Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем със зареждането на Патрол

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем със зареждането на Патрол

    Проблема е че откакто го имам тоя джип зареждането не ме кефи.И се почнаха едни ремонти на алтернатора.При пуснати фарове и парно,пък недай си боже и ел. перки,че нали виското го отстраних от конструкцията направо умираше.Викнах едно реле ,свалям ръгам му го,обратно на джипа никво подобрение.
    Мисля си пак се изциганих щото взех ефтиното явно нещо е нефелно.Аре по убаво та зорлем 0.5 волта нагоре,ама при натоварване отиваме на 12.7-12.8,което пак си е зле отсекъде.Отново сваляне мерат,гледат,умуват сичко здраво ама за пробата да му сменим намотката.Съгласявам се и о чудо още 0.3-4 волта нагоре.Днес смених и диодния блок и сега сме около 13.6 на фарове,което пак не е добре.Все пак релето е за 14.5 волта.Другото е че като дам на контакт волтметъра се качва след около 40 секунди до реалния волтаж.Поне след всичките сваляния си смених семеринга към вакумпомпата че беше омаслил.Та мисълта ми е някой да се е сблъсквал с такъв проблем?Вече си мисля дали драмата не е другаде?Почистил съм всички връзки акумолатор-алтернатор.Джипа е Патрол 260-ка с рд 28 мотор.Поздрави!
    Борис 0888 999 едно едно9
    PATROL Y260 RB30S

  • #2
    От: Проблем със зареждането на Патрол

    Това е хроничен проблем на всички Патроли - недостатъчното зареждане и което е най гадното , че мерено на директно + и маса на генератора дава 14.2 V , а като измериш на клемите на акумулатора е 13.8 V . Проблема се решава много лесно - правят се два силови 6 квадрата кабела с подходящата дължина и се връзват така - изход + на генератора се свързва с плюсовата клема на акумулатора , а извод маса /връзва се на горния болт на корпуса на генератора/ се свързва с клемата - на акумулатора . И така имаш 14.2 - 14.4 V на акумулатора както трябва да е .
    VEREYA MOTORSPORT TEAM

    Коментар


    • #3
      От: Проблем със зареждането на Патрол

      И аз така го бях намислил като за финал.А щом е и изпробвано от теб и работи още по добре.Сега ако някой сподели и за волтметъра
      Борис 0888 999 едно едно9
      PATROL Y260 RB30S

      Коментар


      • #4
        От: Проблем със зареждането на Патрол

        Бакалов,бакалов нали се разбрахме на русе ти разясняваш за у60 аз за 260
        Проблема е ,че на 260-ката алтернатора е бош и толкова си може и таблото така си работи и алтернатора толкова си зарежда на моя така си беше така и го продадох решението е само едно алтернатор от у60-тка.
        Или да се куплира друг ама заради вакуум помпата ще е по сложно.
        Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
        Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

        Sofrace Offroad Team

        Коментар


        • #5
          От: Проблем със зареждането на Патрол

          Добре че и Евгени се яви че инфото от патило е доста ценно понякога.Мерси Евгени!

          п.п. Като е толкова зле това зареждане,ако му подам и лебедка за по-дълго сигурно съвсем ше умре?
          Борис 0888 999 едно едно9
          PATROL Y260 RB30S

          Коментар


          • #6
            От: Проблем със зареждането на Патрол

            Кабел,снадки или самия алтернатор са зле?Защото ако се оправя с кабели то самия алтернатор не е за бой,а окабеляването му е ташак.

            И няма да умре еле ако регулатора му е нагласен да набива 14.2,ще се натовари малко,може да загрее,но аз сьм карал прегрят алтернатор в продьлжение на около 1000 / нулите са толкова / часа и не се даде кучето.
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #7
              От: Проблем със зареждането на Патрол

              Регулатора е на 14.5 волта,ама ги няма дори и на изхода от алтернатора.Е това според мене е странно.Пробвано и с друго реле регулатор.Абе има нещо сбъркано у тая конструкция.Ще търся един ГР-ски и ако с него е същата глупост явно нещо кабеляците ме е....т!
              Борис 0888 999 едно едно9
              PATROL Y260 RB30S

              Коментар


              • #8
                От: Проблем със зареждането на Патрол

                Защо не потърсиш Густав 6х6 тук във форума, или направо при него на Раковска след Сливница?

