Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Неочакван проблем с Патрул

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Неочакван проблем с Патрул

    Колеги помагайте за един неочакван проблем с предницата на Патрул y60 че да успея да дойда на сабора с камиончето.Иначе съм с Вектрата(срам).
    Из тези дни неочаквно се появи силна вибрация в предницата на Патрула.При движение 60-70 започва постоянно усилваща се вибрация от предните колела.Преди този проблем с същите гуми пирели скорпион31 инча спокойно си карах до към 100 без осезаем дисбаланс.Сега със същите гуми без никаква промяна по тях се поражда постоянно усилваща се вибрация която се усеща и в волана и като погледна гумите в движение.Гумите криволичат като на каруца колелета.След намаляване на скоростта вибрацията изчезва.При движение по равн асфалт не го прави често но когато мина през някоя неравност започва силна постоянно увеличаваща се вибрация.Луфта в секторната кутия на волана не е повече от 15-17 градуса.Съмнява ме да е изпуснал амортесьра на волна(май беще дъмп стопер).Или луфта на волана е голям.При повдигане на предницата на канал не установихме никакви луфтове по предното окачване.Нищо което да трака.Някой да има идея от какво произлиза проблема.Благодаря предварително
    0885022939 Недрет

  • #2
    От: НЕОЧАКВАН ПРОБЛЕМ С ПАТРУЛ

    Първоначално публикуван от diablo Преглед на мнение
    Някой да има идея от какво произлиза проблема.....
    Натрупана кал по джантите след оффроуд.....
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • #3
      От: НЕОЧАКВАН ПРОБЛЕМ С ПАТРУЛ

      ШИМИ се казва това.

      Провери си баланса на гумите, и ако не е това, мисли за тампони, накрайници и прочие.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • #4
        От: НЕОЧАКВАН ПРОБЛЕМ С ПАТРУЛ

        Първо размени предни и задни гуми .
        0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

        Коментар


        • #5
          От: НЕОЧАКВАН ПРОБЛЕМ С ПАТРУЛ

          Погледни си демфера,когато са големи гумите с лош демфер се получава този ефект,сякаш подскача цялата предница.

          Коментар


          • #6
            От: НЕОЧАКВАН ПРОБЛЕМ С ПАТРУЛ

            Първоначално публикуван от diablo Преглед на мнение
            ... При повдигане на предницата на канал не установихме никакви луфтове по предното окачване.Нищо което да трака. ...
            Може да не сте установили, обаче със сигурност има някъде, ако проблемът не е в гумите. Не е непременно задължително да е стигнало до степен да трака. Прегледайте отново всичко.
            При мен бяха оставили недобре затегнат един болт на десния преден носач, в резултат на което един път се влачих по магистралата с не повече от 70, че иначе при всяка по-осезаема неравност предницата започваше да играе степ.
            Та това нещо го установиха едва от 4-5 опита.

            Демпферът (въпросния амортисьор на кормилната щанга) и да е заминал, няма да ти докара шими.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #7
              От: НЕОЧАКВАН ПРОБЛЕМ С ПАТРУЛ

              Навремето когато имах Патрол и на мен се беше появил този проблем.Оказа се луфт в напречната /панхард/ щанга.Беше едва забележим,но....именно тя стабилизира предницата странично!
              Карал съм с разбити накрайници и разбити тампони на предните носачи,но ефекта няма нищо общо.Единственото нещо при разбити тампони на предните носачи е,че при набиване на спирачката,джипа рязко бягаше в ляво/респективно дясно/ и чак единия край на предницата пропадаше надолу...,но никога този т. нар. "Шими" ефект.
              Карал съм известно време и без сложен демфер....повярвай не е от него!
              Според мен,въпреки че на канала всичко е бетон,смени си тампоните на напречната стабилизираща щанга и...може и да изкарам една почерпка...
              Поздрави и успех.
              NISSAN FOREVER
              -----------------------------------------------------------------------------
              Или трябва да намерим път,или да си направим......няма назад!!!

