Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със зареждането на Патрол

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Проблем със зареждането на Патрол

    Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
    Явно колега не познаваш ама хич конструкцията на алтернаторите там регулатора през възбудителната намотка на ротора регулира зареждането и произведения ток след диодния блок не минава през регулатора а директно паува към акумулатора. Подобен тип зареждания се използват при мотоциклетите където ротора е с постоянни магнити.
    Верно казваш.
    Хубаво е да се попрочете, преди да се пише.

    Коментар


    • #17
      От: Проблем със зареждането на Патрол

      Реших да послушам Евгени че тоя бош е боклук и звъннах на общия ни познат Мето,който много бързо ме уреди с алтернатор Мицубиши от патрол гр.Монтирах го и имам 13.2 волта с доподгряването.След като изключи 13.9- 14 на фарове.Тръгвам си към нас и ще го видя у движение.Засега мисля че е добре. Между другото има разлика в ъгъла на захващане и вакумпомпата седи леко полегнала и в близост до сектора но работи.
      Последно редактирано от bobkata16v; 23-11-12, 21:25.
      Борис 0888 999 едно едно9
      PATROL Y260 RB30S

      Коментар


      • #18
        От: Проблем със зареждането на Патрол

        Като си пристигнеш го виж как на ниски може да дьржи 12 и нещо.

        Дано не сьм прав де ма тоя номер не ми се врьзва.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #19
          От: Проблем със зареждането на Патрол

          Прибрах се и тая нощ ше се спи спокойно.На празен ход при пуснати фарове и парно не пада под 13.8.И аз не си го обяснявах,но както се потвърди тоя Бош толко си може.Само дадох пари по него а още от начало исках да му ръгна Гр-ски.Не че и той е нещо велико но работи по-добре и е болт он дето се вика
          Борис 0888 999 едно едно9
          PATROL Y260 RB30S

          Коментар


          • #20
            От: Проблем със зареждането на Патрол

            Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
            Явно колега не познаваш ама хич конструкцията на алтернаторите там регулатора през възбудителната намотка на ротора регулира зареждането и произведения ток след диодния блок не минава през регулатора а директно паува към акумулатора. Подобен тип зареждания се използват при мотоциклетите където ротора е с постоянни магнити.
            Ами то аз съм писал "вероятно",защото го споделям от опит ,а не от някакви задълбочени знания.Просто разсъждавах логически на база случката с мен.
            Добре...вие като по-знаещи принципа на алтернаторите,защо при мен на Патрола,като се скапа релето и зарядния ток стигна до стойности от 18V, и по уред на таблото и по мултицет мерено на акумулатора../
            След смяна на релето обаче си се оправи.Как така хем релето не влияе на заряда на акумулатора и тока отивал директно там и в същото време се скапва релето и тока се вдига толкова фрапиращо?
            П.П.Аз да ви кажа не съм и писал,от къде минава първо и в последствие тока,а само ,че релето регулатор влияе на зарядния ток като го регулира в някакви граници.в крайна сметка е важен крайния ефект.Сега остана някой да каже,че релето няма и никакво отношение към тока от генератора отиващ до акумулатора...
            Поздрави!
            Последно редактирано от lubashki777; 24-11-12, 07:03.
            NISSAN FOREVER
            -----------------------------------------------------------------------------
            Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

            Коментар


            • #21
              От: Проблем със зареждането на Патрол

              Първо ток се не мери с Волти.
              Другото после.

              Коментар


              • #22
                От: Проблем със зареждането на Патрол

                Първоначално публикуван от evgeniml Преглед на мнение
                Явно колега не познаваш ама хич конструкцията на алтернаторите там регулатора през възбудителната намотка на ротора регулира зареждането и произведения ток след диодния блок не минава през регулатора а директно паува към акумулатора. Подобен тип зареждания се използват при мотоциклетите където ротора е с постоянни магнити.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:shema  raboti.jpg
Прегледи:1
Размер:26.7 КБ
ID:5427962Натиснете снимката за да я уголемите

Име:alternator.JPG
Прегледи:1
Размер:36.8 КБ
ID:5427963
                И ти имаш грешка .Това са двете схеми ,едната на РР на мотор ,другата на алтернатор на автомобил .НЯмат нищо общо!