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем със зареждането на Патрол

                  Това с допълнителния кабел от алтернатора до акумулатора и аз съм го играл/макар,че моя не падаше така драстично и държеше в най-лошия случай 13.4V/,но това на Y60!
                  Има и още един момент,ако е въпрос на проблем в алтернатора...проверете и колекторчето.Често пъти четките го изкопават,получават се грапавини и те подскачат по него НЕдавайки добър контакт...и съответно напрежението е по-малко!Вероятно сте го прегледали обаче,щом нищо фрапиращо не сте намерили при разглобяването.
                  Най-лошото е ако просто толко си може....Тогава заради допълнителните консуматори/говорим ел. перки,лебедка и т.н./,ще се наложи търсене на алтернатива ...т.е. друг алтернатор даващ повечко ток към акумулатора!
                  Поздрави!
                  NISSAN FOREVER
                  -----------------------------------------------------------------------------
                  Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем със зареждането на Патрол

                    Аз не разбирам много,но как алтернатор с регулатор на 14.2 ще дава само 13 и нещо щото толкова може?Тук говорим за изход,колко вади там,а не колко зарежда под товар на батерията.Какьв регулатор има това,че няма да вдигне волтажа до нужния?
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем със зареждането на Патрол

                      То и аз не съм капацитет обаче и за мен няма логика при зададени 14.5 волта на релето при товар да не може да ги компенсира.Нали затова е релерегулатор на напрежението.То пък и един товар-фарове,парно а днес сутринта докато работеше и послеподгрева на свещите на празен ход сме около 12.5 волта.Е това не моем го разберем
                      Борис 0888 999 едно едно9
                      PATROL Y260 RB30S

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем със зареждането на Патрол

                        Вероятно някоя маса се губи.
                        Потърси някой който разбира.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем със зареждането на Патрол

                          На мен като ми се беше прецакало релето започна да вдига до 18V....
                          Тоест генератора вероятно си зарежда доста повече от въпросните 14.5V...а релето регулатор е затова...да регулира ,като да пропуска максимум 14.5V,за да не се презарежда акумулатора!
                          За това,както е писал и колегата по-горе...надали е проблема в това,че въпросния генератор толкова си може...
                          NISSAN FOREVER
                          -----------------------------------------------------------------------------
                          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем със зареждането на Патрол

                            14.5 в е максимумът който може да допусне това реле но в никакъв случей няма да се стара да потдържа толкова много на разреден акумулатор без консуматори и без подгрева трябва да е около 14.1 с зареден акумулатор 13.7-8. То и не е много хубаво да зарежда 14.5 и много рядко някой коли достигат до толкова. Ако с консуматори като фарове и парно но на 3-та степен го докараш в инсталацията на купето до 12.8 си капитан. Затваряй му капака. И пак ти казвам Бош толкова си може.Когато тази кола е смятана в нея има консуматори фарове и парно чистачки и подгрев на съклото той е дизел все му е тая на инсталаията дали работи на 12.8 или на 14.1в. Не случайно в новите коли алтернаторите са от 125ам нагоре а в бусовете вече виждам и 185амп. Накратко май беше 65амп.алтернатора пр 3000оборота на кол.вал. Парно 20амп фарове13амп ако работи подгрева и той е сигорно над 20амп 5 за заряд на акумолатора и станаха58амп ти колко точно искаш да зарежда само да попитам?
                            Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                            Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                            Sofrace Offroad Team

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем със зареждането на Патрол

                              Първоначално публикуван от lubashki777 Преглед на мнение
                              Тоест генератора вероятно си зарежда доста повече от въпросните 14.5V...а релето регулатор е затова...да регулира ,като да пропуска максимум 14.5V,за да не се презарежда акумулатора!
                              Явно колега не познаваш ама хич конструкцията на алтернаторите там регулатора през възбудителната намотка на ротора регулира зареждането и произведения ток след диодния блок не минава през регулатора а директно паува към акумулатора. Подобен тип зареждания се използват при мотоциклетите където ротора е с постоянни магнити.
                              Honda crf450x Nissan patrоl y260 RB25DET
                              Honda doninator 650 4RUNNER 5gen limited

                              Sofrace Offroad Team

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X