Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Вибрация при празен ход - терано

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Вибрация при празен ход - терано

    Ъъъ, за какво са 2-та крика? Аз го смених само с крокодил. Нищо не се разкача. На двигателя не съм ги пипал - вижда ми се разправия, макар че ги имам налични. Тоя на скоростите се сменя за половин час.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #17
      От: Вибрация при празен ход - терано

      Втория крик използвах за скоростите, защото скъсания тампон бе с по-дълги болтове и бе насадена една дистанционна плака (вероятно е бил сменян с не пасващ тампон, но тогава така и не се замислих). Иначе си прав.

      Коментар


      • #18
        От: Вибрация при празен ход - терано

        При мен бяха скъсани и трите тампона, двата на двигателя и на скоростната кутия. Вибрациите бяха много силни на празен ход, след смяната всичко се реши. По отношение на смяната на тампона на ск.кутия трябваше да разхлабвам и долната греда. Повдигах кутията с крокодил, докато започна да се вдига и джипа но тампона не влизаше.

        Коментар


        • #19
          От: Вибрация при празен ход - терано

          Уф! Сега се сещам че и при мен се наложи. Откачих гредичката само от едната страна и беше достатъчно. Горещо препоръчвам всеки фабричен и неохлабван до сега болт да се осигурява с лепило за резби с най-малката якост. Откакто го правя, спекли болтове няма. Където не съм, току се наложи да разпробивам и навивам резби. А при първо отвиване от завода насам болтовете си излизат лъскави, колкото и да са ръждясали външно.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #20
            От: Вибрация при празен ход - терано

            Тъй...днес и аз направих тая работа. Отне ми малко по-малко от 2 часа, предпочетох да сваля цялата гредичка. Моя тампон от здравата страна беше като от скъсаната на колегата, който е постнал снимката. Скъсаната ми беше на 95% унищожена и реално скоростната кутия си лежеше върхугредата само че с една гумена подложка между тях вместо тампон. Вибрациите на празен ход бяха като...абе сигурно дъртите Икаруси не се тресат така. Иначе при обороти беше горе-долу нормално, но в един диапазон имаше вибрации, които се усещаха през цялото купе. Сега след смяната не съм карал, но на празен ход просто все едно съм в друг автомобил от друга цивилизация Просто като чета, че двигателя на Терано работел малко по-грубо и си мислех, че е що-годе нормално, въпреки че в последно време нещата прогресираха и се притеснявах за какво ли не, от ниски обороти до дюзи и клапани...то било тампон

            Е, мисля, че отношенията ни с тераното ще изживеят същински ренесанс, а моят съвет към всички с повишени вибрации свързсни с обороти е да си погледнат този тампон.

            Поздрави

            Коментар


            • #21
              От: Вибрация при празен ход - терано

              Доста време ме глождеше, че въпреки подобрението след смяната на задния тампон от предния ми пост нещата още не са такива, каквито трябва да са. Тампоните взех от Люцкан преди месец, но до последно се чудех дали да се захващам сам или да ходя при майстор.

              Та днес хванах бащата да удари едно рамо и почнахме. Решихме с телфер да вдигаме двигателя за куката. Свалихме капака и вдигаме, хубаво ама куката не е в центъра и едната страна се вдига много повече от другата. Лесния тампон го сменихме много бързо, ама другия си такова таковата. Там е и много тясно заради ГНП-то. В крайна сметка с парче паркет и крик подпрях периферията на тавата на картера, там където тавата котанктува с двигателя. Имах много опасения, но букеално няма къде другаде освен ако не се сеалят елементи от окачването или диф, ама то става дълга и широка. В крайна сметка няма последствия (поне засега), а от ефекта ссъм много доволен. Всички тампони бяха скъсани, особено задния беше леш. Но освен това левия на двигателя беше станал и на пластмаса. Как няма да вибрира...