              Коментар


              • #8
                От: НЕОЧАКВАН ПРОБЛЕМ С ПАТРУЛ

                Първоначално публикуван от diablo Преглед на мнение
                При повдигане на предницата на канал не установихме никакви луфтове по предното окачване.Нищо което да трака.
                А сега го закарайте на канал и проверете всичко още веднъж БЕЗ повдигане....

                И всъщност и аз гласувам за ШИМИ, породено от някаква сериозна хлабина по предно окачване.
                Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                Коментар


                • #9
                  От: НЕОЧАКВАН ПРОБЛЕМ С ПАТРУЛ

                  Наистина гумите имаст доста за баланс.Когато свалихме предната лява гума се оказа че джантата е изкривена с 1 см и е с овална форма.Тази джанта я преместих отзад но не съм я балансирал.На нейно място сложих тази която беше отзад дясно.На нея пък й трябваше голям баланс.120грот ляво и 130 гр от дясната старана на джантата.И понеже джантите са алуминиеви лети гумаджията каза че с нормални тежести няма да стане.Трябвало да се балансира с някакав прах или гел който се поставял в гумата и се балансирала сама при движение.Така или иначе баланс трябва и на 4 те гуми.Но не съм сигурен дали може да се направи пълен баланс на офф роуд гума с голям грайфер.Май няма да стане 100% баланс.Кой метод да използвам за баланса-с тежести или прахов(ако има такъв де).
                  Аз лично се съмнявах да е от демпфера.Явно ще продължим тестовете.Дано да го оправя до събора.
                  0885022939 Недрет

                  Коментар


                  • #10
                    От: НЕОЧАКВАН ПРОБЛЕМ С ПАТРУЛ

                    Първоначално публикуван от diablo Преглед на мнение
                    Наистина гумите имаст доста за баланс.Когато свалихме предната лява гума се оказа че джантата е изкривена с 1 см и е с овална форма.Тази джанта я преместих отзад но не съм я балансирал.На нейно място сложих тази която беше отзад дясно.На нея пък й трябваше голям баланс.120грот ляво и 130 гр от дясната старана на джантата.И понеже джантите са алуминиеви лети гумаджията каза че с нормални тежести няма да стане.Трябвало да се балансира с някакав прах или гел който се поставял в гумата и се балансирала сама при движение.Така или иначе баланс трябва и на 4 те гуми.Но не съм сигурен дали може да се направи пълен баланс на офф роуд гума с голям грайфер.Май няма да стане 100% баланс.Кой метод да използвам за баланса-с тежести или прахов(ако има такъв де).


                    Аз лично се съмнявах да е от демпфера.Явно ще продължим тестовете.Дано да го оправя до събора.

                    Това с гела са си глупости.
                    Докато не си оправите джантите и гумите, ще трябва да се примирите с вибрациите.

                    Коментар


                    • #11
                      От: НЕОЧАКВАН ПРОБЛЕМ С ПАТРУЛ

                      Е не дойде при мен да го видя......а за праховия баланс .....ми моя мутант е единствения с такъв прах в гумите в Шумен!ефекта е страхотен!със сто км.на магистралата с 35ците проблем никакъв/освен оглушителния шум/

                      п.п. и си смени гумаджиите и масторите!не всички разбират от джипове!
                      Последно редактирано от Гробаря; 25-08-12, 08:37. Причина: послепис
                      driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                      Коментар


                      • #12
                        От: НЕОЧАКВАН ПРОБЛЕМ С ПАТРУЛ

                        Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
                        Това с гела са си глупости.
                        не е гел а торбички със силиконов прах!поставя се "дозата"в зависимост от големината на гумата/има си формула/ и ефект има,докато преди да сложа на моя подскачах нагоре надолу и настрани.....бе навсякъде,след това стана идеално!И наче на колело по кило и кусур олово даваше машината!
                        driving Offroad .. IPSC shooting and hunting

