Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не пали :(

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Не пали

    Той е написал по-нагоре какво се е оказало - кабела на минуса.... Аз днес бързах, трябваше да ходя на едно празнично мероприятие (за него готвех и джипката, ма се размина) и сега се връщам - нямаше време да пробвам всичко което четох... Утре като изпратим децата по училищата ще взема мултицета и ще меря наред да видим дали масата, подгряването или нещо друго ми прави проблем. Благодаря на всички които се включиха, ще пиша после от какво се е оказало, ако разбира се успея да се справя сам....

    Коментар


    • #17
      От: Не пали

      Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
      Не подавай директно + на свещите да не ги изгориш или да прецакаш блока за подгрев. Нисанските май не са на 11,5 В. Звънни на Андро 160.
      Точно тия са 11.5, ама с двойни реотани. Изключват се елементарно (кабела е най-отгоре и най-дебелия) и може да се подава директно на шината без абсолютно никакъв риск. Поне 15-20 секунди постоянно греене ще устискат със сигурност.

      ...ама, все ми се струва че при тия температури би трябвало да запали и без подгряване най-много на 10-тата секунда въртене. Не че съм пробвал де. Някой ден ще пробвам, обаче.

      ПП: Предвид че си го мил, не изключвам и това да е причината. Макар че моя никак не се притеснява от миене навсякъде както с пароструйка, така и с маркуч или кофа.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #18
        От: Не пали

        Да не би да е нещо свързано с NATS-системата и миенето ?? /Само подхвърлям идея - но ако се мъчиш да запалиш с ключ без чип ефекта е същия - върти и пуши с бял пушек без да пали/.
        Terrano II R20 TD27Ti

        Коментар


        • #19
          От: Не пали

          Сега набързо погледнах кабелите на масата - един дебел здраво завит на акумулатора и другия край на мотора. И един малко по-тънък от мотора завинтен здраво за купето... Нямах уред за мерене под ръка а и бързах много, но за довечера ще имам уред и ще меря.... Въртях повече от 10 секунди - никакви признаци за палене.

          Тази NATS система как мога да я проверя ? Сега ще потърся из форума какво има писано за нея....

          Коментар


          • #20
            От: Не пали

            Още по-тъжно ми стана, като попрочетох за тая система... Последната ми надежда е да е нещо с подгряването, иначе не знам как ще я карам до Нисан Варна да я отблокирват ако нещо е блокирала... Притеснява ме фактът че я оставих цяла вечер с ключ в ключалката и може тоя имобилайзер нещо да се е разпрограмирал...

            Коментар


            • #21
              От: Не пали

              Виш сега колега. На моя така като му смених батериите на дистанцията и спра да се оключва от нея. Какво ли не правих докато не отидох при едни момчета (факири) дето се занимават с такива работи. Момчето ми обясни, че зада се ресне имобилайзера (или по-точно да разпознае дистанционното) трябва 6 (шест) пъти да се даде на контакт - бързо едно след друго. След това да се натисне копчето за отключване или заключеване ( ще пробваш и с двата) на дистанционното. Така се оправи всичко, може по този начин да ти прочете и чипа на ключа. Нищо не пречи да пробваш.

              Усех !

              Поздрави !

              Коментар


              • #22
                От: Не пали

                Тоя дебелия някъде между клемата и двигателя трябва да е захванат за купето,поне при мен е така .При мен там беше проблема и падна чесане по главите докато го видя,че болта е скъсан !
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0346.jpg
Прегледи:1
Размер:25.6 КБ
ID:5408429

                Коментар


                • #23
                  От: Не пали

                  Проблемът е локализиран. Няма напрежение на шината на подгрева. Дадох с един кабел напрежение на шината за 5-6 сек - запали.... О, блажен звук...

                  Утре ще търся къде е проблема, или по-добре, ако някой знае читав сервиз във Варна - да я закарам да и направят една диагностика, профилактика и там каквото трябва...

