Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Неочакван проблем с Патрул

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: НЕОЧАКВАН ПРОБЛЕМ С ПАТРУЛ

    Първоначално публикуван от svilenst Преглед на мнение
    ОБАЧЕ в гумите понякога се получава и конденс...
    Значи ги помпаш с азот, и проблема ти е решен.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #17
      От: Неочакван проблем с Патрул

      Благораря за полезните мнения.Явно ще започна от гумите и ще видим къде ще излезе проблема.
      0885022939 Недрет

      Коментар


      • #18
        От: НЕОЧАКВАН ПРОБЛЕМ С ПАТРУЛ

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        Значи ги помпаш с азот, и проблема ти е решен.
        Той така или иначе ги е напомпал с едно 80% азот.

        Конденз може има ако вътре има водни пари, ама те влизат трудно щото компресорите поне на теория имат дехидратор на входа. Пък и в нормалния въздух водните пари са под 0,05%.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #19
          От: Неочакван проблем с Патрул

          Петьо,и на изхода даже(ама на примерните бояджии)
          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

          Коментар


          • #20
            От: Неочакван проблем с Патрул

            при мен го има сьщият проблем на 40км.какво ли не сьм сменял и нестава.затова се отказах.сега давам газ прескочи литази граница до 120км. няма проблем. ако непрескочи спирачки и нов опит,докато стане.при мен се получава само на асвалт когато има някоя малка неравност .по черно няма проблем.много ще сьм благодарен ако някои каже истинската причина за тази гад.

            Коментар


            • #21
              От: Неочакван проблем с Патрул

              Както са ти казали колегите по горе - това е шими , което се получава вследствие от разбити тампони по окачването на предния мост . При движението на предния мост нагоре надолу десния край на панхарда описва дъга , точно същата дъга описва и кормилната щанга . При разбити тампони на панхарда се променя кривата и моста тръгва в дясно , кормилната щанга се стреми да го върне на ляво и така се появява ефекта шими .Същото нещо се случва , когато има разбити тампони на носачите - моста постоянно се движи напред назад по оста на автомобила . Огледай добре всички тампони особено задните на пушките - освен че се премачкват , понякога се развива и гайката която държи носача към рамата . Най лесно ще откриеш има ли проблем така - рязко тръгваш напред назад , а някой гледа долу в канала дали има луфтове по тампоните .
              Не видях дали си писал , че джипа и повдиган , защото ако има лифт тогава работата вече е съвсем друга бира ...
              VEREYA MOTORSPORT TEAM

              Коментар


              • #22
                От: Неочакван проблем с Патрул

                Между другото...много от хората се заблуждават,че "преглеждайки" отдолу и НЕ установявайки нищо съществено са свършили нещо.При мен на бившия вече Патрол в един момент се появи същия проблем.Карам си по асфалта и на един завой с доста ситно набразден и начупен асфалт ,като взе да вибрира кормилото ...изтървах го...нямаше удържане и единственото спасение беше спирачките/добре ,че нямаше коли наблизо до мен първия път/.
                Веднага в сервиза и...оглед.
                Да ама...огледа показа,че всичко е бетон.Продължих да го карам аз,бе да пипам нищо...ама отново и отново ми се случваше "шими" ефекта и то в най-различни ситуаци/доста от тях рискови.
                Карал съм преди с разбити тампони на предните носачи-ефекта беше при натискане на спирачката моста се усукваше и джипа дърпаше рязко на едната страна и имаше една нестабилност при шофиране с по-голяма скорост/"шими" ефект обаче нямаше/
                Карал съм с разбити тампони на задните надлъжни щанги-ефекта беше носене и нестабилност при движение с по-голяма скорост/джипа направо трудно се вкарваше в пътя-отново обаче "шими" ефект нямаше/
                От там достигнах до заключението,че "шимито" е плод най-вече на нещо разбито по напречното стабилизиране на джипа.
                Отпред това можеше да е или дефмпфера или тампоните на панхарда,а отзад на задната панхард щанга.Реших и започнах с предния мост/там ми се струваше най-вероятен проблема/Да ама...проби с демпфера са си скъпи,а и при свалянето му той изглеждаше наред.
                Затова...въпреки,че тампоните на панхарда изглеждаха наред, реших и ги смених профилактично.Струваха ми 25-30лв. двата.Трябва да ви кажа...ами джипа стана друг....Забрави и за "шими" и за всякакви други магарии.
                Та мисълта ми е...Доста често майстора в канала натискайки тампоните с щангата преценява,че те са добре,но...те са гума и имат някакво отдаване...въпроса е доколко то е нормално и доколко не.Само ,че....това много трудно се установява при тампон който не е тотална щета, и много често майстора дава мнение,че еди кой си тампон е по-скоро здрав,отколкото ,че не е....
                Писах го в началото на темата,пиша го и сега...
                При балансирани гуми и прави джанти,ако имате "шими" ефект....и ви се струва ,че всичко по джипа е бетон....сменете си за начало тампоните на предната панхард щанга/нищо ,че ви изглеждат наред/
                Мисля ,че на доста от хората с това действие,ще се оправят нещата.Явно е много тънка границата между здрав тампон на въпросната щанга и поомекнал,който пък води до въпросния проблем!
                Всеки е дал за какви ли не глупости 30-тина лв....Сменете тампоните и дори и да не са били за смяна,поне ще знаете със 100% сигурност ,че не е от тях.
                За съжаление с този проблем шофирането е доста опасно и не дай боже при някаква ситуация може да прерасне в трагедия.В този вид джипа не е за каране...и проблема не е за пренебрегване.
                Поздрави на всички!
                NISSAN FOREVER
                -----------------------------------------------------------------------------
                Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                Коментар


