До: Нисана на Чуров
Да ти е честит. Моят е втория ,който същите хора постригаха, но е Н-тия джип който правят.На вече твоят не се сещам какво може да му се направи още ( освен неща вследствие на експлоатация) .Казх вече ,ч е за мен е най-добре направения патрул за състезания.
И за другите колеги ето и малко снимки , както бях обещал.
Да не забравя: Два дена покарах жипката с новите мех. повдигачи .Преди колата се ,,режеше'' много здраво , но над 3500-3600 о/м явно повдигачите се препълваха и колата започваше полека да ,,забива'' и не искаше (много трудно) минаваше над 4000 о/м. С мех. повдигачи колата се развърта здраво и няма предишните проблеми със забавянето над 3600 о/м. Отива си на 5000 о/м и ако не си махна крака от газта ще отиде и още.Ясно ми е какви рискове има в това , но резултата си заслужава.
П.С. Чава , задната броня е 100мм ,,П'' Профил
Да ти е честит. Моят е втория ,който същите хора постригаха, но е Н-тия джип който правят.На вече твоят не се сещам какво може да му се направи още ( освен неща вследствие на експлоатация) .Казх вече ,ч е за мен е най-добре направения патрул за състезания.
И за другите колеги ето и малко снимки , както бях обещал.
Да не забравя: Два дена покарах жипката с новите мех. повдигачи .Преди колата се ,,режеше'' много здраво , но над 3500-3600 о/м явно повдигачите се препълваха и колата започваше полека да ,,забива'' и не искаше (много трудно) минаваше над 4000 о/м. С мех. повдигачи колата се развърта здраво и няма предишните проблеми със забавянето над 3600 о/м. Отива си на 5000 о/м и ако не си махна крака от газта ще отиде и още.Ясно ми е какви рискове има в това , но резултата си заслужава.
П.С. Чава , задната броня е 100мм ,,П'' Профил
Коментар