                        Коментар


                        • #13
                          От: НЕОЧАКВАН ПРОБЛЕМ С ПАТРУЛ

                          Първоначално публикуван от diablo Преглед на мнение
                          Наистина гумите имаст доста за баланс.Когато свалихме предната лява гума се оказа че джантата е изкривена с 1 см и е с овална форма.Тази джанта я преместих отзад но не съм я балансирал.На нейно място сложих тази която беше отзад дясно.На нея пък й трябваше голям баланс.120грот ляво и 130 гр от дясната старана на джантата.И понеже джантите са алуминиеви лети гумаджията каза че с нормални тежести няма да стане.Трябвало да се балансира с някакав прах или гел който се поставял в гумата и се балансирала сама при движение.Така или иначе баланс трябва и на 4 те гуми.Но не съм сигурен дали може да се направи пълен баланс на офф роуд гума с голям грайфер.Май няма да стане 100% баланс.Кой метод да използвам за баланса-с тежести или прахов(ако има такъв де). ...
                          Значи, първо си оправи (или смени) кривите джанти и си балансирай гумите. Ако джантите не позволяват слагане на обикновени тежести, има и такива, които се лепят. При всички положения и кални гуми с голям размер могат да се балансират. Точно вчера ми правиха една 32-ка. Момчето я сваля 3-4 пъти за да завърта гумата спрямо джантата, но накрая я докара до 0-0 ...
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #14
                            От: НЕОЧАКВАН ПРОБЛЕМ С ПАТРУЛ

                            Имаш проблем с джантите не се занимавай с баланси и т.н ако имаш път към Самоков ще ги изправим(имаме машина за изправяне на джанти) при добри джанти гаранция че няма да тресе досега на тукащни джипки баланс на кални гуми не сме слагали а в нашия край на почит са (тракторките) качена на баланс спокойно си удря 300-400 гр. от страна какъв ти баланс.
                            Лошо е само да не е посукана някоя (тоест подала в средата където са болтовете ,получава се при ЗВЕРСКИ страничен удар,но едва ли)ако ще да са квадратни пак се изправят.

                            Коментар


                            • #15
                              От: НЕОЧАКВАН ПРОБЛЕМ С ПАТРУЛ

                              Първоначално публикуван от diablo Преглед на мнение
                              Наистина гумите имаст доста за баланс.Когато свалихме предната лява гума се оказа че джантата е изкривена с 1 см и е с овална форма.Тази джанта я преместих отзад но не съм я балансирал.На нейно място сложих тази която беше отзад дясно.На нея пък й трябваше голям баланс.120грот ляво и 130 гр от дясната старана на джантата.И понеже джантите са алуминиеви лети гумаджията каза че с нормални тежести няма да стане.Трябвало да се балансира с някакав прах или гел който се поставял в гумата и се балансирала сама при движение.Така или иначе баланс трябва и на 4 те гуми.Но не съм сигурен дали може да се направи пълен баланс на офф роуд гума с голям грайфер.Май няма да стане 100% баланс.Кой метод да използвам за баланса-с тежести или прахов(ако има такъв де).
                              Аз лично се съмнявах да е от демпфера.Явно ще продължим тестовете.Дано да го оправя до събора.
                              Колега,не съм доктор Хаус да твърдя със сигурност къде тие проблема,но не балансирай гумите с прах.Само ще дадеш едни пари и нищо няма да се промени.Аз имам една самоделка;купе ФОРД РЕЙНДЖЪР с мостове на ПАТРОЛ и двигател от ЛАНД КРУЙЗЕР 4,2 дизел,та имах същия проблем,притегнах всичко,няма разлика.Казаха ми баланса на гумите ще дае,но гумаджиите пък рекоха ,че гуми 35 не могат да балансират по нормалния начин та трябвало с някъв прах който се вкарвал в гумите.Добре,направихме го, и ДА ,,,ама НЕ. Един път става,после същото,пак тресе.Смених всички накрайници по предницата,сложих втори демфер на задната щанга и сега нямам грижи.Само да поясня за този прах за баланс :вкарва се в гумата и при движение вследствие на центробежните сили уж застава където трябва и по този начин балансира гумата,ОБАЧЕ в гумите понякога се получава и конденс и този прах не винаги застава където трябва и в крайна сметка нищо не става.Та съвета мие да търсиш решение на проблема по друг начин, а не с този вълшебен и безполезен прах.Успех.
                              ТОЙОТА в РЕЙНДЖЪР стъпили на ПАТРОЛ Y 60
                              Г 230Е
                              Г 500 0887 390 703

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X