Здравейте , започвам тази тема , защото попадам на различни мнения относно смяната на оригиналното окачване с подсилено.
Става въпрос за автомобил за развлечение , а не за състезание или за дълги тежки експедиции.
Това , което аз съм смятал до сега е че смяната на окачването има само плюсове , но не се бях замислял за промяната на характеристики , които не са маловажни : например височината спрямо ширината , кантара на колата , промяната на ъгъла на кардана и т.н. , за които неща са вложени много усилия , средства и изпитания от страна на производителя и са направени точно по определен начин...
С две думи , вече съм раздвоен дали да си сменям окачването на колата или да си купя едни малко по-големи ( високи ) гуми и така да постигна ефекта на повдигане. От друга страна , когато колата бъде натоварена с хора или багаж и трябва да стигне до някъде по красивите ни черни "пътища" високо в планините и задницата "клекне" , ще съжалявам че не съм го сменил.
В този ред на мисли , ако може да споделите професионални мнения за предимствата и недостатъците.
Става въпрос за автомобил за развлечение , а не за състезание или за дълги тежки експедиции.
Това , което аз съм смятал до сега е че смяната на окачването има само плюсове , но не се бях замислял за промяната на характеристики , които не са маловажни : например височината спрямо ширината , кантара на колата , промяната на ъгъла на кардана и т.н. , за които неща са вложени много усилия , средства и изпитания от страна на производителя и са направени точно по определен начин...
С две думи , вече съм раздвоен дали да си сменям окачването на колата или да си купя едни малко по-големи ( високи ) гуми и така да постигна ефекта на повдигане. От друга страна , когато колата бъде натоварена с хора или багаж и трябва да стигне до някъде по красивите ни черни "пътища" високо в планините и задницата "клекне" , ще съжалявам че не съм го сменил.
В този ред на мисли , ако може да споделите професионални мнения за предимствата и недостатъците.
Коментар