисан Терано 2 2.4

                              То аз за 200 лв на гума и за уазката не мога да си намеря, било то и руска украинска и тнт.
                              "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X