Обява

Свий
Няма добавени обяви.

колко харчи бензиново терано 2,4i на газ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: колко харчи бензиново терано 2,4i на газ

    При днешното засичане 90км магистрала(с 120-130км в час) ,30км селско(с 70-100км в час).Общо в двете посоки 240км на климатик със 31литра на една и съща колонка лукойлска газ.Общо взето карал съм все около 3000-3200 оборота.Дава обаче сериозна разлика м/у скоростомера и джипиеса.При 120 км на таблото- по джипиес 112км в час със стандартните гуми.

    Коментар


    • #17
      От: колко харчи бензиново терано 2,4i на газ

      Имах Форд Маверик 2.4и- 96г. с монтирано обикновено АГУ-Ловато.Извън градско-10.5-11, в София летен сезон-14 зимен-15-18.В гората при лов-18-20.
      Тези разходи за кубатурата на джипа ми се струва , че са задоволителни.

      ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
      КорсаС-дт,XJ-тд

      Коментар


      • #18
        От: колко харчи бензиново терано 2,4i на газ

        Дълга база 87г. с обикновена газова уредба 13-14 когато не е обладан от демони, пипнат ли го обаче -20 и нагоре, обяснение няма никакво, сменени свещи, кабели, капачка, палец, 3-ти поред изпарител, майсторите вдигат рамене, нямат обяснение. Зимата харчеше 16, дойде лятото и скочи на 20-22. Вярно, че съм с 46ти номер обувки и не жаля газта, ама...

        Коментар


        • #19
          От: колко харчи бензиново терано 2,4i на газ

          моя е 3.0v6 и ми харчи 14-15 гр и 11-12 извън гр с 90-100 км

          Коментар


          • #20
            От: колко харчи бензиново терано 2,4i на газ

            Здравейте колеги, искам да попитам колегата SSG_alfa да не объркал случайно годината, щото това на аватара си е по младо яре. Не , че моя не ме изуми откъм разход ама има нещо гнило и ако го хвана ще докладвам задължително.

            Коментар


            • #21
              От: колко харчи бензиново терано 2,4i на газ

              опссс 97, грешка в правописа
              Днес ходи на поредната диагноза, при местния електронен гуру заключение -вакум и което е по-стряскащо - "потенциометър на дроселната клапа", ха кажете как е туй на английски, че да го видя в ръководството що за твар е и къде точно се намира ( по описание на майстора на оста на педала на газта), а ако някой знае цена и от къде да се набави бързо, ще съм в почерпка

              Коментар


              • #22
                От: колко харчи бензиново терано 2,4i на газ

                Хи, ходих преди време да видя дали нещо няма записано в компа, като грешка при колегата от форума. Тогава разхода ми на бензин си ми беше извън градско 9, карайки го с позволените км през Петрохан до Видин тествано многократно. Пиша за моя дзвер, аз задължително ще ходя до човека слагал моя ГИ, но само да се освободя от работа. Факт с разхлабена скоба на въздушния филтър 9 и нещо за 100км на газ тествано на 200 км.

                Коментар


                • #23
                  От: колко харчи бензиново терано 2,4i на газ

                  ми както вече те посъветваха колетите- оставяй скобата разхлабена и пей сърце

                  Коментар


                  • #24
                    От: колко харчи бензиново терано 2,4i на газ

                    Хи, лошото е , че е след въздушния филтър скобата.

                    Коментар


                    • #25
                      От: колко харчи бензиново терано 2,4i на газ

                      Първоначално публикуван от SSG_alfa Преглед на мнение
                      "потенциометър на дроселната клапа", ха кажете как е туй на английски
                      throtle position sensor

                      Обикновено се слага на оста на дроселовата клапа, и дава информация на компютъра колко си натиснал газта. Явява се основен регулиращ параметър в двигателие тип моноинжекцион. Спомагателни са разните температури на въздух и антифриз, показания на ламбда сонда и други за които не се сещам в момента.
                      При пълния инжекцион основния параметър е какво показва дебитомера, но темата е друга...
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #26
                        От: колко харчи бензиново терано 2,4i на газ

                        Първоначално публикуван от a_andreew Преглед на мнение
                        Хи, лошото е , че е след въздушния филтър скобата.
                        Щом е след, и дава висок разход-значи двигателя се "души" Не му стига въздух Виж дали филтъра отговаря като параметри на това което дават от Нисан.
                        В краен случа-шнорхел(че горе въздуха е по-чист), и "спортен" филтър.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #27
                          От: колко харчи бензиново терано 2,4i на газ