                Коментар


                • #23
                  От: Проблем със зареждането на Патрол

                  Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                  Първо ток се не мери с Волти.
                  Другото после.
                  Ами да...ама колегата цяла тема говори колко му зареждало на акумулатора точно във Волти...Пък и обикновено всички мерят дали зарежда достатъчно алтернатора с мултицет и мерят волтаж.До сега не съм видял някой да мери зарядната си система в ампери.Дори и в гаранционните сервизи се мери волтажа и натоварват с товарна вилка....
                  П.П.Наястно съм какво е Ампераж и какво е Волтаж...ако да не съм разчепквал из основи принципа на алтернатора
                  Поздрави!
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • #24
                    От: Проблем със зареждането на Патрол

                    Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                    Ами да...ама колегата цяла тема говори колко му зареждало на акумулатора точно във Волти...Пък и обикновено всички мерят дали зарежда достатъчно алтернатора с мултицет и мерят волтаж.До сега не съм видял някой да мери зарядната си система в ампери.Дори и в гаранционните сервизи се мери волтажа и натоварват с товарна вилка....
                    П.П.Наястно съм какво е Ампераж и какво е Волтаж...ако да не съм разчепквал из основи принципа на алтернатора
                    Поздрави!
                    Ами щото са големи "Майстори"
                    Има си амперклещи за прав ток. Ако имаш път към Софето, обади се да ти покажа.
                    Поздрави.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Проблем със зареждането на Патрол

                      Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                      Ами щото са големи "Майстори"
                      Има си амперклещи за прав ток. Ако имаш път към Софето, обади се да ти покажа.
                      Поздрави.
                      Не бе човек....това е ясно.Просто колегата започна темата с това,че еди колко си му бил волтажа и аз затова и писах именно случката при мен.На ГР-ра на таблото уреда мери зареждането във волтаж.
                      Задълбахме прекалено много в излишни подробности....
                      П.П.А ако идвам към Софето бих ти се обадил...ама да пием по едно кафе и да се запознаем лично.
                      Поздрави!
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Проблем със зареждането на Патрол

                        Всъщност ВОЛТМЕТР си мери тока , с добавъчен резистор ,но скалата е в волтове

                        Коментар


                        • #27
                          От: Проблем със зареждането на Патрол

                          Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                          Не бе човек....това е ясно.Просто колегата започна темата с това,че еди колко си му бил волтажа и аз затова и писах именно случката при мен.На ГР-ра на таблото уреда мери зареждането във волтаж.
                          Задълбахме прекалено много в излишни подробности....
                          П.П.А ако идвам към Софето бих ти се обадил...ама да пием по едно кафе и да се запознаем лично.
                          Поздрави!
                          Няма проблем. Той си пише, а аз му казах къде да отиде, та да се не мъчи. Вилтажа е един от показателите, ама има и други мурафети...
                          Поздрави!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Проблем със зареждането на Патрол

                            Колеги много сте се задълбали бре!Да ви кажа че секак съм го мерил тоя пущиняк просто защото и амперклещи за прав ток имам имултицет от по скъпите,ама това не е важно.Идеята на темата беше основно да се сподели дали и някой от колегите с Патрол има подобно държащ се уред и алтернатор за да ми спести излишно ровене,както и стана.Колега Пенчо видях какво си ми препоръчал в началото,но тъй като си изкарвам хляба с автосервизна дейност,та точно моя джип само аз си го ровя.Поздрави и благодаря на всички за съветите,щото се по нещо се учи.
                            Борис 0888 999 едно едно9
                            PATROL Y260 RB30S

                            Коментар


                            • #29
                              От: Проблем със зареждането на Патрол

                              Първоначално публикуван от bobkata16v Преглед на мнение
                              Колеги много сте се задълбали бре!Да ви кажа че секак съм го мерил тоя пущиняк просто защото и амперклещи за прав ток имам имултицет от по скъпите,ама това не е важно.Идеята на темата беше основно да се сподели дали и някой от колегите с Патрол има подобно държащ се уред и алтернатор за да ми спести излишно ровене,както и стана.Колега Пенчо видях какво си ми препоръчал в началото,но тъй като си изкарвам хляба с автосервизна дейност,та точно моя джип само аз си го ровя.Поздрави и благодаря на всички за съветите,щото се по нещо се учи.
                              Според мен проблема не е свързан с конкретната марка и модел. По-скоро електричарски е. Густав само с това се занимава. Той иначе е Калоян. Рядко влиза във форума.
                              Поздрави!!

                              Коментар


                              • #30
                                От: Проблем със зареждането на Патрол

                                Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                                Първо ток се не мери с Волти.
                                Другото после.
                                Пена, сори за оффтопика, ама ток се мери в Ампери, а напрежение се мери с Волт-ове, ако трябва да бъдем точни.
                                Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X