              Та така, чанч е, но се оправих за около 5-6 часа без бързане.

              Коментар


              • #22
                От: Вибрация при празен ход - терано

                И квоооо?
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • #23
                  От: Вибрация при празен ход - терано

                  Нищо, просто казвам какво ме е затруднило мен и че в крайна сметка не е непосилно за хоби монтьори с ограничен опит като мен. Та ако някой му се чуди дали ще се справи както бях аз, да знае какво да очаква горе-долу.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Вибрация при празен ход - терано

                    Здравей колега,сменяш лесния след това го фиксираш лрко ,за да е свободно ДВГ то вдигаш с телфера и така освобождаваш повече место слагаш"трудния" сваляш и тогава стягаш и двата както трябва.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Вибрация при празен ход - терано

                      Първоначално публикуван от ivokbg Преглед на мнение
                      Нищо, просто казвам какво ме е затруднило мен и че в крайна сметка не е непосилно за хоби монтьори с ограничен опит като мен. Та ако някой му се чуди дали ще се справи както бях аз, да знае какво да очаква горе-долу.
                      Не бе, ефект имаше ли?
                      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Вибрация при празен ход - терано

                        Ами да, файда има!

                        На празен ход на студен двигател преди воланът ми вибрираше с аплитуда от над 1см, сега е в рамките на 1-2мм, което за мен лично е разликата между неприятна за каране кола и поносимо вибрираща такава. Да не говорим как вибрираха и разни други неща от сорта на вратата на жабката, предната броня и страничното ми огледало . Сега тия неща са несъществуващи или минимизирани.

                        Във всички останали режими също са намалени вибрациите и боботенето. Даже бих казал, че над 1500 оборота нещата са съпоставими с кой да е модерен дизел...под...все още си е тракторско, но не както преди

                        Т.е. заслужаваше си!

                        Коментар


                        • #27
                          Смених тампон на скоростната кутия обаче новия "афтърмаркет" е с по-къси болтове. Не може да се сложи оригиналната планка отдолу, която е с допълнителни тампони около болтовете. Мисля само с по една гумена шайба да сложа, може и лепило за резба. Някой имал ли е проблеми с тези къси болтове?
                          Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                          X-trail 2.2 Di 2003
                          Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                          Коментар


                          • #28
                            На нито едно от тераностата ми (TDI и трилитрово) няма такива простотии там. Тампона е между скоростите и гредата, с 2 болта към скоростите и с 2 гайки с шайби към гредата и толкоз. Мисля че са правени някакви еквилибристики, освен ако не е на TD-то ти - там не знам как е.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • #29
                              На ТДИ Маверик с кръглите фарове е. Не помня на ТД-то как беше. Може да е от старите тампони този с по-дългите болтове, но по-скоро ще да е оригинално така. Иначе планката отдолу е с допълнителни тампони около болтовете, не се вижда на снимката, не е еквилибристика. Така или иначе ще е без нея вече. Окъсах всички тампони напоследък, ама този ми се видя лесен и го смених сам. Трябваще да откача цялата греда, защото кутията я повдигнах на макс и опря горе, и пак не влизаше новия.
                              Maverik/Terrano 2 2.7 TDI, 1997
                              X-trail 2.2 Di 2003
                              Maverik/Terrano 2 2.7 TD, 1994

                              Коментар


                              • #30
                                Еми баш на TDI с круглите фарове, такива чудеса не съм имал.

                                Тампонът ми е бил това:


                                На трилитровото ми е същия.

                                Тампонът, който си сменил, вероятно някога е сменян с като за старото терано с квадратните фарове - сега проверих и по каталозите - там ги има тия истории.

                                Впрочем, ако решиш да сменяш на мотора, имам ги и двата чисто нови оригинални. На трилитровото са различни - изместени са с около сантиметър и са по-дебели.

                                Давам ги на -20% от най-добрата цена, която можете да намерите за оригинални.
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X