                          Благодаря много, веднага ще го разгледам, днес ми обещаха да потърсят един такъв, ама не звъннаха, или са го продали или и техния е зле.
                          Въпроси за напреднали: От някоя друга машина може ли да се намери? Ако ми измислят нещо в кварталната бакалия дали ще върши работа?
                          И още един въпрос, някой знае ли какво за бога има в тоя датчик, дебитомера ми го почистиха от нагара по най- примитивния начин с WD40 напръска двете нишки и с много фино парцалче ги попи майстора, тъй че още си карам с оригиналния, въпреки че набавих още един, мисълта ми е, дали и този датчик, ако е толкова труден за намиране, не търпи някаква подобна елементарна намеса?
                          Колега това за скобата след филтъра ме учудва, според няколко газаджии дето се бориха с моя звяр това животно поема даже повече въздух от необходимото, на мен в един момент дори бленда за намаляване на сечението на въздухохода ми слагаха, добре че после я махнаха де, но мисълта ми е, че ако филтъра е читав трябва да има достатъчно въздух, ако ли не намали газта, може и разхода да спадне
                          Последно редактирано от SSG_alfa; 05-08-12, 01:45.

                          Коментар


                          • #28
                            От: колко харчи бензиново терано 2,4i на газ

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            throtle position sensor

                            Обикновено се слага на оста на дроселовата клапа, и дава информация на компютъра колко си натиснал газта. Явява се основен регулиращ параметър в двигателие тип моноинжекцион. Спомагателни са разните температури на въздух и антифриз, показания на ламбда сонда и други за които не се сещам в момента.
                            При пълния инжекцион основния параметър е какво показва дебитомера, но темата е друга...
                            само да си писал пак че си по глупав от новите машини и нищо не разбираш от електроника

                            Коментар


                            • #29
                              От: колко харчи бензиново терано 2,4i на газ

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              throtle position sensor

                              Обикновено се слага на оста на дроселовата клапа, и дава информация на компютъра колко си натиснал газта. Явява се основен регулиращ параметър в двигателие тип моноинжекцион. Спомагателни са разните температури на въздух и антифриз, показания на ламбда сонда и други за които не се сещам в момента.
                              При пълния инжекцион основния параметър е какво показва дебитомера, но темата е друга...
                              Коле, не си съвсем прав. Колкото го има на моноимжекциони, толкова го има и на пълни инжекциони. Не знам що за стока е витарника, но ферозата например няма дебитомер, а той е заместен от MAP сензор и датчик за температура на входящия въздух, а trottle position сензора (не само при фероза) в простия си вид се състои от 2 контакта - единия когато педала е напълно натиснат, и другия когато педала е напълно отпуснат. Това за да знае компютъра кога какво искаш от него - например кога да изключи горивото при принудителен празен ход, дали да се опитва да регулира обороти на празен ход в зависимост от консуматорите, и дали, ако си натиснал педала до метала, да зареже показанията на ламбда сондата и да пердаши така, щото да даде всичко на което е способен тоя двигател.

                              Едно цяло поколение двигатели между около 85-та и 95-та година са така. Много често няма регулиране на предверението от компютъра, и много често си има класически дистрибутор на запалването със всичките му атрибути. Междувременно има системи без дистрибутор въобще, а с примерно по една бобина на 2 цилиндъра (и това от карбураторни та до пълен инжекцион), а има и (примерно двигателя от BMW на Йори на творението), които, дем са с дистрибутор, хем той го раздава само дистрибутор, а другото се регулира от компютъра.

                              Например двигателя на Seat Marbella, който баща ми имаше за малко, беше карбураторен, с компютър, и без дистрибутор, а с отделни бобини. Компютъра управлява и карбуратора, и запалването. Не помня дали имаше ламбда, но е логично да имаше.

                              Та, има един куп странни птици има от ония години, някои от които доволно масови. Ако се не лъжа старите пасати също са с такива разни системи. То и кажи-речи всичко от онова време.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #30
                                От: колко харчи бензиново терано 2,4i на газ

                                Тъй, стискайте палци да пристигне от морга в габровско село ТПСа, че се оказа ад за намиране, въпреки, че ако е вярно намереното в нета същия гад се слага на поне още 10 модела нисан, тойота и субаро. Лошото е, че няма внос на нови, а иначе в нета вижте какво открих http://www.alibaba.com/product-gs/40...ERA483_05.html
                                що никой е го вкарва?... тук 80лв. за втора употреба...
                                Сега обаче въпрос по-близък до темата, имате ли наблюдение къде точно да е изпарителя като височина, вчера едно другарче дето сменя по 3 коли на сезон погледна под капака на моя дзвер и ми заяви, че изпарителя е грешно сложен тъй като трябвало да бъде под нивото на главата, притесни ме, че задно с това твърдение позна, че на зима докато не загрея гасна на газ. Затова въпроса е дали да търся начин да го вържа изпарителя по-ниско, има такава възможност, като огледах може да се премести и закачи дори направо на рамата?

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X