                • #23
                  От: Неочакван проблем с Патрул

                  И всичко това важи за НЕповдигнати джипове.При лифтнатите се получава от по-големия ъгъл на двете щанги.
                  Проблема се решава със 100%-ова сигурност с поставянето на хидроасистенция,която освен че предава по-голямо усилие към предните колела при завиване,поради конструкцията си върши работата на 5 демфера,но без да "тежи" на волана.
                  0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                  Коментар


                  • #24
                    От: Неочакван проблем с Патрул

                    Така нареченият шими ефект се появява при скорост 60 км и ако я прескочи си поддържам 100 км без проблем .Ако обаче започнат вибрациите е необходимо да ударя спирачки и да намаля под 60 и после отново докато мине проблемната граница.
                    Отидох да регулирам гумите.както казах Пирели скорпион 31 инча.Задните имат малко за изправяне по джантите затова не ги балансирах.Предните две са добре.Едната стана баланс 0-0.Другата искаше 350 грама.На нея направиха прахов баланс .При първата проба проблемът не се появи и се зарадвах но за кратко.При повторна проба обаче проблема пак се появи .Сега мисля да пробвам с друг комплект джанти с гуми които са балансирани и са в движение без някъкъв проблем.ако вибрацията изчезне значи ще търсим проблем по окачването както казва колегата по горе.
                    0885022939 Недрет

                    Коментар


                    • #25
                      От: Неочакван проблем с Патрул

                      Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                      И всичко това важи за НЕповдигнати джипове.При лифтнатите се получава от по-големия ъгъл на двете щанги.
                      Проблема се решава със 100%-ова сигурност с поставянето на хидроасистенция,която освен че предава по-голямо усилие към предните колела при завиване,поради конструкцията си върши работата на 5 демфера,но без да "тежи" на волана.
                      Ами моя Патрол беше с 2.5 инча окачване на Трел Мастер,а отзад дори го бях повдигнал с още 4см.,че ми изглеждаше/това е заради специфичното разположение на веждите на калниците/виснал....Демпферът си ми беше оригиналния от както е станала кола и все още си работеше.
                      Може би става въпрос за някакво доста по-голямо лифтване,защото при това с което бях аз проблем нямаше!
                      Поздрави!
                      NISSAN FOREVER
                      -----------------------------------------------------------------------------
                      Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

                      Коментар


                      • #26
                        От: Неочакван проблем с Патрул

                        Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                        И всичко това важи за НЕповдигнати джипове.При лифтнатите се получава от по-големия ъгъл на двете щанги.
                        Проблема се решава със 100%-ова сигурност с поставянето на хидроасистенция,която освен че предава по-голямо усилие към предните колела при завиване,поради конструкцията си върши работата на 5 демфера,но без да "тежи" на волана.
                        колега,каква е тази хидроасистенция?

                        Коментар


                        • #27
                          От: Неочакван проблем с Патрул

                          Хидроцилиндър,вързан към кормилната кутия.Маслен радиатор и "препипване" на помпата...
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • #28
                            От: Неочакван проблем с Патрул

                            Е проблемът с шими е на 90% решен.След смяна на тампоните на панхард щангатана предния мост нещата осезаемо се промениха.Остана съвсем малко вибрция която след 60 км изчезва.Прдполагам че има и други разбити тампони по окачването.Тампоните на пушките при мосста са малко съмнителни.Ще пробвам да ги сменя ако не са безбожно скъпи.Между другото докато търсех тампони за панхарда на няколко места ми казаха че не се продават отделно а с щангата заедно ми казаха цена минимум 240 лв.След като ми препоръчаха да се свържа с колегата Patrol fen от раздел търговски партньри успях да се снабдя с въпросните тампони на много изгодна цена.Тайвански са и надявам се с нелошо качество на цена по 25 лв.бр
                            Благодаря на всичкиколеги изразили мнение по проблема но тази които предположиха шими и смяна на тампони на предена панхард щанга се оказаха най прави.Явно при разбити тампони моста не е напречно стабилен вследствие на което се получава въпросната вибрация която ситга до там че скоростният лост започва да се движи из купето)
                            0885022939 Недрет

                            Коментар


                            • #29
                              От: Неочакван проблем с Патрул

                              Първоначално публикуван от diablo Преглед на мнение
                              ...Остана съвсем малко вибрция която след 60 км изчезва...
                              Дали тази вибрация не е свързана със своеобразно трудно задържане на автомобила в права посока ? Държи се като редосеялка или накратко казано - сее.
                              Защото има взаимопораждащи се повреди, тоест един недостатък, разбива друго място и поражда втори.
                              Та провери шенкелните лагери за останалите 10 процента.
                              Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                              Коментар


                              • #30
                                От: Неочакван проблем с Патрул

                                Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнение
                                Дали тази вибрация не е свързана със своеобразно трудно задържане на автомобила в права посока ? Държи се като редосеялка или накратко казано - сее.
                                Защото има взаимопораждащи се повреди, тоест един недостатък, разбива друго място и поражда втори.
                                Та провери шенкелните лагери за останалите 10 процента.
                                Едната му страна със сигурност е разбит лагера!а инак като го настъпах нямаше кой знае какви вибрации ама той си го варди още.......мераклия!Казах му аз че по черно няма да се усеща ама той.........
                                и има поставени по още един амортесьор на всяко колело но нещо неправилно ми се стори............
                                driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X