От: Плюсове и минуси при смяна на оригинално окачване ...
Грешката е моя. Сметнах го набързо като от моя клирънс извадих един инч. Моя също съм го мерил и знам че е 35 см. Не отчетох обаче, че моя преден диференциал е по-малък от Патрулския и съответно не пада толкова ниско. Моята корона е 185 мм, а тази на Патрула знам че е 233 мм. Дори май при Y61 има и с 260 мм. Кожуха на Патрула също е по-масивен и стената му е по-дебела. Оттам е грешката. Но това че е 27 см и то при 35" още повече засилва аргументите ми от предния пост. Тераното е с IFS отпред и на теория е възможно да стигне до 35 см клирънс още при 33" колела, ако ги набута обаче по някакъв начин, ама човека е враг на флекса и едвали. Отзад обаче no way.
Грешката е моя. Сметнах го набързо като от моя клирънс извадих един инч. Моя също съм го мерил и знам че е 35 см. Не отчетох обаче, че моя преден диференциал е по-малък от Патрулския и съответно не пада толкова ниско. Моята корона е 185 мм, а тази на Патрула знам че е 233 мм. Дори май при Y61 има и с 260 мм. Кожуха на Патрула също е по-масивен и стената му е по-дебела. Оттам е грешката. Но това че е 27 см и то при 35" още повече засилва аргументите ми от предния пост. Тераното е с IFS отпред и на теория е възможно да стигне до 35 см клирънс още при 33" колела, ако ги набута обаче по някакъв начин, ама човека е враг на флекса и едвали. Отзад обаче no way.
Коментар