Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не пали :(

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Не пали

    Ами то и аз разправях, че не ми харесва как върви мойта бившата, даже и чипната на 155 коня, дори и съвети получих относно дебиломера, които послушах, даже си осигурих тестов дебитомер, но така и не успях да я пробвам с него, защото принудително се разделихме.Но изслушах какви ли не тиради от майстори, които ме убеждаваха, че не и е там проблема и ,че въобще проблем няма, а аз искам твърде много/да се пробват те да изпреварват тир след 100км в час/.Вярвам , че дебитомера и беше проблемен, но ...., аз отдавна в същност нямам терано. Радвам се, че си доволен от машинката си. На мен си ми липсва моята....

    Коментар


    • #47
      От: Не пали

      За бошовия вариант вече има един съвсем сигурен критерий - с пълна газ при пълно нароварване и обороти 3000-3500 волтажа от дебитомера трябва като минимум да е 4.1 - 4.2 волта.. Ако е например 3.9, вече не върви като хората. В моя случай вдигаше максимум 3.7-3.8 волта, Като сложих новия, заприлича на себе си.

      Има и друго - не е важен само максималния волтаж, а цялата характеристика. Например оригиналния, след като го изчистих, дава по-добра динамика в диапазона 1500-2500 оборота от тоя на Pierburg. Във високите вече стават еднакви. Само че като я сръчкаш с оригиналния пропушва повечко в тоя диапазон, която ще рече че с Pierburg-а и нормално градско каране е с една идея по-икономичен. Например на празен ход бошовския дава 2.1-2.2 волта, а тоя на Pierburg - около 1.8 - 1.9. Един вид кривата на бошовския е по-изпъкнала.

      ПП: Но пак уточнявам че това важи само за бошовския. Zexel-ски не съм мерил и не мога да кажа.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #48
        От: Не пали

        Ето го и бошовски оригинален, на съвсем приемлива цена:http://www.driven2automotive.com/bos...low-meter.html

        За доставки до БГ има посредници - взимат 1,5 паунда на кило.

        Коментар


        • #49
          От: Не пали

          Първоначално публикуван от sminkov Преглед на мнение
          Ето го и бошовски оригинален, на съвсем приемлива цена:http://www.driven2automotive.com/bos...low-meter.html

          За доставки до БГ има посредници - взимат 1,5 паунда на кило.
          Това обаче за съжаление е т. нар. exchang-т.е.рециклиран вариант!!!
          За това и в офертата пише ,че приемат стария и въстановяват 15 паунда/но това е ако го одобрят за рециклаж....ако не нищо не ти връщат освен твоя стария да си хвърлиш на боклука/
          Все си мисля,че Пиербург чисто нов за 170-180лв./а който може да си го вземе с отстъпка-110-120лв./ си е за предпочитане от рециклиран Бош
          Поздрави!
          NISSAN FOREVER
          -----------------------------------------------------------------------------
          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

          Коментар


          • #50
            От: Не пали

            exchange unit не значи, че е рециклиран. Refurbished e думата за рециклирани части.

            Коментар


            • #51
              От: Не пали

              Първоначално публикуван от sminkov Преглед на мнение
              exchange unit не значи, че е рециклиран. Refurbished e думата за рециклирани части.
              Не съм съвсем съгласен...що се отнася за продуктите на Бош,точно всичко което идва с обозначението exchang,е точно рециклаж и се отбива част от цената при връщане на старо изделие/разбира след одобрението,че може да се използва за рециклиране/.
              Продал съм доста Бош и думата стояща като обозначение при тях поне означава точно това!
              Продуктите exchange на Бош, са и по-евтини от тези които не носят този символ!!!
              Поздрави!
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • #52
                От: Не пали

                Рециклирането на дебитомера се състои в смяна на датчика - същото, което ще направите като го смените със Pierburg например.

                Относно приемливата цена - 70 лири към момента са близо 180 лв. Сложи още 20 лири транспорт, и върху цялото ДДС - ето ти ги 280 кинта. Тук ги има по-евтини.

                Същото го има с дюзите например - сменят им разпръсквач, калибрират им налягането, и това, което дойде при теб практически е неразличимо от ново.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #53
                  От: Не пали

                  Следващ проблем, да се оплача - някой може да го е имал същия... Както си карам, независимо с колк ои на каква скорост - започва да прридърпва, все едно няма нафта или примерно - няма ток... За последната седмица ми е придърпала така 3-4 пъти...

                  Коментар


                  • #54
                    От: Не пали

                    Оправяло се било с реглаж на помпата. Получава се при натискане на спирачка, без да си натиснал съединителя - например спираш на моторна спирачка, оборотите вече са ниско, и в един момент натискаш съединителя и спирачката, за да спреш окончателно.

                    Реално - не е проблем, а подробност. Всяко терано го прави, повече или по-малко.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #55
                      От: Не пали

                      Сякаш не е това... Вече систематизирах... Прави го най-често когато дълго не е палено - първите 10 километра прекъсва, все едно му спира и нафтата и тока. Като го загася два пъти и после се оправя и после ако се кара често - не го прави цял ден... И не е като спирам а като набирам.... ???

                      Коментар


                      • #56
                        От: Не пали

                        Първоначално публикуван от Георги Иванов (gorbi) Преглед на мнение
                        Сякаш не е това... Вече систематизирах... Прави го най-често когато дълго не е палено - първите 10 километра прекъсва, все едно му спира и нафтата и тока. Като го загася два пъти и после се оправя и после ако се кара често - не го прави цял ден... И не е като спирам а като набирам.... ???
                        Да не прави проблем клапана за гасенето/електромагнитния клапан който пуска и спира горивото/...???
                        NISSAN FOREVER
                        -----------------------------------------------------------------------------
                        Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                        Коментар


                        • #57
                          От: Не пали

                          това на диагностика ли трябва да се хване ?

                          Коментар


                          • #58
                            От: Не пали

                            Само ако е изгорял или окъсил ще го хване, евентуално.

                            Според мен от някъде влиза въздух в системата.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #59
                              От: Не пали

                              Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                              Само ако е изгорял или окъсил ще го хване, евентуално.

                              Според мен от някъде влиза въздух в системата.
                              Е да...това е другото логично обяснение.Отнякъде да дърпа въздух и в началото докато изчисти прекъсва,ама....и това си е кушия за установяване
                              NISSAN FOREVER
                              -----------------------------------------------------------------------------
                              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X