                  Коментар


                  • #24
                    От: Не пали

                    Изгорял бушон, или по-скоро неработещо реле. Като дадеш на контакт и изчакаш известно време (примерно 20-30 секунди), чува ли се щракане отпред, примерно през 2 секунди? Релето е до акумулатора, откъм калника. От там трябва да се чува цъкане. Ако няма, значи е управляващата верига или релето е дало фира, ако има, значи проблема е по силовата част - изгорял предпазител (май е къде 100 ампера), или самото реле вътрешно не дава контакт.

                    Общо взето не е много трудно за мерене. Системата е проста - релето се управлява от компютъра. Няма релета за време, товарни резистори, управления през на майка си.... и прочие.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Не пали

                      Там където трябва да ми е релето в бушониерата на десния калник е празно - няма нищо... Бушоните - тия тлъстите, изглеждат здрави - утре ще ги меря все пак...

                      В името на експеримента - въртях поне 10-15 секунди - не пали без подгрев....

                      Коментар


                      • #26
                        От: Не пали

                        Релето НЕ Е в бушониерата. Казах ти къде е - между акумулатора и калника. Празното в бушониерата е празно на всички терано, които съм виждал.

                        Трябва да се премери какво отива до релето. Тогава и ще се разбере какво трябва да се рови.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Не пали

                          Още в началото писах,че по описаните признаци е най-вероятно проблем с подгряването,а ти се шашкаш тука с чипове и се вкарваш в разни филми
                          Ако си сигурен,че няма изгорял бушон/от ония тлъстите/,то махаш акумулатора и внимателно/че там специално релетата са винаги в окаян външен вид/демонтираш релетата,вадиш буксите и ги почистваш добре.При мен там стоят два броя,като едното май е за климатика,а другото за подгрева.Хигиенизирай и двете...няма да е излишно
                          Дори на мен ми изглеждат визуално две еднакви релета,та...ако е така спокойно можеш да правиш проба ,като размениш местата им.Така би се локализирал лесно проблем вътре в релето,ако с почистване на буксите не се оправят нещата!
                          Ако и след това няма промяна,можеш да се насочиш към нещо по-сложно по веригата....
                          Успех!
                          NISSAN FOREVER
                          -----------------------------------------------------------------------------
                          Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Не пали

                            Мерси на всички които помогнаха, намерих го релето къде е, той Спарки е писал, ама няма кой да чете внимателно... КАто имам малко време ще сваля акумулатора и ще го ревизирам... За сега пали и без да му подавам ток с проводник... Имам съмнение че това реле отдавна е излязло извън строя, ама трябваше малко да застуди за да разбера и аз за това.... Ще видим каква е работата като го разхвърлям и ще пиша....

                            Коментар


                            • #29
                              От: Не пали

                              Днес остана време - свалих акумулатора, свалих релето, почистих куплунзите, презапоих намотките на бобината и релето заработи... Все пак предпазител така и не намерих... Ето го релето-виновник, ето я и бушониерата, където няма предпазител за подгряването или поне аз не го открих.....

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20120919_120402.jpg
Прегледи:1
Размер:128.1 КБ
ID:5408716Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20120919_120332.jpg
Прегледи:1
Размер:109.1 КБ
ID:5408715


                              И сега един страничен въпрос, ама да не отварям нова тема... Правих опит да си почистя дебитомера, че нещо не ми харесваше последно време как върви, и като резултат получих съвсем неработещ дебитомер... НЕми е жалко, защото и без това си му беше време, ама въпросът ми е - къде да търся най-качествения и същевременно най-евтин дебитомер за моята джипка...?
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                              • #30
                                От: Не пали

                                Има pierburg аналог, с код 7.22184.42.0 , и май това е най-доброто, което можеш да сложиш:
                                http://www.autoteile-shopping24.de/e...erburg/3926/5/

                                Ще трябва да се разровиш сам дали някой може да ти го внесе.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X