От: Масло за скоростите,раздатка и преден диф. на Терано 2.7 TDI 98г.
Понеже преди седмица сменях, Скорости + раздатка побират съвсем малко под 7 литра.
Пробките са стомана в алуминий. Нормално е да се отвъртят трудно. Дядо Владо даже не посмя да ги непъва без мое присъствие, след като беше борил едната безрезултатно с 700Nm гайковерт. Взех преходник 1/2 - квадрат 13мм, и го напънахме с лост сигурно метър и нещо. Зора е да каже "пук" - после се отвива лесно. На задния диф беше една идея по-лесно.
...и да, слага се уплътнител за резби там. Ползвахме такъв с ниска якост на LOXEAL. Смених и 3 от пробките. Не щото бяха за смяна (само тая дето беше борена с гайковерта беше леко натъртена, но далеч от повредена), а защото като ми каза Дедо че не се отвиват с гайковерт, очаквах че може да се наложи да заваряваме болт към тях с цел да ги нагреем.
Понеже преди седмица сменях, Скорости + раздатка побират съвсем малко под 7 литра.
Пробките са стомана в алуминий. Нормално е да се отвъртят трудно. Дядо Владо даже не посмя да ги непъва без мое присъствие, след като беше борил едната безрезултатно с 700Nm гайковерт. Взех преходник 1/2 - квадрат 13мм, и го напънахме с лост сигурно метър и нещо. Зора е да каже "пук" - после се отвива лесно. На задния диф беше една идея по-лесно.
...и да, слага се уплътнител за резби там. Ползвахме такъв с ниска якост на LOXEAL. Смених и 3 от пробките. Не щото бяха за смяна (само тая дето беше борена с гайковерта беше леко натъртена, но далеч от повредена), а защото като ми каза Дедо че не се отвиват с гайковерт, очаквах че може да се наложи да заваряваме болт към тях с цел да ги нагреем.
Коментар